Klachtenbehandeling online cursus

De cursus van Mofundus BV is niet beschikbaar meer op Springest. Bekijk hieronder enkele alternatieven:

check_box_outline_blank

Omgaan met klachten - nu ook online: virtual classroom!

Logo van Input Support BV
7 gegarandeerde startdata
|META_INFO|

Omgaan met klachten Kennis en inzicht zijn essentieel om klachten goed en professioneel te kunnen interpreteren en af te handelen. Klachten…

check_box_outline_blank

Loopbaan Analyse Past deze baan nog?

Logo van de Lange-Partners
|META_INFO|

Loopbaananalyse met behulp van de Werkenergieanalyse Overzicht-> Inzicht-> Uitzicht Voor wie? Voor iedereen die zijn loopbaan wil analysere…

check_box_outline_blank

Klachtenmanagement: de waarde van klachten

Logo van Learnit
|META_INFO|

Klachten van klanten worden vaak geassocieerd met ‘lastig gedoe’, terwijl het hand in hand gaat met productverbetering. Door een goede klac…

check_box_outline_blank

Cursus Zakelijke Correspondentie / Klantgerichte e-mails en brieven schrijven

Logo van Alfabeta Tekst en Training
Niet Goed Geld Terug
1 gegarandeerde startdatum
|META_INFO|

Vlot en makkelijk, duidelijke en correcte e-mails en brieven schrijven. In moderne 'gewonemensentaal'. Dat leer je in één dag in onze taalc…

check_box_outline_blank

Algemene voorwaarden - Hoe je de kleine letters bij een overeenkomst compleet maakt

Logo van Icademy
|META_INFO|

Bij elke overeenkomst hoort een bijlage met algemene voorwaarden. Deze voorwaarden worden ook wel de 'kleine lettertjes' genoemd. Omdat je …

check_box_outline_blank

HBO Kwaliteitsmanagement ZW

Logo van Ogive Opleidingen en Trainingen
|META_INFO|

HBO Kwaliteitsmanagement ZW De opleiding HBO Kwaliteitsmanagement ZW is een zeer praktijkgerichte opleiding die u opleidt tot het in korte …

check_box_outline_blank

Klantvriendelijke Klachtenafhandeling

Logo van ExplainiT
|META_INFO|

Een ontevreden klant? Geen nood! In deze training Klantvriendelijke Klachtafhandeling leer je professioneel en effectief om te gaan met kla…

check_box_outline_blank

Zakelijke brieven schrijven - Correcte opbouw van brieven zoals antwoorden op sollicitatiebrief of klacht. Professionele presentatie.

Logo van Icademy
|META_INFO|

Ook in de tijd van e-mail, SMS en WhatsApp blijft het nodig dat er officiële brieven geschreven worden. Maar hoe doe je dat? Wat hoort bij …

check_box_outline_blank

Professioneel klachten behandelen - Maak met een klantgericht beleid en klantvriendelijkheid optimale klantenservice.

Logo van Icademy
|META_INFO|

Als je iets verkoopt, krijg je te maken met mondige klanten. Waren afnemers vroeger meer terughoudend met het ventileren van hun klachten, …

check_box_outline_blank

Klantgericht denken en handelen - Hoe je als je klanten leert denken en zo voor je bedrijf meer omzet genereert

Logo van Icademy
|META_INFO|

Managers en leidinggevenden in de retail stellen hoge eisen aan hun personeel als het gaat om klantgerichtheid en klantvriendelijkheid. Ter…