Klantgerichtheid "Het managen van het tevredenheidsproces"
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Met deze training leert u uw communicatie te verbeteren en uw persoonlijke effectiviteit te vergroten in de samenwerking met uw collega’s, leidinggevende(n) en klanten. U wordt zich meer bewust van uw gedrag en het effect hiervan op anderen. U leert het tevredenheidsproces te managen in alle richtingen. Zowel van uzelf als dat van de mensen met wie u samenwerkt. Een training die u vele inzichten geeft en handvatten biedt om met plezier klantgericht te werken.
Voor wie is deze training?
Deze training is ontwikkeld voor mensen die een support functie vervullen in de financiële dienstverlening, logistiek, informatie technologie of verkoop binnendienst. Het doel van de training Het doel van de t…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Met deze training leert u uw communicatie te verbeteren en uw
persoonlijke effectiviteit te vergroten in de samenwerking met uw
collega’s, leidinggevende(n) en klanten. U wordt zich meer bewust
van uw gedrag en het effect hiervan op anderen. U leert het
tevredenheidsproces te managen in alle richtingen. Zowel van uzelf
als dat van de mensen met wie u samenwerkt. Een training die u vele
inzichten geeft en handvatten biedt om met plezier klantgericht te
werken.
Voor wie is deze training?
Deze training is ontwikkeld voor mensen die een support functie
vervullen in de financiële dienstverlening, logistiek, informatie
technologie of verkoop binnendienst. Het doel van de training
Het doel van de training is het vergroten van uw persoonlijke
effectiviteit in relatie tot anderen. Daarbij maken we u bewust van
uw sterktes en verbeterpunten in de communicatie en stimuleren wij
u om gericht uw gedrag aan te passen waar nodig. Door het actief
toepassen van het geleerde uit de training in uw dagelijkse
praktijk worden veranderingen gerealiseerd en verankerd in
uw gedrag.
Filosofie van de training
De training is praktijk- en resultaatgericht. Veel tijd wordt
besteed aan oefenen en actief leren. Er is in de training tevens
voldoende tijd ingebouwd voor het delen van kennis en
praktijkervaringen.
Aspecten uit de training
- Zelfmanagement; hoe realiseer ik mijn persoonlijke doelen en
bewaak ik mijn eigen tevredenheidsproces.
- Welke wetmatigheden zijn er in de beïnvloeding van anderen en hoe
kan ik deze inzetten in mijn werk.
- Op welke wijze communiceer ik helder, bondig en komt mijn
boodschap goed over bij anderen.
- Hoe ga ik om met klachten, weerstanden en ongewenst gedrag in
gesprekken.
- Hoe kan ik collega’s motiveren voor mijn plannen en
ideeën.
- Het voeren van een doelgericht en effectief (voortgang)gesprek
met een interne/externe klant.
- Hoe organiseer ik mijn werk, prioriteiten en
timemanagement.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.