Effectief en klantgericht telefoneren - Individueel
Startdata en plaatsen
Dit product heeft geen vaste startdata en/of plaatsen.Vraag informatie aan over deze training
Pastoor bv biedt dit product standaard aan in de volgende regio's: Nijmegen
Beschrijving
Pastoor bv geeft communicatieadvies, traint, schrijft, leidt op en maakt medewerkers en teams professioneler. We trainen én we schrijven. In onze trainingen kunnen we daardoor reële alternatieven laten zien en ons inleven in de schrijvers.
Samen aan de slag voor meer vertrouwen in jouw telefoongesprekken!
Heb jij veel klantcontact via de telefoon? Heb je het gevoel dat je er meer uit kan halen? In deze coaching gaan we aan de slag met jouw persoonlijke leervragen. Je leert de klant goed te woord te staan, maar altijd met een duidelijk doel voor ogen. Ook als het een emotioneel, negatief of lastig gesprek is. Altijd effectief én klantgericht dus!
Programma
Altijd maximaal maatwerk: het programma sluit aan bij jouw specifieke leerwensen en vragen. Daarom doen we vooraf een persoonlijke intake. Natuurlijk kent het programma wel wat vaste onderdelen, bijvoorbeeld:
- de structuur van een goed zakelijk telefoongesprek
- de basisvaardig…

Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Pastoor bv geeft communicatieadvies, traint, schrijft, leidt op en maakt medewerkers en teams professioneler. We trainen én we schrijven. In onze trainingen kunnen we daardoor reële alternatieven laten zien en ons inleven in de schrijvers.
Samen aan de slag voor meer vertrouwen in jouw telefoongesprekken!
Heb jij veel klantcontact via de telefoon? Heb je het gevoel dat je er meer uit kan halen? In deze coaching gaan we aan de slag met jouw persoonlijke leervragen. Je leert de klant goed te woord te staan, maar altijd met een duidelijk doel voor ogen. Ook als het een emotioneel, negatief of lastig gesprek is. Altijd effectief én klantgericht dus!
Programma
Altijd maximaal maatwerk: het programma sluit aan bij jouw specifieke leerwensen en vragen. Daarom doen we vooraf een persoonlijke intake. Natuurlijk kent het programma wel wat vaste onderdelen, bijvoorbeeld:
- de structuur van een goed zakelijk telefoongesprek
- de basisvaardigheden van telefonische communicatie: luisteren, samenvatten, doorvragen (LSD-methode)
- effectief en klantgericht omgaan met klachten, weerstand en agressie. Met andere woorden: het nemen én behouden van de regie
- oefenen met stemgebruik
- jouw persoonlijke leerwensen en vragen.
Studiebelasting: minimaal 3 uur, geen bijzondere voorbereiding nodig.
Heb jij iets anders in gedachten? Een maatwerkvraag, vraagt om een maatwerkoplossing! We denken graag met je mee! Bel gerust naar 024 – 324 49 59 of mail naar info@pastoorbv.nl
Na afloop van de training heb je…
- ervaren wat een telefoongesprek klantgericht en effectief maakt. En wat er gebeurt als dat mis gaat!
- controle over het gesprek. En sta je nooit met een mond vol tanden.
- de vaardigheid om een gesprek positief te sturen. Ook bij een klacht.
- de mogelijkheid de échte vraag van de klant te achterhalen om zo de klant veel sneller te helpen en het gesprek vlotter af te ronden.
- meer zekerheid over jouw persoonlijke telefoneerstijl die zakelijk én klantgericht is.
Hoe?
The sky is the limit. Echt! Deze coaching komt in alle soorten en maten voor. Eén sessie vormt de basis, maar we maken het programma zo uitgebreid als nodig. We adviseren je graag over wat het best bij jou past.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.