Klantgericht communiceren

Type product
Tijdsduur

Klantgericht communiceren

Skala Training & Advies
Logo van Skala Training & Advies
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,0 Skala Training & Advies heeft een gemiddelde beoordeling van 9,0 (uit 67 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

9,1
Gemiddeld cijfer voor Klantgericht communiceren
Gebaseerd op 7 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Steven Frederiks
software Developer
9
Klantgericht communiceren

"Interessante en leerzame training. ervaren trainer die gebruikt maar van ervaringen van deelnemers om de training goed te laten aansluiten bij de leerdoelen van de deelnemers. Goede tips gekregen om beter te communiceren met de klant" - 22-01-2015 07:25

"Interessante en leerzame training. ervaren trainer die gebruikt maar van ervaringen van deelnemers om de training goed te laten aansluiten b… alles lezen - 22-01-2015 07:25

Beschrijving

"Je hoeft geen ander mens te worden om dingen eens anders aan te pakken".

Klantgericht communiceren - 14 mei 2019

Een klantgerichte communicatie bepaalt voor een belangrijk deel hoe een klant de service van jouw organisatie ervaart. Soms moet je iets ingewikkelds uitleggen, heb je slecht nieuws voor jouw klant of is je klant lang van stof.  In deze training klantgerichtheid en klantgericht communiceren leer je om in dit soort situaties de klant tevreden te houden en hem of haar klantgericht te blijven benaderen. Je krijgt inzicht in jouw eigen klantgerichtheid en communicatie het effect daarvan op jouw klanten.

We verzorgen deze training zowel incompany als als open inschrijving. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden. Uiteraard maken we graag een offerte…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

"Je hoeft geen ander mens te worden om dingen eens anders aan te pakken".

Klantgericht communiceren - 14 mei 2019

Een klantgerichte communicatie bepaalt voor een belangrijk deel hoe een klant de service van jouw organisatie ervaart. Soms moet je iets ingewikkelds uitleggen, heb je slecht nieuws voor jouw klant of is je klant lang van stof.  In deze training klantgerichtheid en klantgericht communiceren leer je om in dit soort situaties de klant tevreden te houden en hem of haar klantgericht te blijven benaderen. Je krijgt inzicht in jouw eigen klantgerichtheid en communicatie het effect daarvan op jouw klanten.

We verzorgen deze training zowel incompany als als open inschrijving. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden. Uiteraard maken we graag een offerte of voorstel op maat voor een training klantgericht communiceren. 

Wat kun je verwachten: bij de klantgericht communiceren kun je een actieve training verwachten. Learning by doing is 1 van onze speerpunten in iedere training. Zo ook bij deze training klantgerichtheid. We wisselen korte theoriesessies af met actieve praktijkopdrachten en groepstaken. Een leuke, leerzame en actieve training die goed afgestemd is op de wensen en eisen van onze deelnemers. Hieronder vind je een greep uit de mogelijke onderwerpen. Aangezien wij bij de open inschrijving altijd met kleine groepen werken komen alle leerdoelen van de deelnemers veelvuldig aan bod en passen wij de trainingsonderwerpen naar wens aan. 

  • Beter onecht klantvriendelijk dan echt klantonvriendelijk
  • Effectief communiceren - the power of words en de kracht van luisteren
  • Klanten willen liever niets kopen maar iedereen wil graag geholpen worden
  • Behoeftes signaleren - waaruit kun je opmaken wat een klant precies wil? Vraagt hij wel hetgeen hij echt wil?
  • Luistervaardigheid - hoe kun je je eigen luistervaardigheid bevorderen zodat je precies op kunt pikken wat de klant van jou wil en waar je hem mee kunt helpen. 

Doelgroep: deze training is geschikt voor iedereen die met klantencontact, in welke vorm dan ook, te maken heeft. Klantgericht communiceren aan de telefoon of aan de balie, alles komt aan bod. 

Minimum - maximum aantal deelnemers: 3 - 8

Niveau: MBO-/MBO/HBO

Inclusief: telefonische intake met iedere deelnemer, materiaal en persoonlijke feedback.

NB: indien je jouw telefoonnummer vermeldt bij jouw aanvraag nemen wij contact met je op om jouw vragen en leerwensen te bespreken. Zodoende kunnen wij je voorzien van de juiste informatie en kunnen wij de training zo goed mogelijk laten aansluiten bij onze deelnemers.

Tijd: 09:30 - 16:30

Locatie: Oude Meer (Schiphol Rijk)

Incomany: vanaf 3 personen kunnen wij deze training ook incompany verzorgen. Voor informatie kun je  contact met ons opnemen via info@skalatraining.nl. 

