ITIL® Service Offerings and Agreements - e-learning

Type product
Logo van Pink Elephant
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,6 Pink Elephant heeft een gemiddelde beoordeling van 8,6 (uit 1.209 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 beste grote opleider, #2 in Automatisering & ICT/IT, #2 in Kwaliteit- & Projectmanagement en #2 beste trainer.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #3 in Automatisering & ICT/IT.

Lees meer over Beste Opleider 2019.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

10
Gemiddeld cijfer voor ITIL® Service Offerings and Agreements - e-learning
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Ilona K
10
ITIL® Service Offerings and Agreements - e-learning

"Via mijn werkgever bij pink verschillende online trainingen gevolgd op het gebied van itil, zodat ik in oktober de maanging professional module kon afronden. Aanrader, ik heb meerdere elearnings gevolgd, maar die van Pink zijn het best." - 30-12-2019 15:36

"Via mijn werkgever bij pink verschillende online trainingen gevolgd op het gebied van itil, zodat ik in oktober de maanging professional mod… alles lezen - 30-12-2019 15:36

Beschrijving

Pink Elephant: Translating Knowledge into Results!

De training ITIL® Service Offerings and Agreements is een module voor professionals die te maken hebben met (commerciële) aanbiedingen en overeenkomsten voor IT Service Management. Gedegen Service Level Agreements (SLA’s) en contracten met leveranciers voorkomen misverstanden en waarborgen een vlekkeloze levering van diensten op termijn.

ITIL® staat voor de Information Technology Infrastructure Library, en is in de jaren tachtig door Pink Elephant op de Nederlandse markt geïntroduceerd. De afgelopen dertig jaar heeft ITIL® zich ontwikkeld tot de “Best Practice” op het gebied van Service Management.

Na deze training bent u in staat uw organisatie als effectieve IT leverancier op te zetten, zo…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ITIL Overzicht, Projectmanagement, ITIL Service Manager, ITIL Practitioner en ITIL Foundation.

Pink Elephant: Translating Knowledge into Results!

De training ITIL® Service Offerings and Agreements is een module voor professionals die te maken hebben met (commerciële) aanbiedingen en overeenkomsten voor IT Service Management. Gedegen Service Level Agreements (SLA’s) en contracten met leveranciers voorkomen misverstanden en waarborgen een vlekkeloze levering van diensten op termijn.

ITIL® staat voor de Information Technology Infrastructure Library, en is in de jaren tachtig door Pink Elephant op de Nederlandse markt geïntroduceerd. De afgelopen dertig jaar heeft ITIL® zich ontwikkeld tot de “Best Practice” op het gebied van Service Management.

Na deze training bent u in staat uw organisatie als effectieve IT leverancier op te zetten, zowel voor interne als externe klanten. Duidelijke afspraken en effectief contractmanagement zijn hierbij de bouwstenen voor uw organisatie.



Nadat je je hebt ingeschreven voor de ITIL® Service Design e-learning ontvang je een bevestigingsmail en een aparte mail met inloggegevens voor onze online leeromgeving. Hier volg je de e-learning en oefen je voor het examen. Je hebt één jaar onbeperkt toegang tot het materiaal.

Goed om te weten: Voor deze training zijn er géén toelatingseisen. Na +/- 30 studie uren waarin de e-learning doorlopen is en de bijbehorende oefen examens gemaakt zijn, ben je voldoende voorbereid om het examen succesvol af te leggen.

Zodra je alle stof hebt doorlopen en klaar bent voor het examen, gebruik je de code die op de voucher staat die je in een aparte mail hebt ontvangen van het exameninstituut (Peoplecert, Exin of APMG).
Met deze examenvoucher kun je inloggen bij het exameninstituut en het examen online (op je laptop met webcam) maken op een door jouw gewenst tijdstip en locatie.

Tevens bieden wij de mogelijkheid om je examen paper-based af te leggen. Dit kan bij een van onze examensessies, elke eerste maandag van de maand op onze kantoren in Naarden en Den Bosch. Mocht je gebruik willen maken van deze service, laat dit ons dan weten direct nadat je ingeschreven bent!

Vragen over de e-learning of de examenprocedure? Bel gerust even: 088-2356600 en vraag naar de afdeling Education.

10
Gemiddeld cijfer voor ITIL® Service Offerings and Agreements - e-learning
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar
Ilona K
10
ITIL® Service Offerings and Agreements - e-learning

"Via mijn werkgever bij pink verschillende online trainingen gevolgd op het gebied van itil, zodat ik in oktober de maanging professional module kon afronden. Aanrader, ik heb meerdere elearnings gevolgd, maar die van Pink zijn het best." - 30-12-2019 15:36

"Via mijn werkgever bij pink verschillende online trainingen gevolgd op het gebied van itil, zodat ik in oktober de maanging professional mod… alles lezen - 30-12-2019 15:36

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.