Klantgericht omgaan met klachten

De producten van de aanbieder Salescom Solutions zijn helaas niet meer beschikbaar op Springest. Bekijk hieronder enkele alternatieven:

check_box_outline_blank

Sales training: Face-to-face Acquisitie en Relatiebeheer / Verkoop- en Adviesgesprekken / Verkooptraining

Logo van Coach+Result
|META_INFO|

Tweedaagse training Face-to-Face Verkoop- en Adviesgesprekken Doel van deze training Perfect verzorgde, efficiënte en resultaatgerichte fac…

check_box_outline_blank

Omgaan met klachten (ook online mogelijk)

Logo van Input Support BV
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Omgaan met klachten Het pad naar tevreden klanten Klachten, het is iets waar elk bedrijf mee te maken krijgt. Onvermijdelijk, soms frustrer…

check_box_outline_blank

Van klacht naar kans

Logo van het Klantenbedrijf
|META_INFO|

Een klacht is een kans om aan te tonen, dat we ook klaarstaan als het misgaat. Wordt de klacht écht goed opgelost, dan ontstaat een vertrou…

check_box_outline_blank

Basistraining Klachtenbehandeling: klachten afhandelen & oplossen

Logo van Merlijn
|META_INFO|

Het woord ‘klacht’ is boven alles een waardevolle kans om te verbeteren. Door goed en kritisch te luisteren naar wat klanten en medewerkers…

check_box_outline_blank

Klachten succesvol afhandelen - online cursus

Logo van Mofundus BV
|META_INFO|

Klachten succesvol afhandelen - online cursusEen klacht is een unieke kans om te laten zien hoe goed u bent. De kunst van het luisteren, de…

check_box_outline_blank

Klachten behandelen - Door goed te luisteren, een goede spreekvaardigheid, klantvriendelijk en assertief handelen.

Logo van Icademy
|META_INFO|

Ben je diep in je hart bang voor klanten met klachten? Of vind je het gewoon lastig om met klachten om te gaan? Hoe groot is de kans dat je…

check_box_outline_blank

Klacht als kans

Logo van MicroTraining BV
|META_INFO|

Klacht als kans “Indien uw organisatie in staat is klachten en bezwaren succesvol op te pakken en af te handelen dragen deze positief bij a…

check_box_outline_blank

Van klachten leren

Logo van MicroTraining BV
|META_INFO|

Van klachten leren “De kosten om een nieuwe klant te krijgen zijn 7x hoger dan de kosten om een bestaande klant te behouden”. Vanuit dit ui…