Zakelijk chatten

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Pastoor bv
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9 Pastoor bv heeft een gemiddelde beoordeling van 9 (uit 2 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeNijmegen
24 jun. 2020
Toon rooster
event 24 juni 2020, 09:30-16:00
placeNijmegen
9 sep. 2020
Toon rooster
event 9 september 2020, 09:30-16:00
placeNijmegen
28 okt. 2020
Toon rooster
event 28 oktober 2020, 09:30-16:00
placeNijmegen
16 dec. 2020
Toon rooster
event 16 december 2020, 09:30-16:00

Beschrijving

Pastoor bv geeft communicatieadvies, traint, schrijft, leidt op en maakt medewerkers en teams professioneler. We trainen én we schrijven. In onze trainingen kunnen we daardoor reële alternatieven laten zien en ons inleven in de schrijvers. 

Wat zijn de ongeschreven regels van de zakelijke chat?

Steeds meer organisaties maken gebruik van de zakelijke chat. Een laagdrempelig, klantvriendelijk en modern communicatiemiddel. Maar wat zijn de ongeschreven regels voor een zakelijk chatgesprek? Wat wil je uitstralen? En hoe bereik je dat? In de training zakelijk chatten leer je hoe je een live chat in kan zetten als klantgericht communicatiemiddel. Zowel voor web care als verkoopdoeleinden.

Voor wie?

Deze training is voor medewerkers van organisaties die gebruik maken van de zakelijke chat als een van de contactmogelijkheden. Wil je dit communicatiekanaal optimaal benutten? Een snelle, specifieke en adequate aanpak hanteren? Waarme…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Journalistiek, Mediatraining, Mediaplanning, Crossmedia en Webredactie.

Pastoor bv geeft communicatieadvies, traint, schrijft, leidt op en maakt medewerkers en teams professioneler. We trainen én we schrijven. In onze trainingen kunnen we daardoor reële alternatieven laten zien en ons inleven in de schrijvers. 

Wat zijn de ongeschreven regels van de zakelijke chat?

Steeds meer organisaties maken gebruik van de zakelijke chat. Een laagdrempelig, klantvriendelijk en modern communicatiemiddel. Maar wat zijn de ongeschreven regels voor een zakelijk chatgesprek? Wat wil je uitstralen? En hoe bereik je dat? In de training zakelijk chatten leer je hoe je een live chat in kan zetten als klantgericht communicatiemiddel. Zowel voor web care als verkoopdoeleinden.

Voor wie?

Deze training is voor medewerkers van organisaties die gebruik maken van de zakelijke chat als een van de contactmogelijkheden. Wil je dit communicatiekanaal optimaal benutten? Een snelle, specifieke en adequate aanpak hanteren? Waarmee je de klant positief verrast? Dan is deze training iets voor jou!

Programma

We sluiten altijd aan bij de behoefte van de groep of jouw organisatie. Onze trainingen zijn maximaal maatwerk. En daarom openen we de zakelijk chatten altijd met de vraag: ‘Wanneer vind jij een chatgesprek een goed visitekaartje voor de organisatie?’

Het trainingsprogramma bestaat onder andere uit…

  • voordelen en valkuilen van zakelijk chatten
  • wat wil je uitstralen in je chatgesprekken? Hoe doe je dat?
  • ideale structuur van een chatgesprek
  • gesprekstechnieken voor de zakelijke chat: meta-communicatie, gevoelsreflecties en de LSD-methode
  • ongeschreven richtlijnen en gedragsregels voor een zakelijk chatgesprek: kort, bondig en met tempo
  • de juiste balans tussen zakelijk en persoonlijk.

Heb jij iets anders in gedachten? Een maatwerkvraag, vraagt om een maatwerkoplossing!

Resultaat

Na afloop van deze training…

  • weet je hoe je het meeste rendement haalt uit een chatfunctie
  • kun je de klant positief verrassen. Door persoonlijk, maar ook zakelijk te zijn.
  • benut je eventuele commerciële kansen via de live chat
  • behaal je gespreksdoelen. Door de juiste vragen te stellen en de klantvraag te achterhalen.
  • weet je hoe je omgaat met valkuilen van het medium en weerstanden van de bezoeker.

Werkwijze

Een maatwerk training. Interactief, persoonlijk en met plezier. Het accent in de training ligt op doen: zelf chatten en uitproberen. Je gaat meteen aan de slag met praktische tips. Je eigen casussen staan centraal in deze training. Maar we analyseren samen ook opvallende casussen van grote merken als inspiratie. Daarnaast krijgt iedere deelnemer toegang tot de online-leeromgeving MijnPastoor.

Deze training geven we graag in de vorm van een open training of als individuele coaching, bij ons op kantoor of op locatie. Maar we geven de training ook incompany. Benieuwd naar de mogelijkheden? Bel ons direct op 024 324 49 59 of mail naar info@pastoorbv.nl

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Pastoor bv, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.