Leergang Waardevol Coachen Module 1 Praktisch Coachen

Type product
Tijdsduur

Leergang Waardevol Coachen Module 1 Praktisch Coachen

Ocaro BV
Logo van Ocaro BV

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Klantgerichte Communicatie
Ken je het gevoel van langs elkaar heen praten? Is het soms lastig om de daadwerkelijke klantvraag boven tafel te krijgen? Of duurt een klankgesprek voor jouw gevoel te lang? Deze training helpt je om te herkennen waar de verborgen vraag van de klant ligt, hoe je oprecht luistert naar de klant, contact maakt en vlot tot een effectief klantgesprek komt.

* Hoe kijk en luister je mee met de klantcontactmedewerker
* Wat is goed aan het gesprek en wat kan er verbeterd worden?
* Hoe coach je een medewerker effectief na het meeluisteren?

Module 1: Praktisch coachen
We beginnen bij het begin, het meekijken, -luisteren en coachen in de praktijk.

Deze module bestaat uit 3 onderdelen:

* Het meeluisterproces
* Analyseren en waarderen
* Coachen naar aanleiding van het meeluisterproces

Alles is gericht op jouw dagelijkse praktijk zodat je na deze module meteen aan de slag kan!

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Toetsen & beoordelen, Coaching, Functionerings- & Beoordelingsgesprekken, Assessment en Beoordelingssystemen.

Klantgerichte Communicatie
Ken je het gevoel van langs elkaar heen praten? Is het soms lastig om de daadwerkelijke klantvraag boven tafel te krijgen? Of duurt een klankgesprek voor jouw gevoel te lang? Deze training helpt je om te herkennen waar de verborgen vraag van de klant ligt, hoe je oprecht luistert naar de klant, contact maakt en vlot tot een effectief klantgesprek komt.

* Hoe kijk en luister je mee met de klantcontactmedewerker
* Wat is goed aan het gesprek en wat kan er verbeterd worden?
* Hoe coach je een medewerker effectief na het meeluisteren?

Module 1: Praktisch coachen
We beginnen bij het begin, het meekijken, -luisteren en coachen in de praktijk.

Deze module bestaat uit 3 onderdelen:

* Het meeluisterproces
* Analyseren en waarderen
* Coachen naar aanleiding van het meeluisterproces

Alles is gericht op jouw dagelijkse praktijk zodat je na deze module meteen aan de slag kan!

Er zijn nog geen ervaringen.

    Deel je ervaring

    Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

    Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.