Horeca opleiding: Gastvrij méér omzet en méér fooi.

Type product
Trainer
Tom Richmond
Logo van Richmond Training BV
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Richmond Training BV heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 129 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

8
Gemiddeld cijfer voor Horeca opleiding: Gastvrij méér omzet en méér fooi.
Gebaseerd op 7 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
Kettelarij
8
Horeca opleiding: Gastvrij méér omzet en méér fooi.

"Tom geeft een hele inspirerende cursus. Ons team is weer helemaal enthousiast en blijft ook nog steeds bezig met de tactieken die geleerd zijn. Door zijn enthousiasme blijft het geleerde ook erg goed hangen. Ik vind het zeker een aanrader!" - 18-08-2014 19:55

"Tom geeft een hele inspirerende cursus. Ons team is weer helemaal enthousiast en blijft ook nog steeds bezig met de tactieken die geleerd zi… alles lezen - 18-08-2014 19:55

Beschrijving

De beste horeca opleiding voor u en uw personeel

Scoort u wat laag bij www.eet.nu en www.iens.nl? Hebt u het idee dat men en u wat sleets wordt en niet meer alle professionele aandacht aan uw gasten schenkt?

Komt men ook niet veel verder dan “Wilt u wat drinken?”, “Hebt u uw keuze al gemaakt?” of “Mijn collega komt zo bij u…”?

Schenkt men niet meer dan de huiswijn? En deze geweldenaar: Had u nog een toetje gewild [redactie: zucht]?

Speciaal voor u hebben we deze unieke horeca opleiding ontwikkeld. Succes gegarandeerd. Want wat laat u een geld liggen! En fooi. En terugkerende gasten ….

En het is zo gemakkelijk om elke gast een WOW! ervaring te geven, hun tevredenheid en uw omzet minimaal…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Horeca, Klantgerichtheid, Eventmanagement, Ondernemen en Sociale Hygiene.

De beste horeca opleiding voor u en uw personeel

Scoort u wat laag bij www.eet.nu en www.iens.nl? Hebt u het idee dat men en u wat sleets wordt en niet meer alle professionele aandacht aan uw gasten schenkt?

Komt men ook niet veel verder dan “Wilt u wat drinken?”, “Hebt u uw keuze al gemaakt?” of “Mijn collega komt zo bij u…”?

Schenkt men niet meer dan de huiswijn? En deze geweldenaar: Had u nog een toetje gewild [redactie: zucht]?

Speciaal voor u hebben we deze unieke horeca opleiding ontwikkeld. Succes gegarandeerd. Want wat laat u een geld liggen! En fooi. En terugkerende gasten ….

En het is zo gemakkelijk om elke gast een WOW! ervaring te geven, hun tevredenheid en uw omzet minimaal te verdubbelen en eeeeuwig trouwe gasten te krijgen.

In vijf stappen. Meer weten over deze horeca training? Vraag info op.

Opzet Horeca opleiding voor allen in gastcontact

De voorbereiding – intake- de verwachting van de horeca opleiding

  • gesprek met u over uw wensen, verwachtingen en gewenste resultaten na de training;
  • verdieping in uw horeca gelegenheid;
  • Mystery visit voor eigen beeldvorming;
  • plannen datum, tijden en deelnemers;
  • persoonlijke mail aan alle deelnemers met webintake;

Eerst trainen we het horeca personeel in deze horeca cursus

  • het eerste contact en de verwelkoming: wat is onderscheidend;
  • contact maken aan tafel: 3 sterke openingen;
  • 4 tips voor het eerste drankje en dooddoeners;
  • hoe maak je van een kom alleen wat drinken gast een eter;
  • de menu keuze en selling up: deze techniek werkt gegarandeerd;
  • de eerste tip om de fooi de verdubbelen;
  • het uitserveren: 3 tips die je als professional bijzonder maken;
  • 4 alternatieven voor het afgezaagde “alles naar wens?”;
  • de nagerecht vraag die zeker werkt;
  • de rekening: 5 technieken waardoor men die met plezier betaalt;
  • 22 bewezen tips om je fooi te verhogen – kies maar!;
  • het afscheid: 3 zinnen voor terugkerende gasten.

