Menselijke Marketing in een Digitale Wereld

Niveau
Tijdsduur
Trainer
Laura Harbers
Logo van NIMA
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,5 NIMA heeft een gemiddelde beoordeling van 8,5 (uit 93 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8
Gemiddeld cijfer voor Menselijke Marketing in een Digitale Wereld
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
Peter Keizer
Product Marktmanager
8
Menselijke Marketing in een Digitale Wereld

"Praktische Masterclass met handvatten om zelf je portals en online flows te toetsen op de menselijke maat ervan. Doordat het online was vliegt de tijd. Nu eigenlijk maar 2 cases echt gezien. Had graag een iets meer inspiratie cases langs zien komen. " - 30-10-2020 14:55

"Praktische Masterclass met handvatten om zelf je portals en online flows te toetsen op de menselijke maat ervan. Doordat het online was vlie… alles lezen - 30-10-2020 14:55

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

NIMA biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Amsterdam, Rotterdam, Utrecht

Beschrijving

Deze sessie wordt door NIMA georganiseerd. 

Wat houdt de Masterclass Menselijke marketing in een digitale wereld in?

Hoe kun je in een digitale wereld een emotionele band met je klanten opbouwen?  Hoe en wanneer zet je mens en machine in om je doelen te bereiken? How to humanize digital?

Grote uitdagingen voor veel bedrijven nu een steeds groter deel van de customer journey zich afspeelt af in de digitale omgeving. Daarom een NIMA Masterclass over de zoektocht naar de ideale combinatie van high tech & high touch.

Heel veel inspiratie over wat de toekomst brengt, gecombineerd met praktische inzichten. Wat kan je nu al starten? Wat brengt morgen? En wat is de doorkijk naar 2020 en verder?

Wat levert deze NIMA Masterclass jou op?

De…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Marketing, Marketing en Sales, Virtual Reality, Voortgezet Onderwijs en Gamedesign.

Deze sessie wordt door NIMA georganiseerd. 

Wat houdt de Masterclass Menselijke marketing in een digitale wereld in?

Hoe kun je in een digitale wereld een emotionele band met je klanten opbouwen?  Hoe en wanneer zet je mens en machine in om je doelen te bereiken? How to humanize digital?

Grote uitdagingen voor veel bedrijven nu een steeds groter deel van de customer journey zich afspeelt af in de digitale omgeving. Daarom een NIMA Masterclass over de zoektocht naar de ideale combinatie van high tech & high touch.

Heel veel inspiratie over wat de toekomst brengt, gecombineerd met praktische inzichten. Wat kan je nu al starten? Wat brengt morgen? En wat is de doorkijk naar 2020 en verder?

Wat levert deze NIMA Masterclass jou op?

Deze masterclass helpt je om de digitale transformatie op een effectievere manier vorm te geven en klantbeleving ook in een online dienstverlening te waarborgen.
Tijdens de dag komen o.a. de volgende vragen aan de orde:

  • In een digitale wereld is gemak belangrijker dan ooit. Is convenience the new loyalty?
  • Menselijk contact wordt schaarser, en daarmee in potentie waardevoller. Maar kostbaar.
    Hoe bepaal je de juiste momenten voor menselijk contact?
  • Wat kun je met chatbots, wat zijn de do’s and don’ts? Succescases uit de praktijk.
  • Waarom de bestelzuilen van McDonalds meer met de psychologie van de klant te maken hebben dan met kostenbesparing.
  • Psychologische tips om de klantervaring in online journeys dramatisch te verhogen (op basis van meer dan 100 customer journey trajecten)
  • Toepassingen van data voor personalisatie van customer journeys en media.
  • In een digitale wereld wordt vertrouwen nog belangrijker.
    Hoe ‘werkt’ vertrouwen? En hoe geef je het vertrouwen-gevoel bij de klant een boost.
  • Facebook verandert van koers en zet niet langer in op ‘time spent’ maar ‘time well spent’. En dat heeft alles te maken met high touch.
  • Praktische voorbeelden van emotie in een digitale klantrelatie.

Sprekers

De masterclass wordt gegeven door Marc Westeneng en Maties van Voorthuizen.
Beiden zijn partner bij flowresulting, adviesbureau voor marketing & strategie en marktleider op het gebied van customer experience.

Programma

09.00 uur: ontvangst
09.30 uur: start van de Masterclass
16.30 uur: afsluiting inclusief netwerkborrel

8
Gemiddeld cijfer voor Menselijke Marketing in een Digitale Wereld
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar_border
Peter Keizer
Product Marktmanager
8
Menselijke Marketing in een Digitale Wereld

"Praktische Masterclass met handvatten om zelf je portals en online flows te toetsen op de menselijke maat ervan. Doordat het online was vliegt de tijd. Nu eigenlijk maar 2 cases echt gezien. Had graag een iets meer inspiratie cases langs zien komen. " - 30-10-2020 14:55

"Praktische Masterclass met handvatten om zelf je portals en online flows te toetsen op de menselijke maat ervan. Doordat het online was vlie… alles lezen - 30-10-2020 14:55

Laura Harbers - Event Coordinator at NIMA
Laura Harbers
Event Coordinator at NIMA

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met NIMA, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.