E-learning Begrijpelijk Schrijven voor juristen, PO Deal aanbod

Tijdsduur

E-learning Begrijpelijk Schrijven voor juristen, PO Deal aanbod

Sdu Opleidingen & Events
Logo van Sdu Opleidingen & Events
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 7,9 Sdu Opleidingen & Events heeft een gemiddelde beoordeling van 7,9 (uit 8 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Deze e-learning helpt je met het formuleren van heldere teksten in begrijpelijke taal. Klanten begrijpen beter wat je bedoelt en je klant is tevreden.

Waarom deze e-learning?
Als juridisch professional ben je jezelf er wellicht niet van bewust dat je taalgebruik te moeilijk is. Je krijgt ook niet vaak te horen: “Sorry, maar ik snap er niets van“, want cliënten zeggen dit niet snel.

In werkelijkheid zijn de brieven, e-mails en adviezen van juristen vaak te moeilijk. Dat zit ‘m niet alleen in het gebruik van jargon, maar ook in allerlei andere tekstkenmerken, zoals lange en complexe zinnen of een onduidelijke opbouw. Omdat je wilt dat je cliënt je begrijpt, kun je maar beter meteen duidelijk…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Schrijven, Brieven schrijven, Klantgericht schrijven, Creatief schrijven en Offertes schrijven.

Deze e-learning helpt je met het formuleren van heldere teksten in begrijpelijke taal. Klanten begrijpen beter wat je bedoelt en je klant is tevreden.

Waarom deze e-learning?
Als juridisch professional ben je jezelf er wellicht niet van bewust dat je taalgebruik te moeilijk is. Je krijgt ook niet vaak te horen: “Sorry, maar ik snap er niets van“, want cliënten zeggen dit niet snel.

In werkelijkheid zijn de brieven, e-mails en adviezen van juristen vaak te moeilijk. Dat zit ‘m niet alleen in het gebruik van jargon, maar ook in allerlei andere tekstkenmerken, zoals lange en complexe zinnen of een onduidelijke opbouw. Omdat je wilt dat je cliënt je begrijpt, kun je maar beter meteen duidelijk zeggen hoe het zit. Cliënt blij en jij blij.

De voordelen van begrijpelijk schrijven:
  • Je cliënt begrijpt jouw teksten waardoor je je doel bereikt
  • Je cliënt heeft meer vertrouwen in jou en het proces
  • Je bespaart tijd en energie
Na het volgen van deze e-learning:
  • Formuleer je zinnen begrijpelijk in B1-taal
  • Bouw je een tekst helder op
  • Ken je het verschil tussen complexe en begrijpelijke taal
  • Weet je wat B1-taal betekent en begrijp je het belang hiervan
Voor wie is deze e-learning?
Advocaten, bedrijfsjuristen, overheidsjuristen, belastingadviseurs, (kandidaat-)notarissen en (rechtsbijstand) verzekeraars

Aan de slag!
Schrijf je in via de inschrijfbutton en leer vandaag nog begrijpelijk schrijven. Je krijgt direct toegang tot de e-learning.

Duur en PO-punten
De e-learning duurt één uur. Je kunt op ieder gewenst moment pauze nemen. Na het volgen van de gehele e-learning en het behalen van de certificeringstoets ontvangt je 1 PO-punt.

Certificeringstoets
Heb je de e-learning voltooid? Dan kun je de certificeringstoets starten. Deze bestaat uit drie vragen gebaseerd op de inhoud van de cursus. Je moet twee vragen goed hebben. Mocht je de toets niet halen, dan kun je de toets eenmalig herkansen.

Publicatiedatum
31 augustus 2022

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.
  • Vraag informatie aan over deze cursus. Je ontvangt vanaf dan ook een seintje wanneer iemand een ervaring deelt. Handige manier om jezelf eraan te herinneren dat je wilt blijven leren!
  • Bekijk gerelateerde producten mét ervaringen: Schrijven.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.