ITIL® Service Strategy e-learning

De training van Pink Elephant Education B.V. is niet beschikbaar meer op Springest. Bekijk hieronder enkele alternatieven:

check_box_outline_blank

VeriSM Foundation Bridge

Logo van Tailor iT
|META_INFO|

VeriSM (Value Driven Responsive Integrated Service Management) is volgend IFDC bedoeld als een nieuwe service management-aanpak. Het richt …

check_box_outline_blank

ISO/IEC 20000 Foundation Bridge (IS20FB)

Logo van Tailor iT
|META_INFO|

De ISO/IEC 20000 Foundation Bridge training is bedoeld voor professionals in IT-service management met grondige kennis en ervaring binnen I…

check_box_outline_blank

ITIL® 4 Foundation

Logo van ExplainiT
|META_INFO|

In de training ITIL® 4 Foundation maak je kennis met IT Service Management, ITIL® 4, de toepassing ervan in de praktijk en hoe je andere be…

check_box_outline_blank

ISO/ IEC 20000 Foundation eLearning, incl Examen (ISO 20000)

Logo van Adding Value Consulting (AVC)
|META_INFO|

ISO/IEC 20000 betreft IT service Management en gaat over het verbeteren van de kwaliteit van service en is gebaseerd op een set van aanbeve…

check_box_outline_blank

ITIL 4 Foundation training

Logo van D-ICT Solutions International
|META_INFO|

ITIL 4 Foundation introduction The purpose of the ITIL 4 Foundation training is to introduce candidates to the management of modern IT-enab…

check_box_outline_blank

SIAM® Foundation - Dag

Logo van Computrain
|META_INFO|

Je bent geïnteresseerd in best practices op het gebied van Service Integration and Management en/of wilt deze methodologie in een organisat…

check_box_outline_blank

Service Integration and Management (SIAM©) Foundation (SIAMF.NL)

Logo van Tailor iT
|META_INFO|

Gedurende deze training doe je kennis op over de voordelen, uitdagingen en risico's van de implementatie van het Servicemanagement And Inte…