Opleiding CRM & Analytics: klantgerichtheid, CRM implementatie, klantenservice
Startdata en plaatsen
placeAmersfoort 16 jun. 2021 tot 18 jun. 2021 |
placeAmersfoort 15 sep. 2021 tot 17 sep. 2021 |
placeAmersfoort 17 nov. 2021 tot 19 nov. 2021 |
Beschrijving
Onze missie: organisaties datagedreven laten werken
Hoe voer je klantgericht ondernemen in jouw organisatie in?
Gedurende deze driedaagse CRM-opleiding komen alle aspecten van klantgericht ondernemen en datagedreven werken (CRM & Analytics) aan de orde. Aan de hand van de, door jou tijdens de lessen opgedane, kennis ga je aan de slag met jouw case. Na afloop van de opleiding heb je dan een concreet plan dat je direct kunt implementeren in jouw organisatie.
Deze unieke training CRM & analytics is praktisch en gericht op het daadwerkelijk implementeren van de verandering in jouw organisatie. Aan de orde komen zaken als:
- Waar sta ik met mijn organisatie?
- Uit welke acties kan ik kiezen om snel echt het verschil te kunnen maken?
- Hoe krijg i…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Onze missie: organisaties datagedreven laten werken
Hoe voer je klantgericht ondernemen in jouw organisatie in?
Gedurende deze driedaagse CRM-opleiding komen alle aspecten van klantgericht ondernemen en datagedreven werken (CRM & Analytics) aan de orde. Aan de hand van de, door jou tijdens de lessen opgedane, kennis ga je aan de slag met jouw case. Na afloop van de opleiding heb je dan een concreet plan dat je direct kunt implementeren in jouw organisatie.
Deze unieke training CRM & analytics is praktisch en gericht op het daadwerkelijk implementeren van de verandering in jouw organisatie. Aan de orde komen zaken als:
- Waar sta ik met mijn organisatie?
- Uit welke acties kan ik kiezen om snel echt het verschil te kunnen maken?
- Hoe krijg ik mijn organisatie mee in deze verandering?
- Hoe laat ik aantoonbaar verbeteringen op dit gebied zien?
De inhoud van de 3-daagse CRM masterclass
Deze praktische opleiding bevat alle onderdelen die je nodig hebt om succesvol veranderingen op het gebied van CRM & Analytics door te voeren in jouw organisatie. Je leert verschillende technieken toe te passen die zich al in de praktijk bewezen hebben. Er komen best practices aan de orde en ook is er ruimte om ervaringen met elkaar uit te wisselen. De drie dagen zien er als volgt uit:
Dag 1: Overview CRM, de trends & het 9-lagen klantcontactmodel
Dag 2: CRM-instrumenten, klantreizen & implementatie workshop
Dag 3: Analytics, klantwaarde, (big) data, KPI's & customer insights
Ontdek de succesfactoren van CRM en Analytics
In deze driedaagse opleiding CRM en analytics komen zowel de strategische als de operationele aspecten van CRM en analytics aan de orde. Denk aan gebruik van KPI’s, (CRM en data) tools, datakwaliteit, verschillende soorten databronnen, de verschillende rollen, verandermanagement aanpakken (project versus scrum) en visualisatietechnieken. Het belangrijkste onderwerp is echter: wat zijn de succesfactoren van datagerichte CRM in de (digitale) praktijk van alledag.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.