One-day Advanced CX training
Startdata en plaatsen
placeUtrecht 2 nov. 2023 |
Beschrijving
Klantbeleving of in mooi Engels "Customer Experience". Hoe beïnvloedt en organiseer je dat in jouw organisatie? Dat is waar Nienke Bloem het antwoord op heeft.
Voor jou als CX-professional hebben we dé trainingen om jouw kennis en kunde en dus je autoriteit te vergroten.
Voor jouw team hebben we dé CX game, waarmee we jouw team bewustmaken van hoe je klantbeleving kunt beïnvloeden en welke ACTIES daarbij horen.
Wat is dit voor training?
Je hebt de 2-daagse CX Masterclass gedaan en je verdiept in de zes pijlers van het CX-framework. Misschien ben je zelfs wel doorgegaan voor de CCXP-titel (gefeliciteerd in dat geval!).
Maar dat is misschien wel even geleden. Of niet, maar je hebt wel zin in een vervolg. Want de CX Masterclass gaf je het fundament in Customer Experience.
Van mijn studenten kreeg ik de volgende vragen (en misschien herken je deze wel):
- “Wat is er nieuw in Customer Experience?”
- “Heb je verdieping op de CX Masterclass?”
- “Heb je nieuwe CX-werkvormen die ik kan toepassen in mijn dagelijkse praktijk?”
Eigenlijk kreeg ik algemene vragen, die mij direct al aanzetten tot nadenken o…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Klantbeleving of in mooi Engels "Customer Experience". Hoe beïnvloedt en organiseer je dat in jouw organisatie? Dat is waar Nienke Bloem het antwoord op heeft.
Voor jou als CX-professional hebben we dé trainingen om jouw kennis en kunde en dus je autoriteit te vergroten.
Voor jouw team hebben we dé CX game, waarmee we jouw team bewustmaken van hoe je klantbeleving kunt beïnvloeden en welke ACTIES daarbij horen.
Wat is dit voor training?
Je hebt de 2-daagse CX Masterclass gedaan en je verdiept in de zes pijlers van het CX-framework. Misschien ben je zelfs wel doorgegaan voor de CCXP-titel (gefeliciteerd in dat geval!).
Maar dat is misschien wel even geleden. Of niet, maar je hebt wel zin in een vervolg. Want de CX Masterclass gaf je het fundament in Customer Experience.
Van mijn studenten kreeg ik de volgende vragen (en misschien herken je deze wel):
- “Wat is er nieuw in Customer Experience?”
- “Heb je verdieping op de CX Masterclass?”
- “Heb je nieuwe CX-werkvormen die ik kan toepassen in mijn dagelijkse praktijk?”
Eigenlijk kreeg ik algemene vragen, die mij direct al aanzetten tot nadenken over een vervolg op de CX Masterclass.
De CX Manager van nu
Toen ik me verder ging verdiepen in welke onderwerpen de CX Manager van nu belangrijk vindt, kreeg ik van jou en jouw CX-collega’s de volgende input:
- Hoe krijgen de klant én CX een serieuze plaats in de boardroom?
- Welke trends zijn er in CX en (hoe) kan ik deze gebruiken?
- Welke KPI’s kan ik gebruiken om business cases te bouwen in CX?
- Hoe laat ik CX-resultaten zien, zodat ik als leider en Customer Experience als vak serieus genomen worden?
- Hoe blijf ik geïnspireerd en hoe gebruik ik die inspiratie om de transformatie te leiden?
Deze vragen zijn het fundament voor de 1-daagse Advanced CX training.
5, 4, 3, 2, 1…
Verwacht een hele dag nieuwe en verfrissende CX-content. Waarbij we beginnen met een korte refresh van het CX-framework en dan snel een tandje dieper gaan.
Wat je aan het einde van de dag hebt? Ik heb het voor je vertaald in 5, 4, 3, 2, 1:
Vijf CX-trends vertaald naar vernieuwende CX-kennis
Vier momenten van peer learning
Drie CX-workshops die jij als CX-werkvorm in jouw CX-praktijk kunt gebruiken
Twee CX-scenario’s die jouw
Eén grootste CX-uitdaging oplossen.
Natuurlijk bereid je je goed voor en kom je met jouw grootste CX-uitdaging naar deze Advanced CX training. Ik beloof je dat je naast nieuwe kennis en methodieken, ook met twee oplossingen voor jouw grote uitdaging naar huis gaat.
Ben je al enthousiast? Meld je dan snel aan voor de 1-daagse Advanced CX training van 11 oktober 2022 en duik een hele dag in deze CX-content!
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.