Andrew Sobel - Bouwen aan duurzame klantrelaties

Type product
Tijdsduur
Logo van Moovs

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Bouwen aan duurzame klantrelaties

Alleen expert zijn is niet meer genoeg. Het verkrijgen van zelfverzekerde relaties is essentieel. We kiezen voor een aanpak die zowel voor interne klanten als externe klanten kan worden ingezet.

Waarom deze training?

In de 21e eeuw, waarin relaties complexer worden, contacten steeds vluchtiger zijn én het verkrijgen van duurzame relaties de sleutel is voor het succes van uw onderneming, bieden wij u een programma dat u helpt met het bouwen van duurzame relaties en het onderhouden en uitbouwen van uw bestaande relaties. Deze training maakt onderdeel uit van het programma van Andrew Sobel®. Hij is de toonaangevende autoriteit op strategieën en vaardigheden …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Bouwen aan duurzame klantrelaties

Alleen expert zijn is niet meer genoeg. Het verkrijgen van zelfverzekerde relaties is essentieel. We kiezen voor een aanpak die zowel voor interne klanten als externe klanten kan worden ingezet.

Waarom deze training?

In de 21e eeuw, waarin relaties complexer worden, contacten steeds vluchtiger zijn én het verkrijgen van duurzame relaties de sleutel is voor het succes van uw onderneming, bieden wij u een programma dat u helpt met het bouwen van duurzame relaties en het onderhouden en uitbouwen van uw bestaande relaties. Deze training maakt onderdeel uit van het programma van Andrew Sobel®. Hij is de toonaangevende autoriteit op strategieën en vaardigheden die nodig zijn om klanten voor het leven te verbinden door vertrouwde relaties op te bouwen en te ontwikkelen. Andrew Sobel® is de meest gepubliceerde auteur in de wereld op dit onderwerp. Hij heeft acht geprezen bestsellers waaronder Power Relationships, Power Questions, Building C-Suite Relationships, All for One, Making Rain en Clients for Life. Zijn boeken zijn vertaald in 14 verschillende talen en zijn klanten zijn de wereld leidende bedrijven zoals Citigroup, Xerox, Cognizant, Deloitte, Ernst & Young, Bain & Company, Spencer Stuart, en Booz Allen Hamilton.

Resultaten

  • De deelnemer leert de kernvaardigheden en strategieën om een betrouwbare klantadviseur te worden en klantrelaties voor het leven op te bouwen
  • De deelnemer maakt een duidelijke verandering door van ‘expert’ naar ‘partner’ in uw klantrelaties
  • De deelnemer leert een contact te veranderen in een klant en leert een klantrelatie te laten groeien en uit te breiden

Programmapunten

  • Evolutie van ‘Expert for Hire’ naar ‘Trusted Client Partner’
  • De Klant Groei-matrix in beeld
  • Agenda setting
  • Power Questions
  • Het bouwen van uw persoonlijke contact actie plan
  • Het bouwen van een krachtig netwerk
  • Groeien van bestaande klantrelaties
  • Het vermenigvuldigen van jouw relaties
  • Gebruik maken van ’s werelds toonaangevende content op het gebied van het opbouwen van vertrouwde klant partnerships 

Moovs is als enige in de Benelux gerechtigd deze training namens Andrew Sobel te verzorgen.

Er zijn nog geen ervaringen.
  • Bekijk gerelateerde producten mét ervaringen: Duurzaamheid.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.