Klachten succesvol afhandelen – Training inclusief een online leerprogramma

De training van Mofundus BV is niet beschikbaar meer op Springest. Bekijk hieronder enkele alternatieven:

check_box_outline_blank

Omgaan met klachten (ook online mogelijk)

Logo van Input Support BV
Niet Goed Geld Terug
9 gegarandeerde startdata
|META_INFO|

Omgaan met klachten Het pad naar tevreden klanten Klachten, het is iets waar elk bedrijf mee te maken krijgt. Onvermijdelijk, soms frustrer…

check_box_outline_blank

DISC Gedragsanalyse en Drijfveren

Logo van de Lange-Partners
|META_INFO|

DISC Gedragsanalyse + Drijfveren Online invullen(45 min.) Gedrag is de waarneembare interactie van een persoon met zijn of haar omgeving. H…

check_box_outline_blank

Excellent gastheerschap (m/v)

Logo van Gastvrijheid in Bedrijf
|META_INFO|

In een workshop van een dag nemen deelnemers in duik in de wereld van gastvrijheid. Wat is gastvrijheid? Wat levert het mij op als ik gastv…

check_box_outline_blank

Klachtenmanagement: de waarde van klachten

Logo van Learnit
1 gegarandeerde startdatum
|META_INFO|

Klachten van klanten worden vaak geassocieerd met ‘lastig gedoe’, terwijl het hand in hand gaat met productverbetering. Door een goede klac…

check_box_outline_blank

HBO Workshop - Managen van Klachten, Emoties en Agressie (privé-les)

Logo van VSK-Academy
Startgarantie
|META_INFO|

Alle workshops worden op een praktijkgerichte manier verzorgd. Tijdens de eendaagse workshop wordt gestart met een korte uitleg over de the…

check_box_outline_blank

Klantvriendelijke Klachtafhandeling

Logo van ExplainiT
|META_INFO|

In de training Klantvriendelijke Klachtafhandeling leer je klachten professioneel af te handelen. Hierdoor verlies je een klant niet, maar …

check_box_outline_blank

Klacht als kans

Logo van MicroTraining BV
|META_INFO|

Klacht als kans “Indien uw organisatie in staat is klachten en bezwaren succesvol op te pakken en af te handelen dragen deze positief bij a…

check_box_outline_blank

Introductie van de Klachtenafhandeling

Logo van MicroTraining BV
|META_INFO|

Introductie van de Klachtenafhandeling Als (mede-) verantwoordelijke voor de klachtenafhandeling en dus voor een belangrijk deel van de tot…

check_box_outline_blank

Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - Ziekenhuis

Logo van Hospitality Coaching & Trainingen
|META_INFO|

- Gemiddeld evaluatiecijfer op inhoud en trainer: 8,6 (schaal 1 op 10) - Hospitality training voor Ziekenhuizen (Mood Maker) Definitie gast…

check_box_outline_blank

Training omgaan met klachten

Logo van Extra Trainers
|META_INFO|

Voor wie Wist je dat wanneer klanten ontevreden zijn over een bedrijf of organisatie zij dit delen met minimaal elf personen? Vind je het m…