Praktische online marketing

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Praktische online marketing

SUAS (a company of Schouten & Nelissen)
Logo van SUAS (a company of Schouten & Nelissen)
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,5 SUAS (a company of Schouten & Nelissen) heeft een gemiddelde beoordeling van 8,5 (uit 923 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #3 in Vitaliteit & Gezondheid.

Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeUTRECHT
24 nov. 2023 tot 12 jan. 2024
placeUTRECHT
27 feb. 2024 tot 9 apr. 2024
placeUTRECHT
6 mei. 2024 tot 17 jun. 2024

Beschrijving

Schouten & Nelissen. Sterkmakers.

Organisaties en professionals van nu kunnen niet stil blijven staan. Ze moeten continu veranderen, verbeteren en leren. Wij helpen mensen, teams en organisaties veerkrachtig en vitaal te blijven. Met een uitgebreid aanbod leervormen en oplossingen. En met een aanpak gericht op de mens. Want als je mensen sterker maakt, maak je de organisatie ook sterker.

Resultaat

  • Je vertaalt kennis over online mediakanalen naar je eigen organisatie
  • Je weet welke media je kunt inzetten om jouw organisatiedoelen te behalen
  • Je kiest uit de verschillende online media en maakt de juiste marketingmix
  • Je stemt de verschillende online media af op de behoefte van de klant
  • Je zet de klant centraal in je marketingcampagne
  • Je ontwikkelt een online actieplan om de klant beter te bereiken
  • Je kan je online actieplan met impact presenteren

Voor wie?

Voor wie?

Je wilt leren sociale media, online advertising en andere online media optimaal in te zetten in (online) marketingcampagnes. Jouw doel is jouw klant online beter te bereiken en op die manier de conversie te verhogen…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Online marketing, SEO, Google Analytics, Copywriting en Google Ads.

Schouten & Nelissen. Sterkmakers.

Organisaties en professionals van nu kunnen niet stil blijven staan. Ze moeten continu veranderen, verbeteren en leren. Wij helpen mensen, teams en organisaties veerkrachtig en vitaal te blijven. Met een uitgebreid aanbod leervormen en oplossingen. En met een aanpak gericht op de mens. Want als je mensen sterker maakt, maak je de organisatie ook sterker.

Resultaat

  • Je vertaalt kennis over online mediakanalen naar je eigen organisatie
  • Je weet welke media je kunt inzetten om jouw organisatiedoelen te behalen
  • Je kiest uit de verschillende online media en maakt de juiste marketingmix
  • Je stemt de verschillende online media af op de behoefte van de klant
  • Je zet de klant centraal in je marketingcampagne
  • Je ontwikkelt een online actieplan om de klant beter te bereiken
  • Je kan je online actieplan met impact presenteren

Voor wie?

Voor wie?

Je wilt leren sociale media, online advertising en andere online media optimaal in te zetten in (online) marketingcampagnes. Jouw doel is jouw klant online beter te bereiken en op die manier de conversie te verhogen. Deze opleiding is geschikt voor startende marketingprofessionals en marketeers die zich meer willen specialiseren in online campagnes en zelfstandigen die willen werken aan hun online actieplan.

Inhoud

Een online marketingcampagne behaalt het sterkste resultaat als je de marketingmix optimaal inzet. Van DM, emailmarketing en affiliate marketing tot social media, (Google) Ads, SEO en SEA: een campagne moet je (potentiële) klant bereiken en een hoge conversie creëren. Door online media op elkaar af te stemmen, zorg jij voor een belangrijke bijdrage aan de (digitale) marketingstrategie van jouw organisatie.

In deze opleiding leer je alles over de verschillende online mediakanalen. Hoe pas je ze toe om aan te sluiten bij de wensen van de klant en de beste conversie te krijgen? Je gaat nadenken over doelstellingen en KPI’s, inzet van online media en bedenkt je eigen campagne. Het doel is daarmee een zo hoog mogelijke conversie te behalen.

Je sluit de opleiding af met een presentatie over jouw actieplan online media. Met de vele inzichten en tips weet jij na afloop jouw plan op een impactvolle manier over te brengen aan je collega’s in je eigen praktijk. Zo zorg je voor betrokkenheid en vergroot je het draagvlak voor jouw plan.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

  • Online media- en campagneplanning
  • Google Ads voor display, social en video
  • Emailmarketing
  • Sociale media
  • Conversieoptimalisatie
  • Een online actieplan voor jouw online marketingcampagne

New Heroes

Tijdens deze training krijg jij toegang tot het online platform New Heroes. Je gaat actief aan de slag met enkele opdrachten uit de leerreizen van New Heroes. Daarnaast kun jij op eigen initiatief verder werken aan je vaardigheden op het gebied van persoonlijke kracht, communicatie en leiderschap. Alles in jouw eigen tempo, waar en wanneer jij het wilt. 

Leerdagen

De totale doorlooptijd van de training bedraagt 9 weken. De training bestaat uit een online kick-off en 3 bijeenkomsten van 1 dag. Je tijdsinvestering is circa 3 uur aan zelfstudie per week: theorie- en praktijkopdrachten via de MijnSN leercommunity.

Deelnemers

De maximale groepsgrootte van deze training is 12 deelnemers.

Diploma 

Na afronding ontvang je, op basis van aanwezigheid en actieve deelname, een diploma van SUAS. Hiermee heb je een door het bedrijfsleven kwalitatief hoog gewaardeerd instituutsdiploma in huis.

Training

De trainingsprijs is € 1750,00 (excl. 21% btw).

Betaal je de training zelf? Dan profiteer je automatisch van een supervoordelige regeling. Je betaalt namelijk géén 21% btw, maar slechts een toeslag van 10%. Je prijs is dan € 1925,00.

Materiaal

De prijs voor het lesmateriaal is € 103,30 (excl. btw). Je krijgt hiervoor:

  • Persoonlijke licentie voor de leeromgeving MijnSN
  • Succeskit SUAS NL
  • 6 mnd toegang tot online trainingen van New Heroes
  • De Online Marketing Tornado (boek)

Arrangement

De prijs voor het gebruik van de accommodatie, koffie/thee en een uitgebreid lunchbuffet is in totaal € 210,00 (excl. btw). Je betaalt uiteraard geen arrangementskosten als je kiest voor de online variant in de ‘virtual class’.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.