Adwords Gevorderden

Niveau
Totale lesduur
Startdatum en plaats
Thumbnail modation paneel 1van4 4m4m
8,8
Gemiddeld cijfer voor Adwords Gevorderden
Gebaseerd op 8 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Petra Barelds
9
Adwords Gevorderden

"De Adwords training voor gevorderden was erg nuttig, duidelijk. Het had een hoge informatiedichtheid, zowel strategisch als inhoudelijk, ruimte voor vragen en veel persoonlijke aandacht en ondersteuning. Locatie dichtbij Station Nijmegen. Aardige en behulpzame trainers. " - 01-07-2015 10:12

"De Adwords training voor gevorderden was erg nuttig, duidelijk. Het had een hoge informatiedichtheid, zowel strategisch als inhoudelijk, rui… alles lezen - 01-07-2015 10:12

Startdata en plaatsen

Nijmegen
feb. 2018 tot feb. 2019
check_circle Start gegarandeerd

Modation heeft de hoogste waardering binnen de top 10 aanbieders van alle Marketing opleidingen van Springest en behoort tot één van de populairste aanbieders! Samenwerken en het delen van kennis is ons uitgangspunt.

Na afloop bieden we je een maand lang kosteloze ondersteuning (telefonisch en per e-mail). Zo haal je het maximale uit de training en ben je verzekerd van een goed resultaat.

Beschrijving

- Nu tijdelijk van 375 voor 195 euro!
Uniek! Gezamenlijk analyseren en optimaliseren we jouw Google Adwords campagnes (zoeken, shopping, display, app, You Tube en/of Gmail). Een gecertifceerd Adwords specialist met veel actuele ervaring laat jouw zien waar je onnodig kosten maakt en waar nog kansen liggen. Binnen 24 uur zie je het resultaat. Laat je je campagne optimaliseren dan geven we aan hoe je het beste de campagnes kunt aansturen. 

Vooraf geef jij jouw leerdoelen aan. Kortom echt een training op maat met resultaat. 

Inhoud van de Google Adwords gevorderden training:

  • Optimalisatie van biedingen

- Bepalen optimale biedstrategie in op basis van conversiewaarde en advertentieplanni…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Modation heeft de hoogste waardering binnen de top 10 aanbieders van alle Marketing opleidingen van Springest en behoort tot één van de populairste aanbieders! Samenwerken en het delen van kennis is ons uitgangspunt.

Na afloop bieden we je een maand lang kosteloze ondersteuning (telefonisch en per e-mail). Zo haal je het maximale uit de training en ben je verzekerd van een goed resultaat.

- Nu tijdelijk van 375 voor 195 euro!
Uniek! Gezamenlijk analyseren en optimaliseren we jouw Google Adwords campagnes (zoeken, shopping, display, app, You Tube en/of Gmail). Een gecertifceerd Adwords specialist met veel actuele ervaring laat jouw zien waar je onnodig kosten maakt en waar nog kansen liggen. Binnen 24 uur zie je het resultaat. Laat je je campagne optimaliseren dan geven we aan hoe je het beste de campagnes kunt aansturen. 

Vooraf geef jij jouw leerdoelen aan. Kortom echt een training op maat met resultaat. 

Inhoud van de Google Adwords gevorderden training:

  • Optimalisatie van biedingen

- Bepalen optimale biedstrategie in op basis van conversiewaarde en advertentieplanning op niveau van zoekwoord, positie en doelgroep.
Verschillen in het rendement per Adwords campagne of advertentiegroep moeten verklaarbaar zijn. De conversiewaarde dient te worden gebaseerd op de relatieve waarde van doelen als inschrijvingen, verzonden formulieren en aangeklikte telefoonnummers en e-mailadressen.
Het toeschrijvingsmodel voor conversies dient zo optimaal mogelijk aan te sluiten bij de customer journey. Daarmee wordt een optimale conversietoewijzing aan zoektermen en andere advertentieposities gegeven. Dit geldt ook voor conversies via verschillende apparaten.

- Anticipatie met biedingen op jaarlijkse terugkerende trends bijvoorbeeld rondom de feestdagen.

- Bepalen optimale bod in voor meerdere remarketing & vergelijkbare doelgroepen voor alle type campagnes (zoek/display/video/shopping).

- Optimalisatie van het verloren vertoningspercentage.

- Advertentieplanning: bepalen van het geoptimaliseerde bod in op basis van een combinatie van het apparaattype, de locatie van de gebruiker (waaronder land en radius) en het tijdstip van de dag en de week. Het optimale bod wordt bepaald op basis van een periodieke berekening en daarmee tot een groter bereik en een hoger rendement.