Vervolgens de eigenaren of het management

  • een korte en bondige training (max. anderhalf uur) hoe het getrainde te borgen en personeel te coaching voor blijvende resultaten;
  • visie, missie strategie: identiteit
  • betrokkenheid creëren bij het personeel zodat men lang bij u wil blijven werken en waardevol is voor uw onderneming;
  • horeca overleg: op de juiste wijze het personeel inspireren;
  • coaching volgens de 4 juiste stappen;
  • directie, eigenaren en koks: zo verhoog je eenvoudig de WOW! beleving van uw gasten.
  • Tips en aanbevelingen. Wat is opgevallen en welke vaste succesformules zijn er voor de horeca.

Hoe brengen ze het in praktijk, observering van de nieuwe vaardigheden

  • Training on the job, waarbij de trainer het personeel discreet observeert en bijstuurt waar nodig en nuttig.

 Zoals u ziet een zeer compleet pakket met een hoog rendement.

Algemeen Horeca opleiding

  • ochtend, middag of avond, in overleg, een sessie (workshop) of meerdere (training), afhankelijk van huidige situatie, gewenste eindsituatie, medewerkers en natuurlijk uw budget;
  • aansluitend management sessie in hoe het getrainde te borgen: werkende coachingstechnieken;
  • vervolgens training on the job, praktijkbegeleiding;
  • werkboekje;
  • schrijfmateriaal;
  • samenvattingen;
  • adviezen;
  • groepsfoto (borging!);
  • telefonische evaluatie. 

Uw resultaten van de Horeca cursus

  • personeel weet (nu) hoe het hoort en moet, een goed fundament voor uw bedrijfsvoering;
  • gasten weten zich welkom, komen met plezier, komen vaker terug en vertellen het aan vrienden en kennissen;
  • uw omzet verhoogt drastisch;
  • de fooien verhogen met gemiddeld 110%.

Interessant en volledig aansluitende praktijkervaringen. Meer weten voor een workshop of training voor uw horecagelegenheid: vul het contactformulier in.

Dit wordt uw beste investering!

Dit is uw beste investering. Ongekend wat dit voor u en uw organisatie oplevert.

8
Gemiddeld cijfer voor Horeca opleiding: Gastvrij méér omzet en méér fooi.
Gebaseerd op 7 ervaringen
starstarstarstarstar_border
Kettelarij
8
Horeca opleiding: Gastvrij méér omzet en méér fooi.

"Tom geeft een hele inspirerende cursus. Ons team is weer helemaal enthousiast en blijft ook nog steeds bezig met de tactieken die geleerd zijn. Door zijn enthousiasme blijft het geleerde ook erg goed hangen. Ik vind het zeker een aanrader!" - 18-08-2014 19:55

"Tom geeft een hele inspirerende cursus. Ons team is weer helemaal enthousiast en blijft ook nog steeds bezig met de tactieken die geleerd zi… alles lezen - 18-08-2014 19:55

starstarstarstarstar_border
Iris de Groot
8
Horeca opleiding: Gastvrij méér omzet en méér fooi.

"Tom brengt zijn tips heel enthousiast over wat het leuk maakt om met die tips aan de slag te gaan. Als je iets van zijn tips onlogisch vind klinken dan legt hij je heel goed uit waarom die tip wel logisch is. Ik vond het een hele leuke training en heb er heel veel aan gehad :)!" - 10-08-2014 14:06

"Tom brengt zijn tips heel enthousiast over wat het leuk maakt om met die tips aan de slag te gaan. Als je iets van zijn tips onlogisch vind … alles lezen - 10-08-2014 14:06

starstarstarstarstar_border
Saray Loupatty
8
Horeca opleiding: Gastvrij méér omzet en méér fooi.

