Debiteurenbeheer en telefonisch incasseren

Tijdsduur

Debiteurenbeheer en telefonisch incasseren

MKB Cursus & Training
Logo van MKB Cursus & Training
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 MKB Cursus & Training heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 2.161 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #3 in Financieel.

Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,6
Gemiddeld cijfer voor Debiteurenbeheer en telefonisch incasseren
Gebaseerd op 77 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Michel Roesink
Kantooradministrateur
10
Debiteurenbeheer en telefonisch incasseren

"Intensieve training voor een groot deel gebaseerd op rollenspel. Geestelijk vermoeiend, maar werkt naar mijn mening beter dan een training waarbij er een hele hoop theorie wordt behandeld.

Locatie was top, Postiljon Arnhem is met eigen vervoer prima te bereiken, parkeerplek genoeg, lunch was ook prima verzorgd!" - 30-11-2018 12:56

"Intensieve training voor een groot deel gebaseerd op rollenspel. Geestelijk vermoeiend, maar werkt naar mijn mening beter dan een training w… alles lezen - 30-11-2018 12:56

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Tijdens de praktijkgerichte eendaagse training Debiteurenbeheer en telefonisch incasseren leer je het betaalgedrag van je klanten te verbeteren zonder de relatie onnodig onder druk te zetten.

Je wilt geen renteverlies lijden. Je wilt je cashflow niet in gevaar brengen. Je wilt daarom elk betalingsrisico uitsluiten. Maar hoe leid je een goed en verantwoord credit managementbeleid? En hoe verander je het betaalgedrag van je debiteuren zonder de relatie onder druk te zetten? De tekefoon is een toegankelijk en nuttig instrument om openstaande vorderingen te incasseren, maar hoe kun je je boodschap effectief overbrengen? Tijdens deze training gaan we je uitleggen hoe je op een effectieve manier j…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Debiteurenbeheer, Actualiteiten, Budgetmanagement, Bedrijfseconomie en Incasso.

Tijdens de praktijkgerichte eendaagse training Debiteurenbeheer en telefonisch incasseren leer je het betaalgedrag van je klanten te verbeteren zonder de relatie onnodig onder druk te zetten.

Je wilt geen renteverlies lijden. Je wilt je cashflow niet in gevaar brengen. Je wilt daarom elk betalingsrisico uitsluiten. Maar hoe leid je een goed en verantwoord credit managementbeleid? En hoe verander je het betaalgedrag van je debiteuren zonder de relatie onder druk te zetten? De tekefoon is een toegankelijk en nuttig instrument om openstaande vorderingen te incasseren, maar hoe kun je je boodschap effectief overbrengen? Tijdens deze training gaan we je uitleggen hoe je op een effectieve manier je debiteuren benadert! De volgende onderwerpen worden behandeld: het belang en de voordelen van debiteurenbeheer, verschillende credit management producten, de gespreksopbouw van het incassogesprek, omgaan met weerstanden en smoezen, effectief vragen stellen, omgaan met lastig gedrag van debiteuren en de afronding en afsluiting van het gesprek. De training is bestemd voor ondernemers of medewerkers die (mede)verantwoordelijk zijn voor een verantwoord debiteurenbeheer en die hun vaardigheden willen verbeteren om openstaande vorderingen (sneller) te incasseren.

8,6
Gemiddeld cijfer voor Debiteurenbeheer en telefonisch incasseren
Gebaseerd op 77 ervaringen
starstarstarstarstar
Michel Roesink
Kantooradministrateur
10
Debiteurenbeheer en telefonisch incasseren

"Intensieve training voor een groot deel gebaseerd op rollenspel. Geestelijk vermoeiend, maar werkt naar mijn mening beter dan een training waarbij er een hele hoop theorie wordt behandeld.

