SEO voor Webprofessionals

Big cover 2016
Auteur:
Alain Sadon
Beoordeling:
10 (1 ervaring)
Aantal pagina's:
Formaat:
Wil je meer informatie of dit boek kopen en lezen? Bekijk het boek op de website van de aanbieder.
Logo van SEOguru
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,1 SEOguru heeft een gemiddelde beoordeling van 9,1 (uit 234 ervaringen)
Bovnl winner icon 2016Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #3 in Marketing.

Lees meer over Beste Opleider 2017.

Tip: meer info nodig, of het boek direct kopen? Bekijk het boek!

10
Gemiddeld cijfer voor SEO voor Webprofessionals
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
Bouke van den Berg
starstarstarstarstar
Bouke van den Berg
Copwyriter at Qontent Matters
10
SEO voor Webprofessionals

"Ik volgde deze dagcursus nadat ik eerst een training voor SEO-tekstschrijvers heb gevolgd. Ik heb dus geen technische achtergrond, en dat maakte deze training juist extra waardevol. Hierdoor heb ik nu extra inzicht in de technische kant van SEO en heb ik nu de kennis om, als SEO-expert, met developers en websitebouwers te schakelen over het implementeren van technieken om een site extra goed te optimaliseren." - 29-10-2018 10:50

"Ik volgde deze dagcursus nadat ik eerst een training voor SEO-tekstschrijvers heb gevolgd. Ik heb dus geen technische achtergrond, en dat ma… alles lezen - 29-10-2018 10:50

Beschrijving

In deze “Derde, geactualiseerde druk” van het populaire boek “SEO voor Webprofessionals” wordt op toegankelijke, nauwkeurige en overtuigende wijze beschreven wat iedere webprofessional op het gebied van SEO zou moeten weten. Onder ‘webprofessionals’ kunt u verstaan: webontwikkelaars, copywriters, marketeers, webshopbeheerders/ondernemers, SEO-adviseurs, opleiders/docenten, site-eigenaren en leidinggevenden.

Dit boek geeft structuur aan de ontwikkeling van Google-vriendelijke websites om zodoende maximaal te kunnen scoren in de organische (gratis) zoekresultaten, maar ook om optimaal te kunnen profiteren van de mogelijkheden die Google biedt. Dit alles door middel van technieken die overeenk…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

In deze “Derde, geactualiseerde druk” van het populaire boek “SEO voor Webprofessionals” wordt op toegankelijke, nauwkeurige en overtuigende wijze beschreven wat iedere webprofessional op het gebied van SEO zou moeten weten. Onder ‘webprofessionals’ kunt u verstaan: webontwikkelaars, copywriters, marketeers, webshopbeheerders/ondernemers, SEO-adviseurs, opleiders/docenten, site-eigenaren en leidinggevenden.

Dit boek geeft structuur aan de ontwikkeling van Google-vriendelijke websites om zodoende maximaal te kunnen scoren in de organische (gratis) zoekresultaten, maar ook om optimaal te kunnen profiteren van de mogelijkheden die Google biedt. Dit alles door middel van technieken die overeenkomstig hun richtlijnen zijn.

Het boek is niet alleen standaard lesmateriaal bij de seo trainingen van SEOguru, maar ook bij universiteiten (Leuven) en HBO’s (Windesheim). Het boek bestaat uit 252 pagina’s en is te bestellen als full color paperback of als ebook (pdf of epub). 

Behandelde onderwerpen:

  • Wat omhelst het SEO vakgebied?
  • Wat mag er van een webontwikkelaar, copywriter, webmarketeer en SEO specialist worden verwacht?
  • Wat is de invloed van social media (Twitter, Facebook, Google+) op SEO (Social SEO)?
  • Wat behelzen de Penguin, Panda en Hummingbird updates?
  • Is een mobielvriendelijke website van belang voor SEO? En zo ja, op welke manier dan?
  • Hoe ziet een ideale websitestructuur er precies uit? En de URL’s?
  • Hoe ziet Google onze site, wat is de DOM en de invloed van programmeertechnieken (Javascript, Ajax, etc.)?
  • Wat moeten we doen om internationaal te gaan scoren?
  • Hoe kunnen we zoekresultaten verrijken met reviews, events, zoekvensters, etc. via semantische markup?
  • Wat is de Knowledge Graph en hoe varen we daar als bedrijf in mee?
  • Hoe schrijven we zoekmachine vriendelijke webteksten? En wat is in dat verband Topic Targeting?
  • Is dubbele content nu echt een probleem? Hoe daarmee het beste om te gaan?
  • Hoe scoren we met images, video’s, pdf’s, maps (‘Google Mijn Bedrijf’) en apps?
  • Wat zijn de beste (en slechtste) verwijzingen? Wat is linkearning?
  • Hoe zorgen we ervoor dat een goed scorende site goed blijft scoren?
  • Hoe voorkomen we, of reageren we op, penalty’s door Google? Hoe minimaliseren we de kans op hacks?
  • Met welke SEO tools kunnen we het beste onze analyses en metingen uitvoeren?
  • En veel meer…
10
Gemiddeld cijfer voor SEO voor Webprofessionals
Gebaseerd op 1 ervaring
Bouke van den Berg
starstarstarstarstar
Bouke van den Berg
Copwyriter at Qontent Matters
10
SEO voor Webprofessionals

"Ik volgde deze dagcursus nadat ik eerst een training voor SEO-tekstschrijvers heb gevolgd. Ik heb dus geen technische achtergrond, en dat maakte deze training juist extra waardevol. Hierdoor heb ik nu extra inzicht in de technische kant van SEO en heb ik nu de kennis om, als SEO-expert, met developers en websitebouwers te schakelen over het implementeren van technieken om een site extra goed te optimaliseren." - 29-10-2018 10:50

"Ik volgde deze dagcursus nadat ik eerst een training voor SEO-tekstschrijvers heb gevolgd. Ik heb dus geen technische achtergrond, en dat ma… alles lezen - 29-10-2018 10:50

Alain Sadon - Een hoge score in Google is als een winkel op een A-locatie
Alain Sadon
Een hoge score in Google is als een winkel op een A-locatie
9,1

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.