leergang Waardevol Coachen

Type product
Tijdsduur
Logo van Ocaro BV

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Klantgerichte Communicatie
Ken je het gevoel van langs elkaar heen praten? Is het soms lastig om de daadwerkelijke klantvraag boven tafel te krijgen? Of duurt een klankgesprek voor jouw gevoel te lang? Deze training helpt je om te herkennen waar de verborgen vraag van de klant ligt, hoe je oprecht luistert naar de klant, contact maakt en vlot tot een effectief klantgesprek komt.

Wij geloven in 'grote dromen, kleine stappen'.

We beginnen bij het begin, het meeluisteren en coachen in de praktijk. Hier leer je de basisvaardigheden van het coachen op klantgesprekken; de waarneembare gespreksvaardigheden. Ook online coachen komt aan bod.

Daarna gaan we verdiepen. Je leert te kijken en luisteren tussen de regels door en je leert te coachen 'onder de waterlijn'; op persoonlijke leerdoelen, overtuigingen, houding en motivatie.

En hoe zit het met jouw eigen overtuigingen? Wij geloven dat wanneer je jouw eigen autonomie vergroot, je beter in staat bent om iemand anders te helpen. Zoals in het veelgebruikte vliegtuigvoorbeeld: eerst jezelf het masker omdoen en dan pas bij …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Coaching, Train de trainer, Co-actief coachen, Business / Executive Coaching en Loopbaancoaching.

Klantgerichte Communicatie
Ken je het gevoel van langs elkaar heen praten? Is het soms lastig om de daadwerkelijke klantvraag boven tafel te krijgen? Of duurt een klankgesprek voor jouw gevoel te lang? Deze training helpt je om te herkennen waar de verborgen vraag van de klant ligt, hoe je oprecht luistert naar de klant, contact maakt en vlot tot een effectief klantgesprek komt.

Wij geloven in 'grote dromen, kleine stappen'.

We beginnen bij het begin, het meeluisteren en coachen in de praktijk. Hier leer je de basisvaardigheden van het coachen op klantgesprekken; de waarneembare gespreksvaardigheden. Ook online coachen komt aan bod.

Daarna gaan we verdiepen. Je leert te kijken en luisteren tussen de regels door en je leert te coachen 'onder de waterlijn'; op persoonlijke leerdoelen, overtuigingen, houding en motivatie.

En hoe zit het met jouw eigen overtuigingen? Wij geloven dat wanneer je jouw eigen autonomie vergroot, je beter in staat bent om iemand anders te helpen. Zoals in het veelgebruikte vliegtuigvoorbeeld: eerst jezelf het masker omdoen en dan pas bij je kinderen. Je kunt namelijk niet goed helpen als je jezelf niet oké voelt. In de laatste module - inspirerend coachen - leer je voornamelijk over jezelf.

Je kunt de drie modules ook los volgen. De kosten hiervoor zijn €2.400,00 per module. 

Er zijn nog geen ervaringen.
  • Bekijk gerelateerde producten mét ervaringen: Coaching.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.