- Optimalisatie bij webshops van de shopping product feed velden voor onder andere een optimale titel en beschrijving waarmee het bereik, het doorklikpercentage en de omzet worden verhoogd.

- Aanluiting van de taalinstellingen van alle campagne-typen bij de doelgroepen.

- Targeting in het display netwerk op zowel nieuw bereik (via zoekwoorden, interesses en onderwerpen) als retargeting (website, mailbestand, YouTube-kanaal, app gebruikers). Optimalisatie van de biedingen, plaatsingen en uitingen.

- Bepalen van de frequency cap waarmee je een limiet legt op hoe vaak een gebruiker per dag een display advertentie te zien kan krijgen.

  • Advertenties

- Creatie van alle mogelijke advertentie-uitingen zoals (dynamische) responsieve advertenties, Gmail advertentieformaten, YouTube advertenties zodat advertenties kunnen worden ingekocht in alle beschikbare advertentieruimtes.

- Strategie om te bepalen welke advertenties het beste presteren met een passende advertentie-roulatie instelling.

- Strategie van het doorlopend vaststellen nieuwe zoektermen in op basis van onder andere de dynamisch zoekcampagne, de zoekcampagne, de shopping campagne, Google search console en de websiteverkopen. Het is ook van belang om doorlopend irrelevante zoektermen en zoektermen met een lage kwaliteitsscore te verwijderen.

- Verbeteren van de kwaliteitsscore door een hogere verwachte klikfrequentie dan gemiddeld te realiseren. Testen met de countdown aftelfunctionaliteit, specifieke teksten op basis van de gebruikerslocatie en specifieke teksten voor mobiele gebruikers, retargetingdoelgroepen, geslacht en leeftijd.

- Behalen van meer vertoningen van advertenties bij een hogere kwaliteitsscore als gevolg van de ervaring op de bestemmingspagina.

- Controle of de belangrijkste advertentielinks geen error melding geven en op de meest relevante pagina uitkomen.

- Inzetten van alle mogelijke relevante Advertentie-extensies in en waar mogelijk op advertentiegroepniveau zoals sitelinks, highlights, website-informatie, oproep- en berichtextensies, locatie, prijs, app, promotie en geautomatiseerde extensies zoals verkopersbeoordelingen.

- Uitsluiten aanstootgevende sites uit zodat je advertentie-uitingen hier niet verschijnen.


Tot slot - Optimalisatie van de koppelingen tussen Adwords en Analytics, Google Business, Merchant Center, Google Play, Search Console en YouTube voor verdere optimalisatiemogelijkheden.

Opleidingsresultaat

  • Na deze Google Adwords cursus beschik je over de basiskennis van Google Adwords en heb je voldoende vaardigheden voor het opstarten, beheren en optimaliseren van effectieve Google Adwords campagnes.

  • Je ontvangt concreet advies voor jouw campagne(s) van professionals. 

Doelgroep

  • Professionals die de Google Adwords campagnes willen optimaliseren. Minimum maandelijks advertentiebudget 1.000 euro. 

Praktische info: deelnemers, tijdsduur en kosten

  • Aantal deelnemers: minimaal 2, maximaal 8 deelnemers. Individuele één-op-één training tegen meerprijs (zie investering)

  • Lestijden: van 10.00 uur tot 16.00 uur

  • Enige vereiste: voor adverteerders met een maandelijks Adwords budget van minimaal 1.000 euro (de afgelopen drie maanden). 

  • Wil je de cursus ‘in house’ verzorgd zien, dan is dat ook mogelijk. Reisuren worden dan in rekening gebracht.

  • Laptop is beschikbaar. 

Data

  • De trainingen worden in overleg ingepland. Meld je je individueel aan dan gaan we in overleg met andere aanmeldingen inplannen. 

  • De voorgestelde data kunnen afwijken, voor de actuele data vraag naar de mogelijkheden!

Meerwaarde van Modation

  • Hoogste waardering in top 10 aanbieders van alle Marketing opleidingen in Springest.

  • Genomineerd voor Beste opleider van Nederland.

  • Effectieve en duurzame kennisoverdracht staat centraal. De trainingen zijn resultaatgericht en direct toepasbaar.

  • De trainingen zijn geschikt voor deelnemers uit alle branches; business-to-business als business-to-consumer, profit en non-profit, nationaal en internationaal. 

  • Innovatief opleidingen-aanbod.

