business

Ook voor leren in je organisatie

Social learning met collega's.

10 E-Learning Assertiviteitstrainingen

Bekijk ook: Feedback geven, Omgaan met weerstand, Persoonlijke ontwikkeling, Zelfvertrouwen, Fysieke & Mentale Weerbaarheid, Durf & moed, Perfectionisme en Initiatief nemen.

Bekijk ook: Feedback geven, Omgaan met weerstand en Persoonlijke ontwikkeling.

check_box_outline_blank

Nee zeggen - Gratis introductie op Studdy

Logo van Studdy

Assertiviteit is het toverwoord! Maar ook bij toverwoorden draait het meestal om een eenvoudige verandering van gedrag. Je zult zien dat dez…

check_box_outline_blank

Wordt assertiever, durf eens nee te zeggen.

Logo van HOBP

Assertiviteit is het toverwoord! Maar ook bij toverwoorden draait het meestal om een eenvoudige verandering van gedrag. Je zult zien dat dez…

check_box_outline_blank

STAP Budget leerlijn 072 | Assertiviteit

Logo van HOBP

Assertiviteit | Een praktische leerlijn met scans zoals de DISC, nuttige opdrachten en live online colleges. Inclusief 1 jaar toegang tot de…

check_box_outline_blank

072 | Assertiviteit

Logo van HOBP
STAP-budget erkend

Assertiviteit | Een praktische leerlijn met scans zoals de DISC, nuttige opdrachten en live online colleges. Inclusief 1 jaar toegang tot de…

check_box_outline_blank

Assertiviteit

Logo van HOBP

Volg nu Assertiviteit en heb een jaar lang gratis toegang tot HP/de Tijd en nog 700+ andere cursussen en media op HOBP zakelijk leren. Vind …

check_box_outline_blank

Assertiviteit

Logo van Studdy

Doel van de cursus In de online cursus 'Assertiviteit' leer je op welke manier je beter voor je zelf kunt opkomen. Wat kan je of ken je na d…

check_box_outline_blank

Gratis NLP(D) Ebook - Assertiviteit

Logo van Kaber Groep BV

In dit leerzame E-book nemen Bernard & Jorinde van Kaber je graag mee in een uitleg over assertiviteit met vele tips en oefeningen.Veel lees…

check_box_outline_blank

Klachten behandelen - Door goed te luisteren, een goede spreekvaardigheid, klantvriendelijk en assertief handelen.

Logo van Icademy

Ben je diep in je hart bang voor klanten met klachten? Of vind je het gewoon lastig om met klachten om te gaan? Hoe groot is de kans dat je …

check_box_outline_blank

Agressieve klanten - Via conflicthantering en assertiviteit naar een tevreden klant.

Logo van Icademy

Lesmaterialen De cursus 'Agressieve klanten - Via conflicthantering en assertiviteit naar een tevreden klant.' bestaat uit: VideoCollege E-B…

check_box_outline_blank

Nee zeggen - Verlaag je stress door vriendelijke nee te leren zeggen en je assertiviteit te vergroten.

Logo van Icademy

Assertiviteit is het toverwoord! Maar ook bij toverwoorden draait het meestal om een eenvoudige verandering van gedrag. Je zult zien dat dez…