9,1
Gemiddeld cijfer voor Klantgericht communiceren
Gebaseerd op 7 ervaringen
starstarstarstarstar_half
Steven Frederiks
software Developer
9
Klantgericht communiceren

"Interessante en leerzame training. ervaren trainer die gebruikt maar van ervaringen van deelnemers om de training goed te laten aansluiten bij de leerdoelen van de deelnemers. Goede tips gekregen om beter te communiceren met de klant" - 22-01-2015 07:25

"Interessante en leerzame training. ervaren trainer die gebruikt maar van ervaringen van deelnemers om de training goed te laten aansluiten b… alles lezen - 22-01-2015 07:25

starstarstarstarstar_half
Y. Peltenburg
9
Klantgericht communiceren

"Interessante training, professioneel, fijne trainingsruimte, frisse en jonge uitstraling, handvatten aangereikt gekregen waar ik mee aan de slag kan in mijn eigen werkveld. " - 03-09-2012 16:47

"Interessante training, professioneel, fijne trainingsruimte, frisse en jonge uitstraling, handvatten aangereikt gekregen waar ik mee aan de … alles lezen - 03-09-2012 16:47

starstarstarstarstar_half
Margaretha
9
Klantgericht communiceren

"Ik ben net veranderd van baan en sta in mijn huidige functie veel meer in contact met klanten. Deze cursus was dus enorm waardevol voor mij. Daarnaast vond ik de manier waarop de cursus gegeven werd erg fijn, rustig, overtuigd. Kortom, echt een aanrader voor eenieder die wil en kan (bij) leren op dit gebied. " - 28-08-2012 15:45

"Ik ben net veranderd van baan en sta in mijn huidige functie veel meer in contact met klanten. Deze cursus was dus enorm waardevol voor mij.… alles lezen - 28-08-2012 15:45

starstarstarstarstar
Anoniem
10
Klantgericht communiceren

"Als belangenbehartiger hebben wij te maken met leden die ons voornamelijk benaderen in tijden van onzekerheid, bij onduidelijkheid of om hun beklag te doen over bepaalde zaken. Niet de makkelijkste manier van communiceren dus. Het is dan ook regelmatig een uitdaging om servicegericht te blijven. De training heeft ons veel nuttige methodes en handvatten gegeven hiermee op en passende en effectieve wijze mee om te gaan. Zo is het resultaat uiteindelijk voor iederéén positief en bereik je meer." - 28-08-2012 12:29

"Als belangenbehartiger hebben wij te maken met leden die ons voornamelijk benaderen in tijden van onzekerheid, bij onduidelijkheid of om hu… alles lezen - 28-08-2012 12:29

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
Klantgericht communiceren

"Het was een zeer nuttige training, die mij heeft geholpen om nog effectiever te kunnen communiceren met mijn klanten. Daarnaast heeft het me tevens geleerd hoe ik de klant beter kan begrijpen, waardoor ik goed kan inspelen om de wensen van de klant die weer naadloos aansluiten op mijn product / dienst. " - 09-08-2012 12:21

"Het was een zeer nuttige training, die mij heeft geholpen om nog effectiever te kunnen communiceren met mijn klanten. Daarnaast heeft het me… alles lezen - 09-08-2012 12:21

starstarstarstarstar_half
jeanette
art director
9
Klantgericht communiceren

"“Ik heb veel geleerd op deze cursus, het enthousiasme van de trainster Jolijn werkte aanstekelijk. Wat ik ook heel erg fijn aan deze cursus vond, is dat het aantal mensen in de groep erg klein is, zodat de trainster erg goed kon inhaken op de communicatie problemen individueel en toch samen als groep trainen. Ik kijk dan ook met erg veel plezier terug naar deze cursus.”" - 09-08-2012 09:40

"“Ik heb veel geleerd op deze cursus, het enthousiasme van de trainster Jolijn werkte aanstekelijk. Wat ik ook heel erg fijn aan deze cursus … alles lezen - 09-08-2012 09:40

starstarstarstarstar_half
Karien Jose
HR medewerker
9
Klantgericht communiceren

"Hele goede, prettige en concrete training. Veel geleerd, had gewerkt en ook veel gelachen. Leuke manier van training geven en zeer to the point." - 08-08-2012 20:53

"Hele goede, prettige en concrete training. Veel geleerd, had gewerkt en ook veel gelachen. Leuke manier van training geven en zeer to the po… alles lezen - 08-08-2012 20:53

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.