Vaardigheidsmodule Dienstverlening (NVVB V1)

Type product
Tijdsduur

Vaardigheidsmodule Dienstverlening (NVVB V1)

Ocaro BV
Logo van Ocaro BV

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Klantgerichte Communicatie
Ken je het gevoel van langs elkaar heen praten? Is het soms lastig om de daadwerkelijke klantvraag boven tafel te krijgen? Of duurt een klankgesprek voor jouw gevoel te lang? Deze training helpt je om te herkennen waar de verborgen vraag van de klant ligt, hoe je oprecht luistert naar de klant, contact maakt en vlot tot een effectief klantgesprek komt.

We geven jou in deze module nog meer inzicht in jouw talent in klantcontact. Je wordt je meer bewust van jouw communicatiestijl en weet daardoor wat jouw ontwikkelpunten zijn.

De NVVB Vaardigheidsmodule Dienstverlening levert jou het volgende op:

* Invloed van persoonlijke waarden op dienstverlening;
* Weten hoe je een waardevol contact realiseert;
* Leren werken met een (persoonlijke) gespreksleidraad;
* Hoe laat jij jouw talenten terugkomen in de gesprekken?;
* Omgaan met emoties van jezelf en van de klant;
* Ombuigen van boosheid en/of frustraties;
* Bewustwording van je eigen gedrag en het effect van ander gedrag.

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Personal Coaching Trajecten, Teamcoaching, Budgetcoach, Mental coach en Coaching in de zorg.

Klantgerichte Communicatie
Ken je het gevoel van langs elkaar heen praten? Is het soms lastig om de daadwerkelijke klantvraag boven tafel te krijgen? Of duurt een klankgesprek voor jouw gevoel te lang? Deze training helpt je om te herkennen waar de verborgen vraag van de klant ligt, hoe je oprecht luistert naar de klant, contact maakt en vlot tot een effectief klantgesprek komt.

We geven jou in deze module nog meer inzicht in jouw talent in klantcontact. Je wordt je meer bewust van jouw communicatiestijl en weet daardoor wat jouw ontwikkelpunten zijn.

De NVVB Vaardigheidsmodule Dienstverlening levert jou het volgende op:

* Invloed van persoonlijke waarden op dienstverlening;
* Weten hoe je een waardevol contact realiseert;
* Leren werken met een (persoonlijke) gespreksleidraad;
* Hoe laat jij jouw talenten terugkomen in de gesprekken?;
* Omgaan met emoties van jezelf en van de klant;
* Ombuigen van boosheid en/of frustraties;
* Bewustwording van je eigen gedrag en het effect van ander gedrag.

Er zijn nog geen ervaringen.

    Deel je ervaring

    Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

    Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.