Klantgericht telefoneren in het Engels
- Tijdsduur
Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #3 in Financieel.
Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020."Ik heb de cursus als zeer leerzaam ervaren. We hebben de cursus in 1 dag gehad daar we maar met 3 collega's aangemeld waren en hebben wij deze bij ons op het bedrijf gehad.
Carla is een leuke positieve trainer." - 06-06-2017 08:48
"Ik heb de cursus als zeer leerzaam ervaren. We hebben de cursus in 1 dag gehad daar we maar met 3 collega's aangemeld waren en hebben wij de… alles lezen - 06-06-2017 08:48
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Tijdens de training Klantgericht telefoneren in het Engels leer je te voorkomen dat je door taal- en cultuurverschillen (potentiële) klanten kwijtraakt.
De telefoon, of beter: de telefonist(e), is het visitekaartje van je bedrijf. Het telefoongesprek is vaak het eerste contact tussen jouw onderneming en een klant. Wanneer een gesprek in het Engels moet, is het de zaak om het taalverschil geen belemmering te laten zijn. Kunnen je medewerkers omgaan met taalbarrières als ze lastige gesprekken voeren of vragen beantwoorden? Zijn ze op de hoogte van de bestaande cultuurverschillen en telefoonetiquette? De training 'Klantgericht telefoneren in het Engels' voorkomt dat je klanten verliest door ta…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Tijdens de training Klantgericht telefoneren in het Engels leer je te voorkomen dat je door taal- en cultuurverschillen (potentiële) klanten kwijtraakt.
De telefoon, of beter: de telefonist(e), is het visitekaartje van je bedrijf. Het telefoongesprek is vaak het eerste contact tussen jouw onderneming en een klant. Wanneer een gesprek in het Engels moet, is het de zaak om het taalverschil geen belemmering te laten zijn. Kunnen je medewerkers omgaan met taalbarrières als ze lastige gesprekken voeren of vragen beantwoorden? Zijn ze op de hoogte van de bestaande cultuurverschillen en telefoonetiquette? De training 'Klantgericht telefoneren in het Engels' voorkomt dat je klanten verliest door taal- en cultuurverschillen. We behandelen de volgende onderwerpen: algemene gesprekstechnieken, beantwoorden van de telefoon, inventariseren van wensen en behoeften, telefonisch doorverbinden en telefonisch beantwoorden van vragen. En ook: omgaan met boze, veeleisende en lastige klanten, hanteren van telefonische klachten en het voeren van slechtnieuwsgesprekken. De training is bedoeld voor medewerkers die regelmatig telefonisch vragen, wensen, eisen en klachten van klanten en relaties in het Engels moeten afhandelen. Kennis van de Engelse taal is vereist.
"Ik heb de cursus als zeer leerzaam ervaren. We hebben de cursus in 1 dag gehad daar we maar met 3 collega's aangemeld waren en hebben wij deze bij ons op het bedrijf gehad.
Carla is een leuke positieve trainer." - 06-06-2017 08:48
"Ik heb de cursus als zeer leerzaam ervaren. We hebben de cursus in 1 dag gehad daar we maar met 3 collega's aangemeld waren en hebben wij de… alles lezen - 06-06-2017 08:48
"Ik heb deze cursus positief en leerzaam ervaren. Er hadden maar 3 mensen/collega's zich opgegeven voor de cursus dus de cursus werd bij ons op het werk gegeven. Dus op bepaalde onderwerpen konden wij dieper op in gaan. " - 02-06-2017 08:10
"Ik heb deze cursus positief en leerzaam ervaren. Er hadden maar 3 mensen/collega's zich opgegeven voor de cursus dus de cursus werd bij ons … alles lezen - 02-06-2017 08:10
"Duidelijke uitleg. Aangezien er maar 2 cursisten waren was er veel aandacht en werden er ook nog extra onderdelen besproken bv werd de gramatica besproken. Door het opnemen en terug luisteren van de gesprekken leer je heel veel en hier was ruimschoots de tijd voor. Dank je Carla voor de twee leerzame, leuke dagen!" - 02-03-2017 15:55
"Duidelijke uitleg. Aangezien er maar 2 cursisten waren was er veel aandacht en werden er ook nog extra onderdelen besproken bv werd de grama… alles lezen - 02-03-2017 15:55
"Carla heeft veel kennis over zowel het klantvriendelijk telefoneren als de Engelse taal. De rollenspellen met de telefoon waren zeer leerzaam. Ik leer toch elke keer weer hoe je een telefoongesprek nog beter kunt voeren.
" - 18-11-2016 14:04
"Carla heeft veel kennis over zowel het klantvriendelijk telefoneren als de Engelse taal. De rollenspellen met de telefoon waren zeer leerzaa… alles lezen - 18-11-2016 14:04
"Locatie>prima Carla Mulder heeft het ons heel duidelijk uitgelegd.
Ook de rollenspellen met de telefoon waren leerzaam, juist dit heb ik zeer op prijs gesteld.
Misschien ook een stukje tekst om te lezen oefenen i.v.m. de uitspraak." - 16-11-2016 15:50
"Locatie>prima Carla Mulder heeft het ons heel duidelijk uitgelegd. Ook de rollenspellen met de telefoon waren leerzaam, juist dit heb ik ze… alles lezen - 16-11-2016 15:50
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.