Sales Training Verbinden met je klant
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Sales Training: Verbinden met je klant
- Voor wie? Voor alle (aankomend) Salesmanagers, Relatiemanagers, Accountmanagers
- Wanneer? Op 17 juni van 9 - 12 uur
- Hoe? Online
- Kosten: €145,- p.p. excl. BTW (min. 6 deelnemers)
- Trainer: Rian Verkooijen (Nieuwe Routes)
Korte omschrijving van de inhoud:
Tijdens deze training krijg je inzichten en tools om jouw potentiële klant sneller en beter te leren kennen, zodat je daar beter op kunt afstemmen.
Voor (aankomend) Salesmanagers die duurzaam hun Sales opbrengst willen verhogen.
Aan het einde van de dag heb jij:
- Inzicht in wat jouw sterke gedragskenmerken zijn voor Sales
- Inzicht in hoe zich dit verhoudt tot diverse gedragstypes klanten
- …

Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Sales Training: Verbinden met je klant
- Voor wie? Voor alle (aankomend) Salesmanagers, Relatiemanagers, Accountmanagers
- Wanneer? Op 17 juni van 9 - 12 uur
- Hoe? Online
- Kosten: €145,- p.p. excl. BTW (min. 6 deelnemers)
- Trainer: Rian Verkooijen (Nieuwe Routes)
Korte omschrijving van de inhoud:
Tijdens deze training krijg je inzichten en tools om jouw potentiële klant sneller en beter te leren kennen, zodat je daar beter op kunt afstemmen.
Voor (aankomend) Salesmanagers die duurzaam hun Sales opbrengst willen verhogen.
Aan het einde van de dag heb jij:
- Inzicht in wat jouw sterke gedragskenmerken zijn voor Sales
- Inzicht in hoe zich dit verhoudt tot diverse gedragstypes klanten
- Kennis over CustomerJourney Mapping
- Waardevolle inspiratie voor verbinding met je klant
- Hoe stem je af en bouw je aan verbinding?
- Interactieve Learnings, die je de volgende dag meteen in de praktijk kunt brengen.
Extra's:
"Deze training maakt visueel duidelijk waar ik sta, waar de klant staat en wat er te doen staat om echt af te stemmen op dit gedrag.'
'Ik vind het vaak lastig om dat eerste contact te leggen, als ik voel dat de klant gehaast is. Deze training helpt je echt om bij jezelf te blijven en toch de klant beter van dienst te zijn.'
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.