Customer Experience Masterclass 2024

De training van Nienke Bloem Services B.V. is niet beschikbaar meer op Springest. Bekijk hieronder enkele alternatieven:

8,9
Gemiddeld cijfer voor Customer Experience Masterclass 2024
Gebaseerd op 9 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
check_box_outline_blank

2 daagse Behavioural Design Fundamentals Training in Amsterdam

Logo van SUE| Behavioural Design
|META_INFO|

2- daagse Behavioural Design Fundamentals Course (9.00 - 17.30) & 6 maanden digitaal programma. Je weet dat het beïnvloeden van gedrag—of h…

check_box_outline_blank

Effectieve communicatie in een dynamische organisatie

Logo van Molijn Training
Startgarantie
|META_INFO|

Effectieve communicatie in een Agile organisatie In een agile organisatie werk je meer projectmatig en in wisselende teams. Met collega’s v…

check_box_outline_blank

Budgetcoach

Logo van Learncare Academy
|META_INFO|

Deze praktische opleiding leidt je in 2 tot 3 maanden op tot budgetcoach. Na het volgen van deze opleiding heb je alle handvatten om gelijk…

check_box_outline_blank

Collegereeks Cultuurverandering

Logo van PW Academy
|META_INFO|

Krijg grip op jouw organisatie, gedrag en verandering Organisatiecultuur is de grootste belemmering voor organisatieverandering: de reden w…

check_box_outline_blank

Meer Energie! Vitaliteitscoaching

Logo van VitalFacts
|META_INFO|

Vitaliteitscoaching van VitalFacts is er voor iedereen die zijn energie en vitaliteit wil verbeteren en hier praktisch mee aan de slag wil.…

check_box_outline_blank

Customer Experience

Logo van Competence Factory
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Klanten dat ‘wauw-gevoel’ geven, waardoor ze je grootste fan worden én blijven. Dat is voor veel bedrijven het ultieme doel. Maar hoe krijg…

check_box_outline_blank

Customer Journey

Logo van ICM opleidingen & trainingen
|META_INFO|

In deze training leer je de klantreis in kaart te brengen en momenten van de waarheid te herkennen. Ben je marketing- of communicatieprofes…

check_box_outline_blank

Inzicht in Invloed ® 1x5 dagen

Logo van Bureau Zuidema
|META_INFO|

Leer hoe je jouw communicatie flexibel inzet in verschillende situaties. Zodat je samen met anderen jouw doelen en resultaten kunt behalen.…

check_box_outline_blank
check_box_outline_blank

Training Effectiever samenwerken met Transactionele Analyse

Logo van Eduvision Opleiding & Training
|META_INFO|

Effectief samenwerken vraagt om inzicht in hoe we communiceren en reageren op anderen. Vaak herhalen we onbewust dezelfde patronen, wat kan…

starstarstarstar_halfstar_border
Angele van Keulen
Employee Experience Manager
7
warning Customer Experience Masterclass 2024 is niet meer beschikbaar

"De training was inhoudelijk heel goed. Toffe afwisseling van theorie en praktisch toepassen waar je ook echt wat mee kan. Maar ik stoorde me wel aan het de communicatie die in het Engels was. Van de opdracht mail tot aan het persoonlijke kaartje op mijn huisadres, Nienke en Jaap zijn Nederlands en ik ben Nederlands. Ik vond dit nou net geen top voorbeeld van CX. Terwijl Nienke zoveel voorbeelden deelt van ultieme CX ervaringen. Jammer!" - 18-10-2024 08:23

"De training was inhoudelijk heel goed. Toffe afwisseling van theorie en praktisch toepassen waar je ook echt wat mee kan. Maar ik stoorde m… alles lezen - 18-10-2024 08:23

starstarstarstar_halfstar_border
Danielle Meerwijk
Customer Journey Manager
7
warning Customer Experience Masterclass 2024 is niet meer beschikbaar

"Jaap en Nienke geven een goede training. Veel inhoud, theorie en praktijk in 2 dagen. Het is een vol programma, maar uiteindelijk veel opgestoken. Het bleek uiteindelijk met een diner en overnachting te zijn, waar ik zelf 1 dag van te voren achter kwam. Dit was heel onduidelijk bij het boeken van de training. TIP: Zet dit duidelijk in de communicatie! " - 18-03-2024 08:20

"Jaap en Nienke geven een goede training. Veel inhoud, theorie en praktijk in 2 dagen. Het is een vol programma, maar uiteindelijk veel opges… alles lezen - 18-03-2024 08:20

starstarstarstarstar
Jorieke Ammerlaan
Manager C (3001600464)
10
warning Customer Experience Masterclass 2024 is niet meer beschikbaar

"Met enthousiasme wordt deze masterclass gegeven door Nienke en Jaap. Het programma zit goed in elkaar. Op een lekker tempo krijg je veel theorie over CX tot je en deze wordt aangevuld met concrete voorbeelden. Echt een verrijking van je CX kennis. " - 03-04-2023 12:14

