Young Professional in Customer Service & Operations
Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #3 beste nieuwe opleider.
Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.Startdata en plaatsen
Dit product heeft geen vaste startdata en/of plaatsen.Vraag informatie aan over deze Coaching
Beschrijving
SalesMoose: Onze live & online coaching programma's zijn al meer dan 6 jaar onze expertise en zijn hiervoor als een van de beste opleiders van Nederland bekroond.
Dat onze programma's meer dan effectief zijn, lees je bij de zeer enthousiaste ervaringen van onze klanten.
Wij hebben 9 ervaren coaches met ieder meer dan 25 jaar relevante managementervaring. We coachen wekelijks in kleine intervisie groepjes van maximaal 5 mensen van hetzelfde niveau en dat doen we online, (recorded na toestemming) en face to face.
Al onze coaching programma's beginnen met een online test om zo je ontwikkelprioriteiten in kaart te brengen. Deze aanpak zorgt ervoor dat alles wat je leert, je direct kan toepassen in de praktijk met de hulp van de andere deelnemers en begeleiding van jouw coach.
Jouw eigen inbreng en participatie is essentieel en waardevol. Te meer omdat we direct aan de slag gaan met jouw cases en problemen waar je in de praktijk mee te maken krijgt. Je zal zien dat je door jouw inbreng en onze begeleiding in staat zal zijn om sneller resultaten te behalen.
Young Professional in Customer Service & Operations
10 weekly modules on Customer Engagement
Intensive live training & coaching program
Learn all relevant customer engagement skills and develop a robust Mindset. Improve your resistance and mental fitness by weekly intensive coaching. Practice your skills in small groups of max. 5 coached by an experienced professionals.
Program outline & objectives:
-
Self-awareness:Yourprogramstartswithacolortestof MyMotivationInsights. This is the basis for your personal manual and development plan that highlights your development priorities and talents.
-
Mindset:Developarobust&winningMindsetby10intensive weekly peer group coaching sessions in a…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
SalesMoose: Onze live & online coaching programma's zijn al meer dan 6 jaar onze expertise en zijn hiervoor als een van de beste opleiders van Nederland bekroond.
Dat onze programma's meer dan effectief zijn, lees je bij de zeer enthousiaste ervaringen van onze klanten.
Wij hebben 9 ervaren coaches met ieder meer dan 25 jaar relevante managementervaring. We coachen wekelijks in kleine intervisie groepjes van maximaal 5 mensen van hetzelfde niveau en dat doen we online, (recorded na toestemming) en face to face.
Al onze coaching programma's beginnen met een online test om zo je ontwikkelprioriteiten in kaart te brengen. Deze aanpak zorgt ervoor dat alles wat je leert, je direct kan toepassen in de praktijk met de hulp van de andere deelnemers en begeleiding van jouw coach.
Jouw eigen inbreng en participatie is essentieel en waardevol. Te meer omdat we direct aan de slag gaan met jouw cases en problemen waar je in de praktijk mee te maken krijgt. Je zal zien dat je door jouw inbreng en onze begeleiding in staat zal zijn om sneller resultaten te behalen.
Young Professional in Customer Service & Operations
10 weekly modules on Customer Engagement
Intensive live training & coaching program
Learn all relevant customer engagement skills and develop a robust Mindset. Improve your resistance and mental fitness by weekly intensive coaching. Practice your skills in small groups of max. 5 coached by an experienced professionals.
Program outline & objectives:
-
Self-awareness:Yourprogramstartswithacolortestof MyMotivationInsights. This is the basis for your personal manual and development plan that highlights your development priorities and talents.
-
Mindset:Developarobust&winningMindsetby10intensive weekly peer group coaching sessions in a small group of max. 5.
-
Skills:Learnhowtomasteryouressentialcustomerengagement skills like conflict management, handling rejections and emotional customers in a classroom setting.
Rehearse what you learn in role plays and put your practice skills directly into action in the time between the weekly coaching sessions. During the sessions you will learn to reflect and provide feedback on real life cases. All coaching sessions are online and recorded.
By who:
SalesMoose has 11 experienced coaches with each more than 25 years of relevant experience in all sectors. This is why a thorough understanding of all sectors’ unique challenges is ensured.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.