Locatie was top, Postiljon Arnhem is met eigen vervoer prima te bereiken, parkeerplek genoeg, lunch was ook prima verzorgd!" - 30-11-2018 12:56

"Intensieve training voor een groot deel gebaseerd op rollenspel. Geestelijk vermoeiend, maar werkt naar mijn mening beter dan een training w… alles lezen - 30-11-2018 12:56

starstarstarstarstar
Miranda Swaen
medewerker boekhouding/debiteuren
10
Debiteurenbeheer en telefonisch incasseren

"het was een super leuke en een leerzame training. de trainer was duidelijk en gezellig. Heb een hoop van hem geleerd. Ik wil mee doen met de vervolg training! Top dag gehad" - 26-09-2018 07:36

"het was een super leuke en een leerzame training. de trainer was duidelijk en gezellig. Heb een hoop van hem geleerd. Ik wil mee doen met de… alles lezen - 26-09-2018 07:36

starstarstarstarstar_border
M van Dieen
Controller
8
Debiteurenbeheer en telefonisch incasseren

"Er is op duidelijke manier met behulp van rollenspellen uitgelegd wat er gebeurd met je vraag, welke ruimte je de dubieuze debiteur nog geeft. Door je vraag nog beter te formuleren kan de debiteur alleen nog maar betalen." - 08-05-2018 05:45

"Er is op duidelijke manier met behulp van rollenspellen uitgelegd wat er gebeurd met je vraag, welke ruimte je de dubieuze debiteur nog geef… alles lezen - 08-05-2018 05:45

starstarstarstarstar
W. van der Zwan
Financieel administratief medewerkster
10
Debiteurenbeheer en telefonisch incasseren

"Ik vond het een hele goede cursus. De trainer heeft mij op een duidelijke manier via rollenspellen veel geleerd over hoe je met debiteuren aan de telefoon omgaat. Ik heb al het een en ander in de praktijk kunnen uitvoeren." - 02-05-2018 06:40

"Ik vond het een hele goede cursus. De trainer heeft mij op een duidelijke manier via rollenspellen veel geleerd over hoe je met debiteuren a… alles lezen - 02-05-2018 06:40

starstarstarstarstar
Anoniem
10
Debiteurenbeheer en telefonisch incasseren

"Op een heldere manier werd een spiegel voorgehouden hoe je met debiteuren aan de telefoon omgaat. Aan de hand van praktijkvoorbeelden werd geoefend. Door de kleine groep was er veel aandacht voor iedereen. Ik vond het een erg leerzame dag." - 24-04-2018 15:01

"Op een heldere manier werd een spiegel voorgehouden hoe je met debiteuren aan de telefoon omgaat. Aan de hand van praktijkvoorbeelden werd g… alles lezen - 24-04-2018 15:01

starstarstarstarstar_half
Willy Vink
Kredietbeheer
9
Debiteurenbeheer en telefonisch incasseren

"Duidelijke en heldere cursus van een enthousiaste trainer waarbij de persoonlijke aandacht groot is. We kregen veel praktijkvoorbeelden en werden gemotiveerd om de telefoongesprekken op een daadkrachtige manier te sturen. Ik vond het aangename en informele sfeer." - 13-04-2018 06:40

"Duidelijke en heldere cursus van een enthousiaste trainer waarbij de persoonlijke aandacht groot is. We kregen veel praktijkvoorbeelden en w… alles lezen - 13-04-2018 06:40

starstarstarstarstar_border
Geertje Boomsma
8
Debiteurenbeheer en telefonisch incasseren

"Het was een kleine groep wij hebben veel informatie gehad over moeilijke klanten. Het ging heel goed het was meer 1 op 1 maar wel heel veel tips. En hebben veel rollenspel gedaan. Het was voor mij een opfris cursus. En ik heb er veel aangehad. Hij sprak duidelijke taal maar wel met een lach. Ik was gewoon dingen vergeten en dat weet ik nu weer. " - 08-02-2018 07:21

"Het was een kleine groep wij hebben veel informatie gehad over moeilijke klanten. Het ging heel goed het was meer 1 op 1 maar wel heel veel … alles lezen - 08-02-2018 07:21

starstarstarstarstar
Esther Bauman
10
Debiteurenbeheer en telefonisch incasseren

"Het was een leuke en leerzame training. Ondanks dat de rollenspellen best lastig waren...werd dit heel leuk gedaan en zonder dat je je ongemakkelijk hoefde te voelen. Ik heb er zeer veel van opgestoken en zal dit zeker meenemen in mijn werk." - 15-12-2017 11:00

