Klantgericht telefoneren

De producten van de aanbieder MKB Cursus & Training zijn helaas niet meer beschikbaar op Springest. Bekijk hieronder enkele alternatieven:

8,2
Gemiddeld cijfer voor Klantgericht telefoneren
Gebaseerd op 9 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
check_box_outline_blank

Training Klantgericht Telefoneren

Logo van XL10 Training|Opleiding
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Training Klantgericht Telefoneren Leer direct toepasbare vaardigheden, zodat je professioneler en klantgerichter handelt aan de telefoon. L…

check_box_outline_blank

Pedicure

Logo van De Ondernemersschool
|META_INFO|

In deze thuisstudie leer je jouw eigen voeten en die van klanten te voorzien van de nodige behandeling. Zo ga je ontspannende massages geve…

check_box_outline_blank

DISC Gedraganalyse

Logo van de Lange-Partners
|META_INFO|

DISC Gedragsanalyse Online invullen( ca 30 minuten) Gedrag is de waarneembare interactie van een persoon met zijn of haar omgeving. Het gaa…

check_box_outline_blank

Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klante…

Logo van Coach+Result
Niet Goed Geld Terug
Startgarantie
|META_INFO|

Gesprek leiden en sturen, gespreksstructuur, telefoonetiquette, vraagtechnieken, efficiënt doorverbinden, spiegelen aan klanttypen, omgaan …

check_box_outline_blank

Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

Logo van Kura Training - Coaching - Advies
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Een training voor iedereen die regelmatig telefoongesprekken voert met klanten en collega’s. Van secretaresse tot management assistent. Van…

check_box_outline_blank

Praktijkdiploma Financieel Assistent FA (Basiskennis Boekhouden BKB en Basiskennis Calculaties BKC (Bedrijfsopleiding - Den Haag / Online)

Logo van Kronenburgh Business College / International Business School / Language College
|META_INFO|

Beroep Met de opleiding Financieel Assistent legt u een stevige basis om goed te functioneren binnen een administratiekantoor of een financ…

check_box_outline_blank

Opleiding Receptionist(e) / Telefonist(e)

Logo van Fabius Opleidingen
|META_INFO|

Houd jij van contact met mensen, veel afwisseling in je werk en is helpen en service verlenen jou op het lijf geschreven? Dan is deze oplei…

check_box_outline_blank

Klantvriendelijk telefoneren - klantgericht telefoneren - Hospitality aan de telefoon - telefoniste en receptioniste training

Logo van Hospitality Coaching & Trainingen
|META_INFO|

Voor wie? Alle functies, die regelmatig telefonisch contact hebben met klanten. Van KCC medewerkers tot verzekeringsadviseurs, van secretar…

check_box_outline_blank

Training receptie- en baliewerk

Logo van Extra Trainers
|META_INFO|

Als receptioniste, telefoniste of baliemedewerker ben je het eerste contactpunt naar buiten. Een belangrijke, representatieve en soms hecti…

check_box_outline_blank

Opleiding Commercieel Administratief Medewerker

Logo van Fabius Opleidingen
|META_INFO|

Hou jij van afwisseling in je administratieve werkzaamheden en is service verlenen voor jou vanzelfsprekend? Dan is de opleiding Commerciee…

starstarstarstar_halfstar_border
Van Tessel
7
warning Klantgericht telefoneren is niet meer beschikbaar

"Het gebruik van cassette bandjes voor het terug luisteren van gevoerde telefoongesprekken. Hiervan is het geluid zo slecht dat het zijn doel voorbij gaat omdat dit niet verstaanbaar is. Dit moet gemoderniseerd worden." - 19-02-2019 08:15

"Het gebruik van cassette bandjes voor het terug luisteren van gevoerde telefoongesprekken. Hiervan is het geluid zo slecht dat het zijn doel… alles lezen - 19-02-2019 08:15

starstarstarstarstar
Pien Temminck
10
warning Klantgericht telefoneren is niet meer beschikbaar

"Spontane en enthousiaste trainer. Er was genoeg ruimte om vragen te stellen en discussies te voeren. Er werd ook goed ingespeeld op je verbeter punten. De ruimte was ook goed verzorgd." - 19-12-2018 14:48

