Cursus Google Adwords (SEA) - geavanceerd - online marketing

Tijdsduur
Logo van MvH Academy

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

MvH Academy biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Utrecht

Beschrijving

De cursus

Heb je in Google Ads al campagnes staan, maar weet je niet hoe je ze nog verder rendabel kan maken of nog meer kan groeien? Dan is deze cursus geschikt voor je om die extra stap te zetten. Met deze cursus zal je jouw SEA-strategieën verder ontwikkelen, werken aan een betere structuur binnen je campagnes en verder kijken naar geavanceerde mogelijkheden die worden aangeboden. Daarnaast zal je leren hoe je jouw campagnes kan automatiseren, zodat jij je nog meer kan richten op de meest belangrijkste aspecten van je campagnes.

Het programma

1. Ontwikkel jouw SEA strategie

Tijdens deze cursus zal je jouw SEA strategie verder ontwikkelen. De belangrijkste elementen voor het ontwikkele…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

De cursus

Heb je in Google Ads al campagnes staan, maar weet je niet hoe je ze nog verder rendabel kan maken of nog meer kan groeien? Dan is deze cursus geschikt voor je om die extra stap te zetten. Met deze cursus zal je jouw SEA-strategieën verder ontwikkelen, werken aan een betere structuur binnen je campagnes en verder kijken naar geavanceerde mogelijkheden die worden aangeboden. Daarnaast zal je leren hoe je jouw campagnes kan automatiseren, zodat jij je nog meer kan richten op de meest belangrijkste aspecten van je campagnes.

Het programma

1. Ontwikkel jouw SEA strategie

Tijdens deze cursus zal je jouw SEA strategie verder ontwikkelen. De belangrijkste elementen voor het ontwikkelen en optimaliseren van je strategie komen aan bod:

  • Bedrijfsdoelen in meetbare doelen
  • Adwords vs Analytics. Welke moet je gebruiken?
  • Zoekwoorden en concurrentie onderzoek
  • Welke landingspagina werkt het beste?
  • Conversies vs. Ondersteunende conversies
  • Attributie van conversies

2. Stuctuur

Welke structuur werkt het beste en zorgt voor de laagste CPC prijzen? Campagnes proberen we zo rendabel mogelijk te maken voor zo min mogelijk kosten. Zelf kan je hier veel op aansturen, maar waar ga je dan direct mee aan de slag. Tijdens deze cursus gaan we dieper in op de volgende onderwerpen:

  • Welke structuur werkt het beste en zorgt voor de laagste CPC prijzen
  • Extensies. Alle extensies uitgelegd en voorbeelden van de beste resultaten
  • Sturen op CRO, CTR, CPC en kwaliteitsscores
  • Verbeter de kwaliteitsscores

3. Geavanceerde mogelijkheden

Om nog meer uit je bestaande campagnes te halen gaan we aan de slag met geavanceerde mogelijkheden binnen Google Ads. Hier komen de belangrijkste onderwerpen naar boven om campagnes nog rendabeler te maken en je doelgroep nog beter te brereiken.

Google Shopping

  • Verdeel de campagnes voor Longetail en shorttail
  • Automatiseren
  • Countdown advertenties
  • IF / Else in Google Ads
  • Dynamische search campagnes

Doelgroep

  • Remarketing
  • Vergelijkbaar
  • Customer Match
  • Intentie
  • Demografische biedingen goed toegepast

4. Automatiseren

Heb je zelf niet al de tijd om dagelijks aan je campagnes te werken? Zorg er dan voor dat je zo veel mogelijk automatiseert. Benut de kracht van de rekenkracht van computers. Zo automatiseer je jouw campagnes. Binnen Google Ads is er heel veel mogelijk om jouw campagnes verder te automatiseren.

5. Vraag en antwoord, live analyses

De cursus eindigen we met vraag en antwoord en live analyses. We gaan live meekijken met jouw campagnes om deze nog rendabeler te maken.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.