Statistiek training
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Statistiek training
Wil je graag meer weten over statistiek in combinatie met conversie optimalisatie?
In CRO staat datagedreven werken voorop, maar doe je dat ook met de goede statistische onderbouwing? Is het al weer even geleden dat je een statistiek vak gevolgd hebt en kun je wel een opfriscursus gebruiken? Of is deze materie helemaal nieuw voor je, dan is dit een goede cursus voor jou. Je leert hier de basisvaardigheden om een goed onderbouwde keuze te kunnen maken.
Ben jij een CRO-specialist, (online) marketeer, communicatiemedewerker, content specialist of data analist die meer wil weten over statistiek? Deze cursus is geschikt voor alle beginnende gebruikers van statistiek. Je hoeft…

Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Statistiek training
Wil je graag meer weten over statistiek in combinatie met
conversie optimalisatie?
In CRO staat datagedreven werken voorop, maar doe je dat ook met de
goede statistische onderbouwing? Is het al weer even geleden dat je
een statistiek vak gevolgd hebt en kun je wel een opfriscursus
gebruiken? Of is deze materie helemaal nieuw voor je, dan is dit
een goede cursus voor jou. Je leert hier de basisvaardigheden om
een goed onderbouwde keuze te kunnen maken.
Ben jij een CRO-specialist, (online) marketeer, communicatiemedewerker, content specialist of data analist die meer wil weten over statistiek? Deze cursus is geschikt voor alle beginnende gebruikers van statistiek. Je hoeft dus geen analist te zijn, als je maar interesse in het vakgebied hebt.
Wat ga je leren?
Je krijgt o.a. antwoord op de volgende vragen:
- Waarom hebben we statistiek nodig?
- Wat zijn vals positieven?
- Hoe bereken je de looptijd van een test en welke statistische toets kies je voor de analyse van een A/B test?
- Hoe doe je een goede segment analyse en wat is sequentieel testen?
- Daarnaast ga je dieper in op de valkuilen binnen CRO.
Online Dialogue is een CRO Agency en gespecialiseerd in de
psychologie van koop- en beslissingsprocessen in het digitale
domein.
Hoe verzamel je de juiste data? Wat vertelt de data van bezoekers?
Hoe interpreteer je hun gedrag? Hoe neem je beslissingsfrictie weg?
Hoe zet je een CRO proces op waarmee jouw organisatie structureel
kan optimaliseren? Wat is het verschil tussen verifieren en
valideren, en waarom is dat belangrijk? Wat is er meer dan A/B
testen?
Nieuwsgierig? Bekijk ook eens de rest ons cursusaanbod.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.