Feedback Geven en Krijgen Incompany

Type product
Logo van Possible.
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Possible. heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 153 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Feedback geven en krijgen

Algemeen

Op de juiste manier iemand aanspreken op gedrag en functioneren is erg lastig. De meeste mensen voelen zich snel persoonlijk aangevallen, waardoor een open gesprek bijna niet meer mogelijk is. Feedback geven en krijgen op het werk, is de basis om alert en kritisch te blijven kijken naar het eigen functioneren. Feedback krijgen is daarmee een manier om je te blijven ontwikkelen en te kunnen leren van elkaar. Het is een belangrijke vaardigheid om de samenwerking goed te houden of te verbeteren. Tijdens deze cursus reiken we handvatten aan, om op een effectieve manier feedback te kunnen geven. Tevens besteden we aandacht aan het ontvangen van feedback op een…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Feedback geven en krijgen

Algemeen

Op de juiste manier iemand aanspreken op gedrag en functioneren is erg lastig. De meeste mensen voelen zich snel persoonlijk aangevallen, waardoor een open gesprek bijna niet meer mogelijk is. Feedback geven en krijgen op het werk, is de basis om alert en kritisch te blijven kijken naar het eigen functioneren. Feedback krijgen is daarmee een manier om je te blijven ontwikkelen en te kunnen leren van elkaar. Het is een belangrijke vaardigheid om de samenwerking goed te houden of te verbeteren. Tijdens deze cursus reiken we handvatten aan, om op een effectieve manier feedback te kunnen geven. Tevens besteden we aandacht aan het ontvangen van feedback op een effectieve manier. Het toepassen in de praktijk vraagt veel oefening. Daarom zal het elkaar feedback geven, een belangrijk element vormen in deze training. Jouw persoonlijke leerdoelen vormen een belangrijke input voor deze cursus.

Je leert

  • Feedback geven en ontvangen
  • Effecten van het niet geven van feedback
  • Verschil tussen kritiek en feedback
  • Positieve feedback
  • Wat zijn de valkuilen bij feedback?
  • Omgaan met weerstand
  • Kernkwaliteiten
  • Oefenen met praktijkgesprekken

Je bent in staat om

  • Positief te reageren op feedback
  • Mensen effectief aan te spreken op hun gedrag

De training kent een prettige afwisseling tussen theorie, onderzoek en praktisch oefenen, zodat je concreet weet hoe je het geleerde de volgende dag in de praktijk toe kunt passen.

Doelgroep

Iedereen die al eens ‘iets’ met communicatie heeft gedaan en collega’s of leidinggevenden effectief wil aanspreken om de samenwerking te verbeteren.

Niveau MBO HBO

possible.

opleidingen & training

Als praktijkopleider helpt possible vakmensen om zich te blijven ontwikkelen. Ons aanbod richt zich op Facilitaire Vaardigheden, Wonen & Vastgoed, Inkoopvaardigheden en Persoonlijke Vaardigheden. We bieden hands-on vakopleidingen die perfect aansluiten bij de dagelijkse praktijk. In onze opleidingen en trainingen combineren ervaren vakdocenten theorie en actuele ontwikkelingen tot een uitdagend en persoonlijk leertraject. Daarbij is ook voldoende ruimte om eigen vragen en dilemma’s in te brengen en te profiteren van de kennis en ervaring die vakgenoten delen. Op die manier zijn nieuwe inzichten de volgende dag altijd meteen toe te passen. Samen maken we het possible!

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.