  • Praktijkgerichtheid: in jouw training ga je aan de slag met een concreet vraagstuk uit je eigen werk. Het eindresultaat is dus concreet en waar je dus direct iets mee kunt. Je leert door te doen en van en met elkaar!

  • Actualiteit: je krijgt de nieuwste inzichten, getoetst op kwaliteit en relevantie. Altijd up-to-date: Het Modation team volgt meer dan 90 blogs op het gebied van online marketing en onderhoudt daarnaast intensief contact met Google. Actuele markt- en technische ontwikkelingen worden direct vertaald naar de trainingen. De online trainingen blijven zo altijd up-to-date.

  • De investering terugverdiend: ons doel is de investering van onze klanten meetbaar meer rendement te laten opleveren. 

  • Modation is een relatief kleinschalig bureau. Een persoonlijke aanpak staat voorop.

  • Eerlijk advies.

  • Een op maat gemaakte training.

  • Kleine groepen voor meer interactie waarbij de deelnemer centraal staat.

  • Gegarandeerd meer rendement uit de huidige Adwords campagnes.


Kwaliteit

  • Bij Modation krijg je kwaliteit, daarbij houden we de kwaliteit van ons docententeam ook continu op niveau. Onze trainers beschikken over een master opleiding en zijn Google gecertificeerd en hebben ruime praktijkervaring.

  • Ervaring in vele branches: Modation heeft ruim tien jaar ervaring in uiteenlopende branches, met name in het midden- en kleinbedrijf; business-to-business (B2B) en business-to-consumer (B2C), profit en non-profit, regionaal, nationaal en internationaal. Vele gerenomeerde organisaties gingen je voor, zoals Cameranu.nl, Jaguar Land Rover Nederland B.V., LongFonds, Zwitserleven.

  • Service statement: Wij helpen onze klanten graag persoonlijk, snel en efficiënt. Modation werkt daarom met duidelijke afspraken ten aanzien van de reactiesnelheid (maximaal één werkdag) en we bevestigen daarnaast schriftelijk alle afspraken, zodat onze klant te allen tijde volledig geïnformeerd is.

  • Ondersteuning na de training: na afloop bieden we je een maand lang kosteloze ondersteuning (telefonisch en per e-mail). Zo haal je het maximale uit de training en ben je verzekerd van een goed resultaat.

  • De horeca- en arrangementskosten zijn inbegrepen (lunch en onbeperkt drank tijdens de pauzes, in de trainingsruimte en tijdens de lunch). 

  • Je ontvangt een certificaat van deelname. 

  • Onze trainingslocatie bevindt zich in een monumentaal pand in centrum van Nijmegen nabij het centraal station gelegen. De trainingslocatie is gemakkelijk bereikbaar met voldoende parkeergelegenheid voor de deur. Vanaf het centraal station Nijmegen loopt u in 5 minuten naar onze trainingslocatie.

  • De trainingen geven wij ook op diverse trainingslocaties in het land: dus ook in jouw omgeving en desgewenst in company (Ook individueel. Tariefstellingen gebaseerd op minimaal vier deelnemers). 

  • Kosteloos annuleren: uitsluitend schriftelijk, mogelijk tot tien dagen voor de startdatum. Daarna zijn de totale deelnamekosten verschuldigd. Als u verhinderd bent, mag u zich kosteloos laten vervangen. Als u tussentijds stopt of anderszins niet deelneemt, bestaat geen recht op terugbetaling. Op alle aanbiedingen en overeenkomsten zijn onze algemene voorwaarden van toepassing.

Voor verdere informatie of deelname, vraag gratis en vrijblijvend informatie aan!

8,8
Gemiddeld cijfer voor Adwords Gevorderden
Gebaseerd op 8 ervaringen
starstarstarstarstar_half
Petra Barelds
9
Adwords Gevorderden

"De Adwords training voor gevorderden was erg nuttig, duidelijk. Het had een hoge informatiedichtheid, zowel strategisch als inhoudelijk, ruimte voor vragen en veel persoonlijke aandacht en ondersteuning. Locatie dichtbij Station Nijmegen. Aardige en behulpzame trainers. " - 01-07-2015 10:12

"De Adwords training voor gevorderden was erg nuttig, duidelijk. Het had een hoge informatiedichtheid, zowel strategisch als inhoudelijk, rui… alles lezen - 01-07-2015 10:12

starstarstarstarstar_border
Sibylle Moning
communicatieadviseur
8
Adwords Gevorderden