"Tom was heel erg enthousiast. Ondanks dat de training om 8.00 uur in de ochtend begon, zorgde Tom er toch voor dat iedereen erbij bleef door zijn enthousiasme. Tom geeft veel theorie. Ondertussen kan het zijn dat jou iets gevraagd word of dat je met een aantal collega's antwoord moet geven op een vraag. Door tussendoor zelf ook aan de slag te gaan blijft het leuk en begin je ook nog bewuster stil te staan bij hoe je het normaal eigenlijk doet. Het was dus erg goed dat wij er tussendoor ook nog erbij betrokken werden. Hierdoor blijft het leuk en probeer je ook al een beetje aan de slag te gaan met de gekregen theorie. Ook door zijn enthousiasme en duidelijke voorbeelden onthoud je de dingen goed. Ik heb er daarom ook veel van geleerd. Bedankt Tom! " - 06-08-2014 21:17

"Tom was heel erg enthousiast. Ondanks dat de training om 8.00 uur in de ochtend begon, zorgde Tom er toch voor dat iedereen erbij bleef door… alles lezen - 06-08-2014 21:17

starstarstarstarstar_border
te Winkel
8
Horeca opleiding: Gastvrij méér omzet en méér fooi.

"Een goede heldere training waarbij je zelf ook moet nadenken. Hierdoor ben je actief bezig met de stof waardoor het geleerde goed blijft hangen. Zeer enthousiaste trainer die er alles aan doet om jou uit je comfortzone te halen en je nieuwe dingen leert. Ook de logica achter de training wordt duidelijk zodat je weet waarom je de training in praktijk moet brengen. Een verbeterpunt voor de training zou een groter aantal oefenmomenten zijn waardoor het minder bij de theorie blijft. Scenario building integreren in de training zou helemaal top zijn. Hierdoor kunnen er meteen een aantal situaties geoefend worden. Het geleerde meteen uitvoeren zorgt ervoor dat het beter blijft hangen en dat eventuele struikelblokken meteen opgemerkt worden. Al met al een goed training die meteen in praktijk te brengen is en nu al (oefenfase) voor veel enthousiaste reacties zorgt. " - 06-08-2014 14:13

"Een goede heldere training waarbij je zelf ook moet nadenken. Hierdoor ben je actief bezig met de stof waardoor het geleerde goed blijft han… alles lezen - 06-08-2014 14:13

starstarstarstarstar_border
yvonne de wit
bediening
8
Horeca opleiding: Gastvrij méér omzet en méér fooi.

"Beste Tom. Jou training heeft mij zeker bewust gemaakt dat ik veel standaard zinnen en gewoontes heb. Door jou training ben ik gaan proberen om anders te denken. Nu ik met deze nieuwe technieken bezig ben merk ik dat het contact met de gasten leuker wordt. Dat vind ik super want daar zag ik nu direct verbetering in. vr groet Yvonne " - 06-08-2014 07:11

"Beste Tom. Jou training heeft mij zeker bewust gemaakt dat ik veel standaard zinnen en gewoontes heb. Door jou training ben ik gaan proberen… alles lezen - 06-08-2014 07:11

starstarstarstarstar_border
Het Vergaderhuys van Uden
8
Horeca opleiding: Gastvrij méér omzet en méér fooi.

"Beste Tom,
Never a dull moment tijdens jouw trainingen! Je kennisoverdracht wordt versterkt door je enthousiasme en betrokkenheid en zorgt ervoor dat je echt iets leert.
Een training bij Richmond Training kan ik dan ook iedereen aanbevelen. Hartelijke groet,
Het Vergaderhuys van Uden" - 30-07-2014 09:00

"Beste Tom, Never a dull moment tijdens jouw trainingen! Je kennisoverdracht wordt versterkt door je enthousiasme en betrokkenheid en zorgt… alles lezen - 30-07-2014 09:00

starstarstarstarstar_border
Wouter Dijkman
manager
8
Horeca opleiding: Gastvrij méér omzet en méér fooi.

"Tom heeft een goede training in elkaar gezet. De training opent ogen en zorgt voor een open discussie. De training heeft in ons team ervoor gezorgd dat wij nu werken in een vast patroon met heldere afspraken en duidelijke regels. " - 02-09-2013 08:30

"Tom heeft een goede training in elkaar gezet. De training opent ogen en zorgt voor een open discussie. De training heeft in ons team ervoor … alles lezen - 02-09-2013 08:30

Tom Richmond - Tom Richmond voor meer goede klanten
Tom Richmond
Tom Richmond voor meer goede klanten
8,5

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.