Zelfontwikkeling in Dienstverlening (NVVB V2)

Type product
Tijdsduur

Zelfontwikkeling in Dienstverlening (NVVB V2)

Ocaro BV
Logo van Ocaro BV

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Klantgerichte Communicatie
Ken je het gevoel van langs elkaar heen praten? Is het soms lastig om de daadwerkelijke klantvraag boven tafel te krijgen? Of duurt een klankgesprek voor jouw gevoel te lang? Deze training helpt je om te herkennen waar de verborgen vraag van de klant ligt, hoe je oprecht luistert naar de klant, contact maakt en vlot tot een effectief klantgesprek komt.

Met deze training leer je wat eigenaarschap is, een open leerhouding laten zien en inzicht te krijgen in jouw talenten en valkuilen.

De wereld om ons heen is volop in verandering. Om de kwaliteit van de dienstverlening van Burgerzaken nu en in de toekomst te borgen, wordt van medewerkers gevraagd om zich continu te ontwikkelen. Hoe zorg je ervoor dat je het elke dag weer een beetje beter doet dan vandaag? En dat zonder jezelf voorbij te lopen? In deze module leer je jezelf beter kennen: waar ligt jouw talent en hoe zet je dat in in jouw werk? En dus ook: wat heb je nodig om jouw werk iedere dag steeds beter te doen? Dat zit hem in onderwerpen als werkhouding, verantwoordelijkheidsgevoel, eig…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Zelfontwikkeling, Vitaliteit, Kolb Leerstijlen, NLP en Ethiek.

Klantgerichte Communicatie
Ken je het gevoel van langs elkaar heen praten? Is het soms lastig om de daadwerkelijke klantvraag boven tafel te krijgen? Of duurt een klankgesprek voor jouw gevoel te lang? Deze training helpt je om te herkennen waar de verborgen vraag van de klant ligt, hoe je oprecht luistert naar de klant, contact maakt en vlot tot een effectief klantgesprek komt.

Met deze training leer je wat eigenaarschap is, een open leerhouding laten zien en inzicht te krijgen in jouw talenten en valkuilen.

De wereld om ons heen is volop in verandering. Om de kwaliteit van de dienstverlening van Burgerzaken nu en in de toekomst te borgen, wordt van medewerkers gevraagd om zich continu te ontwikkelen. Hoe zorg je ervoor dat je het elke dag weer een beetje beter doet dan vandaag? En dat zonder jezelf voorbij te lopen? In deze module leer je jezelf beter kennen: waar ligt jouw talent en hoe zet je dat in in jouw werk? En dus ook: wat heb je nodig om jouw werk iedere dag steeds beter te doen? Dat zit hem in onderwerpen als werkhouding, verantwoordelijkheidsgevoel, eigenaarschap en ook flexibiliteit.

De NVVB Vaardigheidsmodule Zelfontwikkeling levert jou het volgende op:

* Inzicht in jouw talenten en valkuilen;
* Wat is eigenaarschap en hoe laat jij dit zien?;
* Flexibiliteit en een open leerhouding laten zien;
* Een compleet reflectieverslag voor het V2 examen.

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.