Analytics in een Digitale Organisatie (Digital Analytics and Customer Insights)
Startdata en plaatsen
placeRotterdam 7 apr. 2025 tot 9 apr. 2025 |
placeRotterdam 6 okt. 2025 tot 8 okt. 2025 |
Beschrijving
Leer de hulpmiddelen die je nodig hebt om de gigantische hoeveelheid big data te beheren aan de hand van analytics en ga in op databeheerstrategieën die je kunt inzetten om gebruik te maken van kansen die waarde creëren.
Ontwikkel een data gedreven strategie
Je doet in drie dagen grondige kennis op van trends en ontwikkelingen en ontdekt methoden voor het verzamelen, analyseren en beheren van gegevens. Je leert hoe je managementwerkwijzen voor big data kunt opnemen in je organisatie, en hoe je een datastrategie kunt ontwikkelen voor je afdeling of organisatie waarmee data activiteiten kunnen worden geoptimaliseerd of in winst worden omgezet. Hierdoor worden groei en innovatie mogelijk. In …
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Leer de hulpmiddelen die je nodig hebt om de gigantische hoeveelheid big data te beheren aan de hand van analytics en ga in op databeheerstrategieën die je kunt inzetten om gebruik te maken van kansen die waarde creëren.
Ontwikkel een data gedreven strategie
Je doet in drie dagen grondige kennis op van trends en ontwikkelingen en ontdekt methoden voor het verzamelen, analyseren en beheren van gegevens. Je leert hoe je managementwerkwijzen voor big data kunt opnemen in je organisatie, en hoe je een datastrategie kunt ontwikkelen voor je afdeling of organisatie waarmee data activiteiten kunnen worden geoptimaliseerd of in winst worden omgezet. Hierdoor worden groei en innovatie mogelijk. In deze cursus ga je met experts op het gebied van datastrategieën en data analyse in op een reeks onderwerpen die zijn gebaseerd op een strategische kijk op datamanagement. Nadat je de taal van datawetenschappers en -technici machtig bent geworden, leer je hoe je zakelijke kennis, zoals methoden voor gegevensverzameling, digitale analytics en processen voor het opstellen van modellen, kritisch kunt beoordelen en evalueren. Met de professionele begeleiding van de faculteit en van je vakgenoten leer je over experimentele technieken die je direct kunt gebruiken om kansen op het gebied van big data binnen je afdeling of organisatie te identificeren.
Leerdoelen
Na het voltooien van de opleiding kun je:
- de huidige trends en ontwikkelingen in big data herkennen
- methodes voor dataverzameling kritisch evalueren
- data analyse processen managen gebaseerd op inzichten van voorspellende en voorschrijvende modellen en big data tools
- experimenteren met waardevolle kansen en uitdagingen op het gebied van data en deze herkennen binnen jouw organisatie
- Een data gedreven strategie formuleren en implementeren.
Het programma Digital Analytics is ook een onderdeel van het Diploma Programme in Digital Transformation van RSM.
Alumni from RSM and Erasmus University Rotterdam receive a 15% discount on selected programmes. Contact our programme advisor for more information.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.