"Het was een leuke en leerzame training. Ondanks dat de rollenspellen best lastig waren...werd dit heel leuk gedaan en zonder dat je je ongem… alles lezen - 15-12-2017 11:00

starstarstarstarstar_half
Tamara Nieuwenhuizen
Secretaresse/Relatiebeheerder
9
Debiteurenbeheer en telefonisch incasseren

"De training was zeer leerzaam, super interactief, vernieuwend en tussendoor was er ook tijd voor een geintje. De trainer was zeer begaan en begeleidde iedereen super goed tijdens de training." - 01-11-2017 08:34

"De training was zeer leerzaam, super interactief, vernieuwend en tussendoor was er ook tijd voor een geintje. De trainer was zeer begaan en … alles lezen - 01-11-2017 08:34

starstarstarstarstar_border
Inge Schut
Medewerker afdeling Finance
8
Debiteurenbeheer en telefonisch incasseren

"Goede gesprekstechnieken geleerd in gesprekken met dubieuze debiteuren. Door extreme situaties blijft de informatie beter "hangen".
Trainer was zeer direct in zijn benadering naar de cursisten toe.
Ook goede tips gehad voor de communicatie naar collega's toe.

" - 23-10-2017 06:05

"Goede gesprekstechnieken geleerd in gesprekken met dubieuze debiteuren. Door extreme situaties blijft de informatie beter "hangen". Trainer… alles lezen - 23-10-2017 06:05

starstarstarstarstar_half
Roel Sterrenburg
Administrateur
9
Debiteurenbeheer en telefonisch incasseren

"De heer Gebski is duidelijk in zijn bewoordingen en bedoelingen.
De training gaat in op de moeilijkere gevallen en komt met oplossingen om in een gesprek de leiding te houden. De training was erg nuttig, hier zal ik zeker iets aan hebben in mijn dagelijkse werkzaamheden." - 13-10-2017 11:32

"De heer Gebski is duidelijk in zijn bewoordingen en bedoelingen. De training gaat in op de moeilijkere gevallen en komt met oplossingen om … alles lezen - 13-10-2017 11:32

starstarstarstarstar_half
Corine Geudens-Walkers
Financieel administratief medewerkster
9
Debiteurenbeheer en telefonisch incasseren

"Het was een leuke en leerzame dag, waarin we vooral geleerd hebben hoe je communicatief dingen het beste kan oplossen en hoe belangrijk het is om dingen te benoemen zoals ze zijn. Verder is Richard een goede communicatief vaardige man waar je veel van kan leren. " - 13-10-2017 08:44

"Het was een leuke en leerzame dag, waarin we vooral geleerd hebben hoe je communicatief dingen het beste kan oplossen en hoe belangrijk het … alles lezen - 13-10-2017 08:44

starstarstarstarstar
Marianne de Leeuw
10
Debiteurenbeheer en telefonisch incasseren

"Donderdag 21-9-2017 training gehad van Richard. Was bijzonder interessant en boeiend. De tijd vloog voorbij. Gelukkig geen saaie rollenspellen met elkaar maar met hem intensieve gesprekken. We waren maar met zijn vieren en dat was eigenlijk heel super. Duidelijke taal en veel gesprek technieken geleerd. Locatie was uitstekend met een goede lunch. " - 25-09-2017 13:47

"Donderdag 21-9-2017 training gehad van Richard. Was bijzonder interessant en boeiend. De tijd vloog voorbij. Gelukkig geen saaie rollenspell… alles lezen - 25-09-2017 13:47

starstarstarstarstar
Dinie Giezen
Medewerker financiële administratie
10
Debiteurenbeheer en telefonisch incasseren

"Het is een intensieve training met duidelijke afspraken. Geen pardon.
De trainer is direct en laat je intensief meedoen. Prettige training en een super locatie. Hier kan ik wel mee verder." - 25-09-2017 13:44