"Interessante en zeer leerzame dag gehad over Adwords. We hebben ons volop gericht op de verbetermogelijkheden van mijn Adwordsaccount en al mijn vragen. Mocht ik nog een vraag hebben, kan ik altijd bellen. Heel fijn!" - 24-03-2014 09:46

"Interessante en zeer leerzame dag gehad over Adwords. We hebben ons volop gericht op de verbetermogelijkheden van mijn Adwordsaccount en al … alles lezen - 24-03-2014 09:46

starstarstarstarstar_half
A. Hak
Verkoopadviseur
9
Adwords Gevorderden

"Goede aandacht voor deelnemers, duidelijke, stapsgewijze training die goed te volgen is. Gaat voor de leek misschien wat snel, maar daarom is het ook de 'Gevorderden training'. Zeer klantvriendelijk onthaal! Een aanrader." - 17-02-2014 08:35

"Goede aandacht voor deelnemers, duidelijke, stapsgewijze training die goed te volgen is. Gaat voor de leek misschien wat snel, maar daarom i… alles lezen - 17-02-2014 08:35

starstarstarstarstar_border
Dave Niessen
Online Marketeer
8
Adwords Gevorderden

"Heldere training met onze eigen account als leidraad. Niveau en snelheid afgestemd op het niveau van de cursisten. Uitstapje naar Analytics was een welkome aanvulling. Gezellige, informele lunch ook. Klein minpunt is de parkeergelegenheid. Enige optie is betaald parkeren." - 30-01-2014 10:36

"Heldere training met onze eigen account als leidraad. Niveau en snelheid afgestemd op het niveau van de cursisten. Uitstapje naar Analytics … alles lezen - 30-01-2014 10:36

starstarstarstarstar_half
Ron Steur
Copywriter
9
Adwords Gevorderden

"De tweedaagse cursus bij Modation is ons zeer goed bevallen. Wij hebben naast de praktijkinformatie, ter plaatse een campagne geoptimaliseerd, waardoor je gelijk ziet hoe je dat allemaal zelf moet aanpakken. De sfeer is niet te zakelijk, waardoor je ongedwongen leert. Dat werkt volgens ons het beste! Wij komen zeker terug voor andere trainingen!" - 03-04-2013 09:37

"De tweedaagse cursus bij Modation is ons zeer goed bevallen. Wij hebben naast de praktijkinformatie, ter plaatse een campagne geoptimaliseer… alles lezen - 03-04-2013 09:37

starstarstarstarstar_half
Hennie schilder
Directie
9
Adwords Gevorderden

"Duidelijke cursus en meteen hulp bij het opzetten / onderhouden van je campagne. Lunch was goed geregeld. Leuk team aan personeel." - 29-03-2013 16:56

"Duidelijke cursus en meteen hulp bij het opzetten / onderhouden van je campagne. Lunch was goed geregeld. Leuk team aan personeel. " - 29-03-2013 16:56

starstarstarstarstar
Rik Engelen
Eigenaar
10
Adwords Gevorderden

"Laatst heb ik via Modation de Google Adwords training gevolgd specifiek gericht op mijn website www.ietsdoenofferte.nl. Hun hebben mij geholpen met vragen die ik had over mijn bestaande Adwords campagne en samen hebben we de campagne opnieuw ingericht. De aankomende weken ontvang ik nog support op mijn campagne zodat deze perfect zal worden ingericht. Dit is een mooie service van Modation. " - 01-10-2012 09:43

"Laatst heb ik via Modation de Google Adwords training gevolgd specifiek gericht op mijn website www.ietsdoenofferte.nl. Hun hebben mij gehol… alles lezen - 01-10-2012 09:43

starstarstarstarstar_border
Pieter Hagebout
webmanager en online campagnecoördinator at SPN
8
Adwords Gevorderden

"Een goede vervolgtraining gehad over Adwords en Analytics. De 'overhoring' na de theorie werkt heel goed; je ziet dan de belangrijkste items nogmaals op een rij en je wordt gedwongen nog eens goed na te denken over de kern. Er is even teruggegrepen op de theorie van les 1 (kracht van de herhaling!) en aan de hand daarvan dieper op de materie ingegaan. Soms gaat de docent wat snel, dus je moet wel scherp blijven. De training is verder heel open, tweerichtingsverkeer en wordt op maat aangepast aan de wensen en de (ontbrekende en gewenste) kennis." - 18-07-2012 10:54

"Een goede vervolgtraining gehad over Adwords en Analytics. De 'overhoring' na de theorie werkt heel goed; je ziet dan de belangrijkste items… alles lezen - 18-07-2012 10:54

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)