Customer Experience

Type product
Tijdsduur

Customer Experience

Ocaro BV
Logo van Ocaro BV

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Klantgerichte Communicatie
Ken je het gevoel van langs elkaar heen praten? Is het soms lastig om de daadwerkelijke klantvraag boven tafel te krijgen? Of duurt een klankgesprek voor jouw gevoel te lang? Deze training helpt je om te herkennen waar de verborgen vraag van de klant ligt, hoe je oprecht luistert naar de klant, contact maakt en vlot tot een effectief klantgesprek komt.

Als (nieuwe) klantcontactmedewerker wil je er alles aan doen om een waardevol gesprek met jouw klant te voeren. In korte online trainingen leren wij jou de basisgespreksvaardigheden.

Stapsgewijs groeien in Waardevol klantcontact?

De Customer Experience training levert jou het volgende op:

* Leren en toepassen van basis gespreksvaardigheden;
* Handvatten bij emoties en weerstand van een klant; wij noemen dat liever gouden kansen ;-);
* Het maken van contact;
* Luisteren en het benutten van de kracht van stilte.

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Customer Experience, Google Analytics, Customer Journey, UX / User Experience Design en Neuromarketing.

Klantgerichte Communicatie
Ken je het gevoel van langs elkaar heen praten? Is het soms lastig om de daadwerkelijke klantvraag boven tafel te krijgen? Of duurt een klankgesprek voor jouw gevoel te lang? Deze training helpt je om te herkennen waar de verborgen vraag van de klant ligt, hoe je oprecht luistert naar de klant, contact maakt en vlot tot een effectief klantgesprek komt.

Als (nieuwe) klantcontactmedewerker wil je er alles aan doen om een waardevol gesprek met jouw klant te voeren. In korte online trainingen leren wij jou de basisgespreksvaardigheden.

Stapsgewijs groeien in Waardevol klantcontact?

De Customer Experience training levert jou het volgende op:

* Leren en toepassen van basis gespreksvaardigheden;
* Handvatten bij emoties en weerstand van een klant; wij noemen dat liever gouden kansen ;-);
* Het maken van contact;
* Luisteren en het benutten van de kracht van stilte.

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.