ITIL® Continual Service Improvement - e-learning

Type product
Logo van Pink Elephant
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,6 Pink Elephant heeft een gemiddelde beoordeling van 8,6 (uit 1.209 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 beste grote opleider, #2 in Automatisering & ICT/IT, #2 in Kwaliteit- & Projectmanagement en #2 beste trainer.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #3 in Automatisering & ICT/IT.

Lees meer over Beste Opleider 2019.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

10
Gemiddeld cijfer voor ITIL® Continual Service Improvement - e-learning
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Peeters
10
ITIL® Continual Service Improvement - e-learning

"Werkgever had odpracht gegeven deze training te volgen. Verbazingwekkend leuke training en heeft zeker toegevoegde waarde om mijn werkzaamheden uit te voeren. Kan ik zeker wat mee. Elearning viel me absoluut mee." - 13-11-2019 16:19

"Werkgever had odpracht gegeven deze training te volgen. Verbazingwekkend leuke training en heeft zeker toegevoegde waarde om mijn werkzaamhe… alles lezen - 13-11-2019 16:19

Beschrijving

Pink Elephant: Translating Knowledge into Results!

Het continu verbeteren van de kwaliteit van services is een must voor iedere organisatie. Het bewijst dat je de gebruikers van je services serieus neemt. De ITIL® training Continual Service Improvement gaat diepgaand in op de mogelijkheden om de kwaliteit en de prestaties van uw IT organisatie te verbeteren. Het verbeteren van uw dienstverlening is een doel voor de lange termijn. Deze training behandelt hoe u dit proces effectief kunt borgen.

ITIL® staat voor de Information Technology Infrastructure Library, en is in de jaren tachtig door Pink Elephant op de Nederlandse markt geïntroduceerd. De afgelopen dertig jaar heeft ITIL® zich ontwikkeld tot de “Best Practice” op het gebied van Service…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ITIL Overzicht, Projectmanagement, ITIL Service Manager, ITIL Practitioner en ITIL Foundation.

Pink Elephant: Translating Knowledge into Results!

Het continu verbeteren van de kwaliteit van services is een must voor iedere organisatie. Het bewijst dat je de gebruikers van je services serieus neemt. De ITIL® training Continual Service Improvement gaat diepgaand in op de mogelijkheden om de kwaliteit en de prestaties van uw IT organisatie te verbeteren. Het verbeteren van uw dienstverlening is een doel voor de lange termijn. Deze training behandelt hoe u dit proces effectief kunt borgen.

ITIL® staat voor de Information Technology Infrastructure Library, en is in de jaren tachtig door Pink Elephant op de Nederlandse markt geïntroduceerd. De afgelopen dertig jaar heeft ITIL® zich ontwikkeld tot de “Best Practice” op het gebied van Service Management.

Na het volgen van deze training bent u in staat om in uw eigen organisatie de processen in te richten zodat u constant de kwaliteit van uw dienstverlening kunt meten en verbeteren. De training biedt praktische adviezen om op ieder niveau aan continue serviceverbetering te doen.



Nadat je je hebt ingeschreven voor de ITIL® Continual Service Improvement e-learning ontvang je een bevestigingsmail en een aparte mail met inloggegevens voor onze online leeromgeving. Hier volg je de e-learning en oefen je voor het examen. Je hebt één jaar onbeperkt toegang tot het materiaal.

Goed om te weten: Voor deze training zijn er géén toelatingseisen. Na +/- 30 studie uren waarin de e-learning doorlopen is en de bijbehorende oefenexamens gemaakt zijn, ben je voldoende voorbereid om het examen succesvol af te leggen.

Zodra je alle stof hebt doorlopen en klaar bent voor het examen, gebruik je de code die op de voucher staat die je in een aparte mail hebt ontvangen van het exameninstituut (Peoplecert, Exin of APMG).
Met deze examenvoucher kun je inloggen bij het exameninstituut en het examen online (op je laptop met webcam) maken op een door jouw gewenst tijdstip en locatie.

Tevens bieden wij de mogelijkheid om je examen paper-based af te leggen. Dit kan bij een van onze examensessies, elke eerste maandag van de maand op onze kantoren in Naarden en Den Bosch. Mocht je gebruik willen maken van deze service, laat dit ons dan weten direct nadat je ingeschreven bent!

Vragen over de e-learning of de examenprocedure? Bel gerust even: 088-2356600 en vraag naar de afdeling Education.

10
Gemiddeld cijfer voor ITIL® Continual Service Improvement - e-learning
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar
Peeters
10
ITIL® Continual Service Improvement - e-learning

"Werkgever had odpracht gegeven deze training te volgen. Verbazingwekkend leuke training en heeft zeker toegevoegde waarde om mijn werkzaamheden uit te voeren. Kan ik zeker wat mee. Elearning viel me absoluut mee." - 13-11-2019 16:19

"Werkgever had odpracht gegeven deze training te volgen. Verbazingwekkend leuke training en heeft zeker toegevoegde waarde om mijn werkzaamhe… alles lezen - 13-11-2019 16:19

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.