ITIL® Continual Service Improvement

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Pink Elephant
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Pink Elephant heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 990 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #3 in Automatisering & ICT/IT.

Lees meer over Beste Opleider 2018.

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

7,7
Gemiddeld cijfer voor ITIL® Continual Service Improvement
Gebaseerd op 7 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
GJ Pels
8
ITIL® Continual Service Improvement

"Intensief, hoog tempo, maar goed ondersteund helder en duidelijke lessen. Het examen direct aansluitend aan de cursus op vrijdagmiddag vond ik minder geslaagd." - 07-11-2016 00:00

"Intensief, hoog tempo, maar goed ondersteund helder en duidelijke lessen. Het examen direct aansluitend aan de cursus op vrijdagmiddag vond … alles lezen - 07-11-2016 00:00

Startdata en plaatsen

Nieuwegein
okt. 2019

Beschrijving

Pink Elephant: Translating Knowledge into Results!

Het continu verbeteren van de kwaliteit van services is een must voor iedere organisatie. Het bewijst dat je de gebruikers van je services serieus neemt. De ITIL® training Continual Service Improvement gaat diepgaand in op de mogelijkheden om de kwaliteit en de prestaties van uw IT organisatie te verbeteren. Het verbeteren van uw dienstverlening is een doel voor de lange termijn. Deze training behandelt hoe u dit proces effectief kunt borgen.

ITIL® staat voor de Information Technology Infrastructure Library, en is in de jaren tachtig door Pink Elephant op de Nederlandse markt geïntroduceerd. De afgelopen dertig jaar heeft ITIL® zich ontwikkeld tot de “Best Practice” op het gebied van Service…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ITIL Overzicht, Projectmanagement, ITIL Service Manager, ITIL Practitioner en ITIL Foundation.

Pink Elephant: Translating Knowledge into Results!

Het continu verbeteren van de kwaliteit van services is een must voor iedere organisatie. Het bewijst dat je de gebruikers van je services serieus neemt. De ITIL® training Continual Service Improvement gaat diepgaand in op de mogelijkheden om de kwaliteit en de prestaties van uw IT organisatie te verbeteren. Het verbeteren van uw dienstverlening is een doel voor de lange termijn. Deze training behandelt hoe u dit proces effectief kunt borgen.

ITIL® staat voor de Information Technology Infrastructure Library, en is in de jaren tachtig door Pink Elephant op de Nederlandse markt geïntroduceerd. De afgelopen dertig jaar heeft ITIL® zich ontwikkeld tot de “Best Practice” op het gebied van Service Management.

Na het volgen van deze training bent u in staat om in uw eigen organisatie de processen in te richten zodat u constant de kwaliteit van uw dienstverlening kunt meten en verbeteren. De training biedt praktische adviezen om op ieder niveau aan continue serviceverbetering te doen.

De Training
Deze driedaagse cursus verschaft u de kennis, die u nodig hebt om een bijdrage te kunnen leveren aan het verbeteren van de IT dienstverlening, waardoor uw organisatie in staat is nu en in de toekomst daadwerkelijk waarde aan de ‘business’ te (blijven) leveren. Alle facetten van de ITIL® verbeter aanpak en de belangrijkste modellen en methoden, zoals die beschreven staan in het ITIL® Continual Service Improvement boek, komen tijdens deze cursus aan de orde.

De cursus is een combinatie van toelichting door de docent op de betreffende ITIL® theorie, groepsdiscussies en opdrachten, waarmee u leert hoe u de betreffende ITIL® concepten en ‘best practices’ in de praktijk kunt toepassen. Het ‘ITIL® Intermediate ‘Continual Service Improvement’ examen wordt aansluitend op cursus (aan het einde van de laatste dag) afgenomen.



De ITIL Continual Service Improvement training duurt drie dagen en vindt plaats bij ons op locatie. We beginnen deze training om 09:00 en zorgen voor een fijne ontvangst en een lekkere lunch.

Goed om te weten: Voor deze training geldt een toelatingseis. Je dient in het bezit te zijn van het Foundation certificaat. Om het bijbehorende examen succesvol af te kunnen ronden zullen naast de training dagen nog +/- 6 studie uren benodigd zijn.

Nadat je de inschrijving hebt voltooid, ontvang je van ons een bevestiging van inschrijving. In sommige gevallen kan het zo zijn dat de trainingslocatie wordt gewijzigd. Mocht dit het geval zijn, dan wordt dit uiterlijk twee weken vóór aanvang van de training gecommuniceerd.

