Gastvrijheid - klassikaal

Type product
Startdatum en plaats
Logo van New Heroes

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeZaltbommel
2 nov. 2021

Beschrijving

Met New Heroes volg je niet alleen deze training, maar krijg je ook onbeperkt toegang tot alle andere trainingen. De New Heroes Academy biedt meer dan 200 online trainingen op het gebied van persoonlijke effectiviteit, vitaliteit & veerkracht, teamontwikkeling & leiderschap en sociale vaardigheden.

How to be wow! Hoe denk je out-of-the-box om het je gasten of klanten nog meer naar de zin te maken? Hoe laat jij een verpletterende indruk achter? Deze klassikale training geeft jou tips en tricks.

Persoonlijke aandacht, oprechte belangstelling en een warm welkom maken indruk en bepalen hoe jouw gasten jouw dienst ervaren, of je nou makelaar, tandarts, vertegenwoordiger of barista bent. Onderzoek de impact die je op jouw gasten kan maken. Samen met de trainer ga je aan de slag met jouw mindset, jouw bijdrage. Laat jouw belemmerende gedachtes los en geef jouw gasten een onvergetelijke Wow!-ervaring mee.

Niet achteroverleunen en luisteren, maar ervaren en doen.

* Onderzoek wat gastvrijheid …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Tandarts, Klantvriendelijkheid, Anatomie, Tandartsassistente en Tandheelkunde.

Met New Heroes volg je niet alleen deze training, maar krijg je ook onbeperkt toegang tot alle andere trainingen. De New Heroes Academy biedt meer dan 200 online trainingen op het gebied van persoonlijke effectiviteit, vitaliteit & veerkracht, teamontwikkeling & leiderschap en sociale vaardigheden.

How to be wow! Hoe denk je out-of-the-box om het je gasten of klanten nog meer naar de zin te maken? Hoe laat jij een verpletterende indruk achter? Deze klassikale training geeft jou tips en tricks.

Persoonlijke aandacht, oprechte belangstelling en een warm welkom maken indruk en bepalen hoe jouw gasten jouw dienst ervaren, of je nou makelaar, tandarts, vertegenwoordiger of barista bent. Onderzoek de impact die je op jouw gasten kan maken. Samen met de trainer ga je aan de slag met jouw mindset, jouw bijdrage. Laat jouw belemmerende gedachtes los en geef jouw gasten een onvergetelijke Wow!-ervaring mee.

Niet achteroverleunen en luisteren, maar ervaren en doen.

* Onderzoek wat gastvrijheid is.
* Bekijk wat je zelf bijdraagt.
* Luister naar voorbeelden uit de praktijk.
* Leer hoe jij je kan onderscheiden.
Bij inschrijving voor deze klassikale training krijg je een half jaar lang toegang tot de meer dan 200 online trainingen van New Heroes om je nieuwe vaardigheden en ervaringen vast te houden en door te ontwikkelen.

Certificaat
Na afronding van deze klassikale training/workshop ontvang je een certificaat van New Heroes. Hiermee heb je een door het bedrijfsleven kwalitatief hoog gewaardeerd certificaat in handen.

Gratis toegang tot alle online trainingen
Bij inschrijving voor deze klassikale training/workshop krijg je een half jaar lang toegang tot de meer dan 200 online trainingen van New Heroes om je nieuwe vaardigheden en ervaringen vast te houden en door te ontwikkelen.

How to be Wow! Een makelaarskantoor, een restaurant, een tandartsenpraktijk: gastvrijheid gaat een stapje verder dan klantgerichtheid. Het gaat erom dat je je onderscheidt en dat jouw klanten een wow-effect ervaren. Dat doe je door de gastvrijheid die men verwacht te overtreffen. Niet alleen indruk maken bij het welkom en het afscheid, maar jouw gasten ook versteld doen staan in de tijd daartussenin. Dán laat jij excellent gastheerschap of gastvrouwschap zien.

In deze korte leerreis leer …

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.