Klantvriendelijkheid Horeca en Toerisme, Gastvrijheid en Bediening, Maatwerktraining, min. 5 deelnemers, 1 dag

Type product
Tijdsduur
Trainer
Maarten De Zeeuw
Startdatum en plaats
Logo van Re-Move
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,9 Re-Move heeft een gemiddelde beoordeling van 8,9 (uit 43 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

9
Gemiddeld cijfer voor Klantvriendelijkheid Horeca en Toerisme, Gastvrijheid en Bediening, Maatwerktraining, min. 5 deelnemers, 1 dag
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Anja van den Oever
senior intercedent
9
Klantvriendelijkheid Horeca en Toerisme, Gastvrijheid en Bediening, Maatwerktraining, min. 5 deelnemers, 1 dag

"Maarten heeft een goede training aan onze uitzendkrachten gegeven. Een groep enthousiaste mensen wilden een nieuwe start maken in de horeca en hij heeft ze op weg geholpen en vooral veel vertrouwen gegeven om het te gaan doen." - 01-02-2019 12:56

"Maarten heeft een goede training aan onze uitzendkrachten gegeven. Een groep enthousiaste mensen wilden een nieuwe start maken in de horeca … alles lezen - 01-02-2019 12:56

Beschrijving

Onze prijzen zijn per persoon op basis van minimaal 5 deelnemers. Bij meerdere deelnemers wordt de prijs per deelnemer lager.

Gastvrijheid  en klantvriendelijk bediening  horeca en toerisme

Workshop Re-Move (1 dagdeel)

Deze workshop is bedoeld voor iedere horecamedewerker die contact heeft met gasten in horeca en toerisme. Dit kan bedienend personeel zijn en countermedewerkers van bijvoorbeeld een snackbar of een ijssalon.

De aanpak van deze workshop is zeer praktijkgericht, met ruim aandacht voor uw eigen praktijk, en veel leren van andere deelnemers.
Wij verzorgen een syllabus, als bruikbaar naslagwerk.

De volgende onderwerpen komen o.a. aan bod

  • Taalgebruik en begroeten
  • Actieve we…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Toerisme, Horeca, Klantvriendelijkheid, Klantgerichtheid en Eventmanagement.

Onze prijzen zijn per persoon op basis van minimaal 5 deelnemers. Bij meerdere deelnemers wordt de prijs per deelnemer lager.

Gastvrijheid  en klantvriendelijk bediening  horeca en toerisme

Workshop Re-Move (1 dagdeel)

Deze workshop is bedoeld voor iedere horecamedewerker die contact heeft met gasten in horeca en toerisme. Dit kan bedienend personeel zijn en countermedewerkers van bijvoorbeeld een snackbar of een ijssalon.

De aanpak van deze workshop is zeer praktijkgericht, met ruim aandacht voor uw eigen praktijk, en veel leren van andere deelnemers.
Wij verzorgen een syllabus, als bruikbaar naslagwerk.

De volgende onderwerpen komen o.a. aan bod

  • Taalgebruik en begroeten
  • Actieve werkhouding
  • Lopen met een dienblad
  • Beginseltechniek uitserveren en afruimen
  • Communicatieve vaardigheden zowel verbaal als non-verbaal
  • Vergroting van de besteding van de gast
  • Rollenspelen

Na deze workshop zal uw medewerker in staat zijn om met meer zelfvertrouwen en meer succes uw gasten te bedienen.

Het oefenen tijdens de training met het dienblad gaat u verlies en irritatie besparen!

Re-Move, brengt mensen in beweging!

9
Gemiddeld cijfer voor Klantvriendelijkheid Horeca en Toerisme, Gastvrijheid en Bediening, Maatwerktraining, min. 5 deelnemers, 1 dag
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar_half
Anja van den Oever
senior intercedent
9
Klantvriendelijkheid Horeca en Toerisme, Gastvrijheid en Bediening, Maatwerktraining, min. 5 deelnemers, 1 dag

"Maarten heeft een goede training aan onze uitzendkrachten gegeven. Een groep enthousiaste mensen wilden een nieuwe start maken in de horeca en hij heeft ze op weg geholpen en vooral veel vertrouwen gegeven om het te gaan doen." - 01-02-2019 12:56

"Maarten heeft een goede training aan onze uitzendkrachten gegeven. Een groep enthousiaste mensen wilden een nieuwe start maken in de horeca … alles lezen - 01-02-2019 12:56

Maarten De Zeeuw - “juiste communicatie is één van de sleutels tot resultaat“
Maarten De Zeeuw
“juiste communicatie is één van de sleutels tot resultaat“
8,9

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.