Je ontvangt van ons dan ook de definitieve uitnodigingsbrief. Alle kosten voor de lesmaterialen zijn inbegrepen in de prijs. Indien er een lesboek aanwezig is bij je cursus, ontvang je deze op de eerste dag van de training.

Het examen vindt standaard paper-based plaats op de laatste dag van de cursus.

Mocht je hier tegenop zien en liever nog wat extra voorbereidingstijd hebben dan bieden wij de mogelijkheid om online examen te doen of je in te schrijven voor één van onze examensessies. Deze vinden altijd de eerste maandag van de maand plaats in Naarden of Den Bosch. Let op: hier wordt 75 euro extra voor in rekening gebracht. Mocht je gebruik willen maken van deze service, stuur dan direct na je inschrijving een mail naar opleidingen@pinkelephant.nl waarin je aangeeft in welke examensessie je mee wilt doen en op welke locatie. Hierbij komt de mogelijkheid om direct na afsluiting van de cursus examen te doen te vervallen.

Vragen over de training of de examenprocedure? Bel gerust even: 088-2356600 en vraag naar de afdeling Education.

7,7
Gemiddeld cijfer voor ITIL® Continual Service Improvement
Gebaseerd op 7 ervaringen
starstarstarstarstar_border
GJ Pels
8
ITIL® Continual Service Improvement

"Intensief, hoog tempo, maar goed ondersteund helder en duidelijke lessen. Het examen direct aansluitend aan de cursus op vrijdagmiddag vond ik minder geslaagd." - 07-11-2016 00:00

"Intensief, hoog tempo, maar goed ondersteund helder en duidelijke lessen. Het examen direct aansluitend aan de cursus op vrijdagmiddag vond … alles lezen - 07-11-2016 00:00

starstarstarstarstar_half
Johan
9
ITIL® Continual Service Improvement

"ITIL Lifecycle Continual Service Improvement is een zinvolle training waar toch wat minder belangstelling voor is en die dan ook beperkt gegeven wordt. Pink Elefant geeft een goede training met aansluitend het examen wat redelijk belastend is in 3 dagen." - 07-11-2016 00:00

"ITIL Lifecycle Continual Service Improvement is een zinvolle training waar toch wat minder belangstelling voor is en die dan ook beperkt geg… alles lezen - 07-11-2016 00:00

starstarstarstarstar_border
Kim
8
ITIL® Continual Service Improvement

"Prima afwisseling van theorie en oefen opgaven. Maken van eigen spiekbriefje werkt goed. Lokatie was ook goed te bereiken." - 09-03-2016 00:00

"Prima afwisseling van theorie en oefen opgaven. Maken van eigen spiekbriefje werkt goed. Lokatie was ook goed te bereiken. " - 09-03-2016 00:00

starstarstarstarstar_border
Jan Willem Sewalt
8
ITIL® Continual Service Improvement

"Leuke groep cursisten. Docent deskyndig en voldoende interactief. Genoeg opdrachten in telatie tot de leerstof" - 05-11-2015 00:00

"Leuke groep cursisten. Docent deskyndig en voldoende interactief. Genoeg opdrachten in telatie tot de leerstof " - 05-11-2015 00:00

starstarstarstar_borderstar_border
Anoniem
6
ITIL® Continual Service Improvement

"Simpele stof werd te lang behandeld en te veel herhaald, terwijl er weinig in werd gegaan op de wat complexere materie." - 07-07-2015 00:00

"Simpele stof werd te lang behandeld en te veel herhaald, terwijl er weinig in werd gegaan op de wat complexere materie. " - 07-07-2015 00:00

starstarstarstar_halfstar_border
Anoniem
7

"Eerder het studie materiaal ontvangen 1 week voor aanvang is nogal kort om goed te kunnen voorbereiden. ik zou anderen aanraden om CSI training pas na de andere modules van ITIL 3 te doen " - 27-01-2014 00:00

"Eerder het studie materiaal ontvangen 1 week voor aanvang is nogal kort om goed te kunnen voorbereiden. ik zou anderen aanraden om CSI train… alles lezen - 27-01-2014 00:00

starstarstarstarstar_border
Dolf Leurink
8
ITIL® Continual Service Improvement

"Goede locatie, gelegen aan de snelweg. De trainer had een duidelijke uitleg met passende voorbeelden waardoor de vele informatie goed te verwerken was." - 25-10-2013 12:02

"Goede locatie, gelegen aan de snelweg. De trainer had een duidelijke uitleg met passende voorbeelden waardoor de vele informatie goed te ver… alles lezen - 25-10-2013 12:02

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.