Bootcamp: van Karaktervol Positioneren naar Internal Branding

Niveau
Tijdsduur
Trainer
Laura Harbers
Logo van NIMA
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,7 NIMA heeft een gemiddelde beoordeling van 8,7 (uit 38 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9
Gemiddeld cijfer voor Bootcamp: van Karaktervol Positioneren naar Internal Branding
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Jana van Dam
9
Bootcamp: van Karaktervol Positioneren naar Internal Branding

"Ik vond de driedaagse bootcamp ontzettend waardevol. Marc kan op een energieke en heldere manier uitleggen waarom dingen zijn zoals ze zijn, en weet het publiek te boeien en vermaken met voorbeelden uit de praktijk. Heldere structuur en open sfeer." - 23-08-2019 00:00

"Ik vond de driedaagse bootcamp ontzettend waardevol. Marc kan op een energieke en heldere manier uitleggen waarom dingen zijn zoals ze zijn,… alles lezen - 23-08-2019 00:00

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

NIMA biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Amsterdam, Rotterdam, Utrecht

Beschrijving

Deze sessie wordt door NIMA georganiseerd. 

Van karaktervol positioneren van je merk naar het maken van een businessplan op 1 A4 en aan de slag met internal branding.
Het komt allemaal aan bod in deze driedaagse bootcamp van NIMA met Marck van Eck RM.

Marc van Eck RM, mede-oprichter van Business Openers, is in 2018 beoordeeld met een 8,4!

PROGRAMMADinsdag 20 augustus 2019: Karaktervol Positioneren

De eerste dag van de bootcamp staat in het teken van het positioneren van je merk en de herkenbaarheid van en het vertrouwen in het merk te versterken.
Het is bekend dat de sterke merken zich van de markt onderscheiden door hun herkenbare merkpersoonlijkheid. Toch slagen er nog maar weinig merken in een authentieke, relevante en bovenal ond…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Merkontwikkeling, Brand Management, NIMA Marketing-B, Mediaplanning en Marktonderzoek.

Deze sessie wordt door NIMA georganiseerd. 

Van karaktervol positioneren van je merk naar het maken van een businessplan op 1 A4 en aan de slag met internal branding.
Het komt allemaal aan bod in deze driedaagse bootcamp van NIMA met Marck van Eck RM.

Marc van Eck RM, mede-oprichter van Business Openers, is in 2018 beoordeeld met een 8,4!

PROGRAMMADinsdag 20 augustus 2019: Karaktervol Positioneren

De eerste dag van de bootcamp staat in het teken van het positioneren van je merk en de herkenbaarheid van en het vertrouwen in het merk te versterken.
Het is bekend dat de sterke merken zich van de markt onderscheiden door hun herkenbare merkpersoonlijkheid. Toch slagen er nog maar weinig merken in een authentieke, relevante en bovenal onderscheidende merkpersoonlijkheid te communiceren. Een sterk merk bezit niet alleen functionele kenmerken, maar ook emotionele. Om het functionele niveau te kunnen overstijgen hebben deze merken een merkpersoonlijkheid gebaseerd op een archetype, een oerkarakter. Door een merk duidelijk te positioneren vanuit één karakter versterk je de herkenbaarheid van en het vertrouwen in het merk omdat mensen er onbewust mee bekend zijn.

Woensdag 21 augustus 2019: Businessplan op 1 A4

Meer bereiken door minder te doen. Dát is het geheim van een goed plan. Met de OGSM methode uit de bestseller ‘Businessplan op 1 A4’ wordt je gedwongen te kiezen en te werken vanuit één centrale gedachte die verwoord is in de objective. En dat is precies wat wij op dag twee van de bootcamp gaan doen.

Iedereen heeft plannen, zowel zakelijk als privé. Maar doordat veel plannen gewoonweg niet goed of concreet genoeg zijn en/of te weinig draagvlak hebben, realiseren we onze plannen vaker niet dan wel. Tijdens deze dag leer je hoe je een (business)plan maakt dat wél werkt! Het is zelfs een plan op 1 A4 (ja, je leest het goed: één A 4) dat leidt van visie naar actie. Het verbindt ambitieuze doelstellingen aan concrete activiteiten. De methodiek is wereldwijd bewezen effectief. Vele organisaties werken er al jarenlang mee, zoals de NASA, Procter & Gamble en Coca-Cola.

Donderdag 22 augustus 2019: Internal Branding

Op dag één hebben wij je merk scherp gedefinieerd. Daarna hebben wij met de OGSM methode een plan op 1 A4 gemaakt dat ons van visie naar actie overzet. Nu is het zaak dat wij er op basis van een centrale gedachte er voor zorgen dat het door alle medewerkers dagdagelijks wordt waargemaakt. Wanneer cultuur en merk hetzelfde zijn maakt een bedrijf binnen waar wat het buiten belooft en andersom. Hiermee worden klanten en medewerkers fan. En hierdoor wordt een goed bedrijf een sterk merk!

Tijdens dag drie van de bootcamp doorlopen we de verschillende fases van internal branding en kijken wij naar je merkwaarden, missie en visie en bouwen wij hiermee je merkhuis. Ook kijken wij naar je Brand position en welke je als bedrijf nou eigenlijk zelf wil uitdragen.

9
Gemiddeld cijfer voor Bootcamp: van Karaktervol Positioneren naar Internal Branding
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar_half
Jana van Dam
9
Bootcamp: van Karaktervol Positioneren naar Internal Branding

"Ik vond de driedaagse bootcamp ontzettend waardevol. Marc kan op een energieke en heldere manier uitleggen waarom dingen zijn zoals ze zijn, en weet het publiek te boeien en vermaken met voorbeelden uit de praktijk. Heldere structuur en open sfeer." - 23-08-2019 00:00

"Ik vond de driedaagse bootcamp ontzettend waardevol. Marc kan op een energieke en heldere manier uitleggen waarom dingen zijn zoals ze zijn,… alles lezen - 23-08-2019 00:00

Laura Harbers - Event Coordinator at NIMA
Laura Harbers
Event Coordinator at NIMA

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met NIMA, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.