"Het is een intensieve training met duidelijke afspraken. Geen pardon. De trainer is direct en laat je intensief meedoen. Prettige training … alles lezen - 25-09-2017 13:44

starstarstarstarstar_border
Nina Janssen
Administratief medewerker
8
Debiteurenbeheer en telefonisch incasseren

"De cursus die gegeven was in de Meern was goed verzorgd. We waren een klein groepje, waardoor het een erg intensieve dag was. Maar mede daardoor heb ik heel veel geleerd. Nu nog alles in de praktijk toepassen. Gelukkig hebben we ook nog een naslagwerk ontvangen, waardoor ik thuis ook nog het nodige kon doorlezen.
De leraar maakte het door de rollenspellen behoorlijk moeilijk. Maar juist daar leer je het meeste van." - 19-07-2017 06:33

"De cursus die gegeven was in de Meern was goed verzorgd. We waren een klein groepje, waardoor het een erg intensieve dag was. Maar mede daar… alles lezen - 19-07-2017 06:33

starstarstarstarstar
Willemien Koning
Financieel Medewerkster
10
Debiteurenbeheer en telefonisch incasseren

"Het was een hele bijzondere ervaring en de groep was zo klein waardoor je alle aandacht kreeg.
Richard geeft heel goed les en geeft goede feedback en weet goed met de verschillende mensen om te gaan !" - 29-06-2017 06:15

"Het was een hele bijzondere ervaring en de groep was zo klein waardoor je alle aandacht kreeg. Richard geeft heel goed les en geeft goede f… alles lezen - 29-06-2017 06:15

starstarstarstarstar_border
Mandy Geldtmeijer
8
Debiteurenbeheer en telefonisch incasseren

"Ik moest in het begin even wennen aan de snelheid van Richard. Veel tekst,heel snel schakelend. Wat verderop in de training bleek hoe effectief dit was alles kwam terug. Duidelijk, humoristisch, veel tips, veel tools, positief. Ik ben er met energie en goede moed richting mijn taken op het werk vandaag gekomen! " - 16-06-2017 07:59

"Ik moest in het begin even wennen aan de snelheid van Richard. Veel tekst,heel snel schakelend. Wat verderop in de training bleek hoe effect… alles lezen - 16-06-2017 07:59

starstarstarstarstar_half
Jan Visch
9
Debiteurenbeheer en telefonisch incasseren

"Van Trainer Richard Gebski een goede uitgebreide training gehad waarbij op een leuke en interactieve wijze toch alle onderwerpen aan bod kwamen. Veel geleerd, ook buiten het boekje om. De trainer wist veel te vertellen wat de materie tastbaarder maakte en te putten uit eigen ervaring. " - 15-06-2017 16:17

"Van Trainer Richard Gebski een goede uitgebreide training gehad waarbij op een leuke en interactieve wijze toch alle onderwerpen aan bod kwa… alles lezen - 15-06-2017 16:17

starstarstarstarstar_half
Crinela Babei
administratrice
9
Debiteurenbeheer en telefonisch incasseren

"Super leuke training gehad,ook confronterend,omdat debiteuren kunnen op verschillende manieren aan het werk gaan om het geld te hoeven niet te betalen ,was ook hartstikke goed voor mijn zelfvertrouwen....ik raad het iedereen aan." - 06-06-2017 14:10

"Super leuke training gehad,ook confronterend,omdat debiteuren kunnen op verschillende manieren aan het werk gaan om het geld te hoeven niet … alles lezen - 06-06-2017 14:10

starstarstarstarstar_border
Sandra de Koning
Debiteurenbeheer
8
Debiteurenbeheer en telefonisch incasseren

"Het was een prima training, waarbij het serieuze gedeelte afgewisseld werd met humor. Veel geleerd en ook geoefend. Door de grootte van de groep, 5 personen, hadden we hier alle ruimte voor!
Richard is een goede trainer, die oor en oog heeft voor wat er speelt bij de deelnemers.
Lunch was TOP!" - 01-06-2017 07:01

"Het was een prima training, waarbij het serieuze gedeelte afgewisseld werd met humor. Veel geleerd en ook geoefend. Door de grootte van de g… alles lezen - 01-06-2017 07:01

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.