Creëer Uitzonderlijke Service

Type product

Creëer Uitzonderlijke Service

Moovs
Logo van Moovs

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Service Educatie

Bewezen principes.
Snel resultaat.

Een stevig fundament van gezamenlijke inzichten, een gezamenlijke taal én effectieve tools zijn het fundament om een duurzame servicecultuur op te bouwen. Wij helpen u met het bouwen van dit fundament met de workshop Creëer Uitzonderlijke Service (Achieving Superior Service) als onderdeel van de Service Educatie.

Creëer Uitzonderlijke Service is geen standaard servicetraining met scripts en standaardprocedures. In deze workshop gaan medewerkers door de principes van Up Your Service zelf nadenken over het verbeteren van hun service. Met concrete actieplannen als resultaat. Iedereen die service verleent, direct aan klanten of collega’s, kan…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Tableau, Business intelligence, Splunk, KAM management en Kwaliteitsmanagement.

Service Educatie

Bewezen principes.
Snel resultaat.

Een stevig fundament van gezamenlijke inzichten, een gezamenlijke taal én effectieve tools zijn het fundament om een duurzame servicecultuur op te bouwen. Wij helpen u met het bouwen van dit fundament met de workshop Creëer Uitzonderlijke Service (Achieving Superior Service) als onderdeel van de Service Educatie.

Creëer Uitzonderlijke Service is geen standaard servicetraining met scripts en standaardprocedures. In deze workshop gaan medewerkers door de principes van Up Your Service zelf nadenken over het verbeteren van hun service. Met concrete actieplannen als resultaat. Iedereen die service verleent, direct aan klanten of collega’s, kan deze workshop volgen.

Resultaten na de workshop:

  • Begrijpen waarom service voortdurend verbeterd moet worden;
  • Vaststellen van serviceproblemen op de verschillende momenten in het proces van serviceverlening;
  • Focussen op de onderdelen die voor uw klanten de meeste waarde toevoegen;
  • Leren om op het juiste moment de juiste servicestijl te kiezen en toe te passen;
  • Stimuleren om persoonlijke verantwoordelijkheid te nemen en in actie te komen!

De workshop Creëer Uitzonderlijke Service (Achieving Superior Service) bestaat uit vier korte programma’s. Deze kunnen in twee dagen of in vier halve dagen worden gevolgd.

Er zijn nog geen ervaringen.

    Deel je ervaring

    Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

    Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.