"Met enthousiasme wordt deze masterclass gegeven door Nienke en Jaap. Het programma zit goed in elkaar. Op een lekker tempo krijg je veel the… alles lezen - 03-04-2023 12:14

starstarstarstarstar
Daniëlle Van Doorn
10
warning Customer Experience Masterclass 2024 is niet meer beschikbaar

"Een interactieve masterclass waarin je leert over de verschillende aspecten van customer experience. De theorie die je leert wordt direct vertaald naar concrete ideeën waar je in je eigen werk/organisatie mee aan de slag kan." - 12-04-2021 06:36

"Een interactieve masterclass waarin je leert over de verschillende aspecten van customer experience. De theorie die je leert wordt direct ve… alles lezen - 12-04-2021 06:36

starstarstarstarstar_half
Henk Jager
CX Manager | Lean Black Belt I Agile Scrum Product Owner | Consultant | Channel manager I Voice of the customer specialist I
9
warning Customer Experience Masterclass 2024 is niet meer beschikbaar

"Een paar weken geleden heb ik de customer experience masterclass gevolgd van Nienke Bloem en Jaap Wilms. Nienke en Jaap zijn beiden heel enthousiast en dat is erg aanstekelijk. Je krijgt hierdoor nog meer het gevoel dat werken aan customner experience vooral heel erg leuk is. Nienke en Jaap bezitten ongelooflijk veel kennis en ervaring en daar kun je veel van leren. Het tempo in deze masterclass ligt erg hoog maar het is zo boeiend dat je er wel bij blijft. Het is heel erg fijn om de gehele materie voor het CCXP examen in twee dagen voorgeschoteld te krijgen. Ik ga me zeker aanmelden voor het examen. Dank Nienke en Jaap!

Vriendelijke groet,
Henk Jager
Consultant
Cendris Customer Contact" - 17-11-2018 03:14

"Een paar weken geleden heb ik de customer experience masterclass gevolgd van Nienke Bloem en Jaap Wilms. Nienke en Jaap zijn beiden heel ent… alles lezen - 17-11-2018 03:14

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
warning Customer Experience Masterclass 2024 is niet meer beschikbaar

"Een inspirerende masterclass voor de ervaren CX Professionals met passie voor de klant! Als je wilt weten wat CX Management echt inhoudt, zorg dat je deze masterclass niet mist. CX Management is een tamelijk nieuw begrip in Nederland, en de focus ligt veelal op 'NPS-scores’ en 'CRM-systemen', maar CX is veel meer dan dat. Hoe definieer je de juiste customer centric doelen en cultuur in je organisatie, wat bereik je met een Voice of the Customer Program, hoe zorg je dat iedereen in je organisatie begrijpt wie je klant is en wat ze echt nodig hebben en verwachten? Hoe maak je CX structureel meetbaar? Deze onderwerpen worden o.a. tijdens CX Masterclass behandeld aangevuld met interessante voorbeelden uit de praktijk. En ga voor het CCXP examen! " - 23-02-2018 13:58

"Een inspirerende masterclass voor de ervaren CX Professionals met passie voor de klant! Als je wilt weten wat CX Management echt inhoudt, zo… alles lezen - 23-02-2018 13:58

starstarstarstarstar_half
Erik Triepels
Customer Experience Consultant
9
warning Customer Experience Masterclass 2024 is niet meer beschikbaar

"Erg goede masterclass!Groesgrootte erg prettig, niet te groot waardoor veel interactie. Erg goede (uitgebreide) en toepasbare content telkens gecombineerd met goede best practices. Daarnaast erg goede energie aanwezig, vooral dankzij de passie van beide trainers." - 05-02-2018 07:25

"Erg goede masterclass!Groesgrootte erg prettig, niet te groot waardoor veel interactie. Erg goede (uitgebreide) en toepasbare content telken… alles lezen - 05-02-2018 07:25

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
warning Customer Experience Masterclass 2024 is niet meer beschikbaar

"Erg inspirerend om met een goede groep ervaren cx managers een verdiepende masterclass te volgen. Ook natuurlijk ter voorbereiding op het CCXP examen. De stof werd grotendeels als bekend beschouwd waardoor je goed met elkaar de diepte in kon. Een hoop inhoud om in 2 dagen doorheen te gaan, maar een goede voorbereiding en een strakke leiding ging dat goed. Ook mooie afwisseling van theorie en praktijk. " - 10-07-2017 07:04

"Erg inspirerend om met een goede groep ervaren cx managers een verdiepende masterclass te volgen. Ook natuurlijk ter voorbereiding op het CC… alles lezen - 10-07-2017 07:04

starstarstarstarstar
Anoniem
10
warning Customer Experience Masterclass 2024 is niet meer beschikbaar

"Erg goeie training, goede voorbereiding voor CCXP examen. Wel heel veel stof - maar je wilt ook tenslotte dat examen halen ;-) En erg fijn om met Customer Experience professionals ervaringen te delen over dit gedachtegoed." - 03-07-2017 06:32

"Erg goeie training, goede voorbereiding voor CCXP examen. Wel heel veel stof - maar je wilt ook tenslotte dat examen halen ;-) En erg fijn o… alles lezen - 03-07-2017 06:32