Customer Journey
Beschrijving
Onlineacademy is een initiatief van de opleiders van NCOI Groep
Deze online training is onderdeel van een jaarabonnement met meer dan 220 leerproducten.
Online Academy is een initiatief van de opleiders van NCOI Groep. Bij Online Academy volg je onbeperkt online trainingen. Al deze trainingen zijn onderverdeeld in korte blokken van 5 a 10 minuten. Uit onderzoek blijkt namelijk dat je zo meer onthoudt dan wanneer je alles in één keer leert.
Verwacht bij Online Academy geen lange saaie teksten, maar korte uitleg, boeiende filmpjes en persoonlijke opdrachten. En die kun je doen waar en wanneer het jou uitkomt. Op pc, tablet of smartphone. Onderweg, achter je bureau of thuis op de bank.
Krijg inzicht in de customer journey van jouw (potentiële) klant en leer hoe je deze kunt optimaliseren!
Om klanten te behouden en nieuwe klanten aan je te binden, wil je het liefst inspringen op wat hen bezighoudt: wat doen, denken, beleven en waarderen ze? Het uitwerken van zo'n customer journey helpt je daarbij. Het is een methode die je helpt om door de bril van je klant naar je aanbod en dienstverlening te kijken en deze stap voor te stap verbeteren. Je kijkt naar wat een klant meemaakt vanaf het eerste moment dat ze contact met je hebben. In deze training ga je praktisch aan de slag en krijg je inzicht in de klantreis van jouw organisatie. Je maakt een customer journey map, een methode…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Onlineacademy is een initiatief van de opleiders van NCOI Groep
Deze online training is onderdeel van een jaarabonnement met meer dan 220 leerproducten.
Online Academy is een initiatief van de opleiders van NCOI Groep. Bij Online Academy volg je onbeperkt online trainingen. Al deze trainingen zijn onderverdeeld in korte blokken van 5 a 10 minuten. Uit onderzoek blijkt namelijk dat je zo meer onthoudt dan wanneer je alles in één keer leert.
Verwacht bij Online Academy geen lange saaie teksten, maar korte uitleg, boeiende filmpjes en persoonlijke opdrachten. En die kun je doen waar en wanneer het jou uitkomt. Op pc, tablet of smartphone. Onderweg, achter je bureau of thuis op de bank.
Krijg inzicht in de customer journey van jouw (potentiële) klant en leer hoe je deze kunt optimaliseren!
Om klanten te behouden en nieuwe klanten aan je te binden, wil je het liefst inspringen op wat hen bezighoudt: wat doen, denken, beleven en waarderen ze? Het uitwerken van zo'n customer journey helpt je daarbij. Het is een methode die je helpt om door de bril van je klant naar je aanbod en dienstverlening te kijken en deze stap voor te stap verbeteren. Je kijkt naar wat een klant meemaakt vanaf het eerste moment dat ze contact met je hebben. In deze training ga je praktisch aan de slag en krijg je inzicht in de klantreis van jouw organisatie. Je maakt een customer journey map, een methode om vanuit de klant te denken en processen binnen je organisatie daarop af te stemmen. Vervolgens zet je ook al meteen de eerste stappen in het optimaliseren van de customer journey. Zo zorg je voor een perfecte klantbeleving!
Over dit abonnement:
Met dit abonnement krijg je niet alleen toegang tot deze Online
Training maar ook tot de meer dan 250 andere Online Trainingen van
NCOI Online Academy. Je krijgt een jaar lang toegang tot het gehele
platform met alle Online Trainingen die er in zitten van meer dan
15 erkende opleiders. Bijvoorbeeld Boertien Vergouwen Overduin,
NCOI Opleidingen, SRM, Computrain en meer.
Hoe werkt het?
Na je aankoop krijg je binnen 2 dagen een bevestiging met
instructie hoe je jouw abonnement kan activeren. Je kunt dan direct
aan de slag met je online training en ook bekijken welk ander
aanbod er beschikbaar is. Na ontvangst van de bevestiging per mail
heb je één jaar de tijd om je abonnement te activeren.
Nu al nieuwsgierig? Kijk op www.onlineacademy.nl voor het gehele
aanbod.
Voor het volgen van een Online Academy product ontvang je een
certificaat.
Deze wordt bij succesvol afronden direct in het platform
zichtbaar.
Wat kun jij na het succesvol afronden van deze online training?
- Jij hebt de klantreis van jouw klanten in kaart gebracht.
- Jij hebt een customer journey map gemaakt, waarin alle contactmomenten zijn gevisualiseerd.
- Jij weet welke optimalisatiekansen er zijn voor jouw organisatie.
- Jij voert de eerste optimalisatiekans(en) door.
Heb jij een functie in marketing, communicatie of sales en wil je inzicht in de reis die een klant aflegt, zodat je jouw resultaten kan verbeteren? Dan is deze training iets voor jou!
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.