Telefoontraining

Niveau
Tijdsduur
Trainer
Tom Richmond
Logo van Richmond Training BV
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Richmond Training BV heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 129 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

7,3
Gemiddeld cijfer voor Telefoontraining
Gebaseerd op 8 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Zeeman
9
Telefoontraining

"Het was een leuke en leerzame training die heel goed gebracht was. Het Enthousiasme druipt van Tom af en dat maakt het direct leuk en makkelijk om de aandacht er bij te houden. Het zorgt dat je scherp naar je manier van communiceren gaat kijken." - 14-09-2017 04:28

"Het was een leuke en leerzame training die heel goed gebracht was. Het Enthousiasme druipt van Tom af en dat maakt het direct leuk en makkel… alles lezen - 14-09-2017 04:28

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Telefoontraining

Bellen met uw organisatie wordt een bondig feest

  • U heeft telefonisch contact met burgers, cliënten, klanten, patiënten, enz. Zij bellen met uw organisatie en u belt met hen om al dan niet lastige vragen te beantwoorden, problemen op te lossen of afspraken te maken.
  • Telefoneren is een vak apart en niet voor iedereen zonder scholing weggelegd. En dit betekent vaak onduidelijke, lange en soms wat onvriendelijke gesprekken met medewerkers die niet de juiste toon weten te vinden.
  • Taalgebruik is zeer bepalend voor het verloop en de afloop, welke stopwoorden en triggerwoorden worden er onbewust gebruikt?

Doelgroep Telefoontraining

  • Voor allen die met de buiten- en binnen…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Telefonische verkoop, Telefoneren, Verkoopmethoden, Verkoopstrategie en Verkoopgesprek.

Telefoontraining

Bellen met uw organisatie wordt een bondig feest

  • U heeft telefonisch contact met burgers, cliënten, klanten, patiënten, enz. Zij bellen met uw organisatie en u belt met hen om al dan niet lastige vragen te beantwoorden, problemen op te lossen of afspraken te maken.
  • Telefoneren is een vak apart en niet voor iedereen zonder scholing weggelegd. En dit betekent vaak onduidelijke, lange en soms wat onvriendelijke gesprekken met medewerkers die niet de juiste toon weten te vinden.
  • Taalgebruik is zeer bepalend voor het verloop en de afloop, welke stopwoorden en triggerwoorden worden er onbewust gebruikt?

Doelgroep Telefoontraining

  • Voor allen die met de buiten- en binnen (!) wereld telefonisch contact hebben.

Inhoud Telefoontraining

  • Telefoon etiquette: wat zeg je wel en wat liever niet?
  • Taalgebruik: hoe kan je woorden in je voordeel laten werken?
  • Hoe compenseer je de nadelen van de telefoon?
  • Communicatie: de drie essentiële elementen om ervoor te zorgen dat 't klikt, en we zakelijk en stellig overkomen.
  • Binnenkomende gesprekken: regels en aanbevelingen. Telefoonetiquette. Commercieel en klantgericht werken. Integraal doorverbinden.
  • 'Afwijkend' gedrag: hoe gaan we ermee om en hoe blijven we rustig bij 'agressieve' contacten?
  • Afhouden van opdringerige typjes.
  • Luisteren: verbetering van deze vaardigheid.
  • Vraag- en interviewtechniek: hoe komen we doelgericht achter de wensen van de opbeller?
  • Omgaan met klachten als relatie versterkend middel.
  • De afvinkvraag voor maximale klanttevredenheids uiting en motivatie van de medewerkers.

Dit is uw beste investering. Ongekend wat dit voor u en uw organisatie oplevert.

7,3
Gemiddeld cijfer voor Telefoontraining
Gebaseerd op 8 ervaringen
starstarstarstarstar_half
Zeeman
9
Telefoontraining

"Het was een leuke en leerzame training die heel goed gebracht was. Het Enthousiasme druipt van Tom af en dat maakt het direct leuk en makkelijk om de aandacht er bij te houden. Het zorgt dat je scherp naar je manier van communiceren gaat kijken." - 14-09-2017 04:28

"Het was een leuke en leerzame training die heel goed gebracht was. Het Enthousiasme druipt van Tom af en dat maakt het direct leuk en makkel… alles lezen - 14-09-2017 04:28

starstarstarstarstar_border
Wendy van der Meer
8
Telefoontraining

"Duidelijke uitleg van de stof en zeer praktijk gericht.
Tom heeft interesse in wat er binnen het bedrijf speelt, je voelt je geen nummer in en met het bedrijf. Hierdoor is ook de cursus actueel en blijft de stof door voorbeelden en telefoongesprekken terug luisteren veel beter hangen.
Tom verwoord het leuk, is wel wat luidruchtig en daar is hij zich wel van bewust, maar dat houd je wakker //^-^))
Leuke interactieve cursus waar je een spiegel voorgehouden krijgt.
Echt een aanrader!" - 28-02-2017 16:49

"Duidelijke uitleg van de stof en zeer praktijk gericht. Tom heeft interesse in wat er binnen het bedrijf speelt, je voelt je geen nummer i… alles lezen - 28-02-2017 16:49

starstarstarstar_halfstar_border
Madelon Nieuwkoop
Management Assistente
7
Telefoontraining

"Fijn dat de training kleinschalig van opzet is, dit geeft goede interactie. De training maakt je zeker bewust van je eigen handelen en is leerzaam.
De setting vond ik minder professioneel, wat mij het gevoel gaf dat het niet volledig aansluit op de praktijk en jezelf niet goed tot je recht komt. " - 05-01-2016 08:49

