Meer klanten binnenhalen

Type product
Tijdsduur

Meer klanten binnenhalen

Raeda Coaching & Ontwikkeling
Logo van Raeda Coaching & Ontwikkeling

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Je bestempeld jezelf of je medewerker niet als sales tijger, maar dat is wel wat je doet. Je wilt meer klanten binnenhalen. Niet door die 'gladde' verkoper uit te hangen, maar oprechte gesprekken te voeren om te kijken of iemand jullie product of dienst kunt gebruiken. 

Met de tips tricks en onze visie op sales kunnen wij jou helpen om meer klanten binnen te halen om een manier die bij jou als persoon én de visie van de organisatie past. 

Zonder klanten geen bedrijf. Zo simpel is dat. Zonder goede gesprekken, komen ze ook niet. Heb jij nou het idee dat je baad hebt bij persoonlijke ondersteuning hierin? Dan gaan wij in een reeks van 3 gesprekken waar wij coachen on the job, jouw skills bij…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Sales management, Sales Training, NIMA A Sales, NIMA B Sales en Netwerken.

Je bestempeld jezelf of je medewerker niet als sales tijger, maar dat is wel wat je doet. Je wilt meer klanten binnenhalen. Niet door die 'gladde' verkoper uit te hangen, maar oprechte gesprekken te voeren om te kijken of iemand jullie product of dienst kunt gebruiken. 

Met de tips tricks en onze visie op sales kunnen wij jou helpen om meer klanten binnen te halen om een manier die bij jou als persoon én de visie van de organisatie past. 

Zonder klanten geen bedrijf. Zo simpel is dat. Zonder goede gesprekken, komen ze ook niet. Heb jij nou het idee dat je baad hebt bij persoonlijke ondersteuning hierin? Dan gaan wij in een reeks van 3 gesprekken waar wij coachen on the job, jouw skills bijschaven in up tempo zodat jij zo snel als jij kunt zijn meer klanten binnen gaat halen door betere gespreksvoering. 

Heb je persoonlijke vragen of doelen, nemen wij die uiteraard graag mee in de ondersteuning. 

Elke 2 uur bestaat uit een gesprek wat jij voert met een klant, waar 1 van ons bij zit, gevolgd door een nabespreking waarin je gecoacht wordt. 

Mocht het nou zo zijn dat je dit een fijne manier vind en wil je na de drie keer nog meer leren? Dan kunnen we praten over een uitbreiding van momenten. 

Een heel team beter hun salesgsprekken laten voeren? Neem gerust contact met ons op voor de mogelijkheden. 

Er zijn nog geen ervaringen.

    Deel je ervaring

    Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

    Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.