"Spontane en enthousiaste trainer. Er was genoeg ruimte om vragen te stellen en discussies te voeren. Er werd ook goed ingespeeld op je verbe… alles lezen - 19-12-2018 14:48

starstarstarstarstar
Jacky de Visser
klantenservice / receptioniste
10
warning Klantgericht telefoneren is niet meer beschikbaar

"Leuke enthousiaste trainer met veel kennis van zaken.
De training was zeer leerzaam en er was veel ruimte voor discussies en feedback naar elkaar toe.
Locatie was prachtig met een goed verzorgde lunch.
" - 19-12-2018 14:42

"Leuke enthousiaste trainer met veel kennis van zaken. De training was zeer leerzaam en er was veel ruimte voor discussies en feedback naa… alles lezen - 19-12-2018 14:42

starstarstarstarstar_border
Lars Vandongen
Debiteurenbeheerder
8
warning Klantgericht telefoneren is niet meer beschikbaar

"Het was een leerzame cursus waarbij ik handige tips heb opgedaan om bij toekomstige telefoongesprekken te kunnen toepassen. Ik vond persoonlijk de spellingslessen bij de zakelijke communicatie per mail minder interessant.

Met vriendelijke groet,

Lars Vandongen
Moderna Textielservice" - 31-10-2018 10:48

"Het was een leerzame cursus waarbij ik handige tips heb opgedaan om bij toekomstige telefoongesprekken te kunnen toepassen. Ik vond persoonl… alles lezen - 31-10-2018 10:48

starstarstarstarstar_border
Tessa Sintemaartensdijk
Juridisch medewerker
8
warning Klantgericht telefoneren is niet meer beschikbaar

"Ik vond het een heel leerzame training. Vooral de rollenspellen, waarbij we zelf praktijksituaties konden inbrengen, waren een goede oefening. Doordat we slechts met z'n drieën waren was er ook genoeg ruimte om de gesprekken terug te luisteren en hier feedback over te geven. Hier heb ik echt heel veel aan gehad en kon ik de volgende dag ook meteen in de praktijk brengen." - 30-05-2017 14:38

"Ik vond het een heel leerzame training. Vooral de rollenspellen, waarbij we zelf praktijksituaties konden inbrengen, waren een goede oefenin… alles lezen - 30-05-2017 14:38

starstarstarstarstar_half
Cynthia Van der Mark
9
warning Klantgericht telefoneren is niet meer beschikbaar

"Heel interessante, leerzame cursus. Vooraf twijfelde ik of ik wel genoeg van de cursus kon leren, maar ik raad deze cursus aan iedereen die met de telefoon werkt. Je steekt er zeker wat van op!" - 30-05-2017 14:36

"Heel interessante, leerzame cursus. Vooraf twijfelde ik of ik wel genoeg van de cursus kon leren, maar ik raad deze cursus aan iedereen die … alles lezen - 30-05-2017 14:36

starstarstarstar_halfstar_border
Anoniem
7
warning Klantgericht telefoneren is niet meer beschikbaar

"Het was een goede leerzame cursus, waarvan ik veel heb opgestoken
We waren met een erg kleine groep ( 3 personen) waardoor we alle aandacht kregen en ons zelf ook beter konden uiten." - 14-10-2015 00:00

"Het was een goede leerzame cursus, waarvan ik veel heb opgestoken We waren met een erg kleine groep ( 3 personen) waardoor we alle aandacht… alles lezen - 14-10-2015 00:00

starstarstarstar_halfstar_border
Anoniem
7
warning Klantgericht telefoneren is niet meer beschikbaar

"goede uitleg van de lesstof, goed om wat je al weet en niet weet nog eens doornemen en je bewust worden van hoe je op een professionele manier telefoongesprekken kunt voeren. " - 03-10-2014 00:00

"goede uitleg van de lesstof, goed om wat je al weet en niet weet nog eens doornemen en je bewust worden van hoe je op een professionele mani… alles lezen - 03-10-2014 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
warning Klantgericht telefoneren is niet meer beschikbaar

"Het was heel leerzaam en duidelijk.
Het is niet voor niks geweest en het was heel leuk, eigenlijk te kort" - 02-10-2014 00:00

"Het was heel leerzaam en duidelijk. Het is niet voor niks geweest en het was heel leuk, eigenlijk te kort " - 02-10-2014 00:00