"Fijn dat de training kleinschalig van opzet is, dit geeft goede interactie. De training maakt je zeker bewust van je eigen handelen en is le… alles lezen - 05-01-2016 08:49

starstarstarstar_halfstar_border
Thérèse Jansens
Accountmanager
7
Telefoontraining

"Tom Richmond is een enthousiaste professionele trainer die op een pragmatische wijze je de juiste tips geeft om jezelf in de praktijk te verbeteren. Hij zet je direct op scherp. Je merkt gelijk dat hij een hele ervaren trainer en succesvol zakenman is. Inhoudelijk is de training goed. Klein groepsverband ook heel prettig. Verbeterpunten zijn de setting en terugkoppeling van Tom. De locatie kan professioneler en de manier waarop gesprekken worden opgenomen. Een rollenspel c.q. verkoopgesprek 1 op 1 met de trainer in een rustige aparte ruimte en daarna een gezamenlijke evaluatie met andere deelnemers is veel prettiger en professioneler dan huidige werkwijze van Tom Richmond Trainingen. Een 1 op 1 benadering ligt ook veel dichter bij de praktijk waar je alleen met de klant in gesprek bent. Daarnaast zou het goed zijn als Tom iedere deelnemer persoonlijk na afloop van de training een terugkoppeling geeft van het totaalbeeld dat hij van de deelnemer heeft. Wat zijn je verbeterpunten en wat is je kracht. Zodat deelnemers met een volledig zelfbeeld in de toekomst vooruit kunnen en door de training geïnspireerd en gemotiveerd raken. Merkte nu dat meerdere deelnemers met een negatief zelfbeeld de training verlieten omdat alleen de zwaktes van de deelnemers tijdens de training werden benoemd. Zij hadden geen idee wat het totaalbeeld is dat Tom van hen heeft. " - 28-12-2015 11:41

"Tom Richmond is een enthousiaste professionele trainer die op een pragmatische wijze je de juiste tips geeft om jezelf in de praktijk te ver… alles lezen - 28-12-2015 11:41

starstarstarstar_borderstar_border
Iris Bastiaansen
Commercieel medewerker
6
Telefoontraining

"Ik vond de training op zich goed. Het was ook fijn dat het een kleine groep was. Ik ben me nu ook zeker bewust geworden van de punten die in het vervolg beter kunnen. Wat ik minder vond was de ruimte waarin getraind werd, ook had ik het idee dat de trainer alles snel wilde afronden en iedere keer op de klok keek. Dit kwam gehaast over en had zeker niet gehoeven! " - 24-12-2015 08:13

"Ik vond de training op zich goed. Het was ook fijn dat het een kleine groep was. Ik ben me nu ook zeker bewust geworden van de punten die in… alles lezen - 24-12-2015 08:13

Iris, fijn dat je de training goed vindt. Jullie waren de hele dag enthousiast.

Wat je zegt over de ruimte: tja, dat is jullie vak en ik hoor graag persoonlijk van je wat beter kan.

Wat betreft het klokkijken: zo'n dag vliegt voorbij en zo dwing ik mij tempo te houden. Ga er in het vervolg op letten.

Dank Tom Richmond

- 24-12-2015 08:13
starstarstar_halfstar_borderstar_border
Madelon Nieuwkoop
Management Assistente
5
Telefoontraining

"Enthousiaste trainer. Fijn vond ik dat het in een kleine groep was, dus erg bedrijfsgericht. Zeker ook bewust geworden van eigen handelen. Waardoor je deze ervaring zeker meeneemt in de praktijk.
Setting (wat betreft locatie/kantoor) vond ik gedateerd en minder professioneel. Oefenen maakt het dan ook lastig en niet reëel." - 21-12-2015 15:58

"Enthousiaste trainer. Fijn vond ik dat het in een kleine groep was, dus erg bedrijfsgericht. Zeker ook bewust geworden van eigen handelen. W… alles lezen - 21-12-2015 15:58

Zie het juiste cijfer boven.

- 21-12-2015 15:58
starstarstarstarstar_border
Vincent Berk
Commercieel medewerker binnendienst
8
Telefoontraining

"Door de enthousiaste houding van dhr. Richmond blijf je tot het eind van de training gemotiveerd. En doordat de groep klein is, komt de training meer tot zijn recht omdat het veel directer is als een grote groep." - 11-12-2015 12:00

"Door de enthousiaste houding van dhr. Richmond blijf je tot het eind van de training gemotiveerd. En doordat de groep klein is, komt de trai… alles lezen - 11-12-2015 12:00

starstarstarstarstar_border
Lucy Pelhan
Teamleader sales support
8
Telefoontraining

"Goede leermomenten, een tikkeltje aan de cosmetische kant. De trainer geeft hartstochtelijk instructies waardoor er geen moment van verveling is. Tussen de trainingen door zijn extra opdrachten om in de praktijk uit te voeren. Verder zijn er nog allerlei extra leermomenten via de persoonlijke webpage. Een kleine suggestie aan de trainer is om iets grondiger met de door cursist aangedragen oefenmateriaal om te gaan." - 07-01-2014 14:08

"Goede leermomenten, een tikkeltje aan de cosmetische kant. De trainer geeft hartstochtelijk instructies waardoor er geen moment van vervelin… alles lezen - 07-01-2014 14:08

Tom Richmond - Tom Richmond voor meer goede klanten
Tom Richmond
Tom Richmond voor meer goede klanten
8,5

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.