Interviewtechnieken

Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van MK Leads
Opleiderscore: starstarstarstarstar 10 MK Leads heeft een gemiddelde beoordeling van 10 (uit 1 ervaring)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Amsterdam
19 sep. 2019
Amsterdam
24 okt. 2019

Beschrijving

Hoe kom ik er achter wat de ander wil, kan, voelt of denkt over een onderwerp? Hoe zet ik iemand op een prettige manier op de praatstoel? Hoe voer ik een gesprek gericht op het verzamelen van informatie? Hoe luister ik effectief? Tijdens de training Interviewtechnieken leer je hoe je deze vaardigheden  efficient toepast.

Doel
Het achterhalen van informatie op een efficiënte manier is niet gemakkelijk. In deze training leer je hoe je en een prettige sfeer kan creëren en essentiële informatie kan achterhalen. Dat betekent dat je de juiste vragen leert stellen en systematisch de ander door het gesprek kan leiden om de informatie die je nodig hebt te verzamelen.

Resultaat
Na afloop van de training…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Interviewen, Interviewtechnieken, Consultancy, Smalltalk / Kleine gesprekken en Gespreksvaardigheden.

Hoe kom ik er achter wat de ander wil, kan, voelt of denkt over een onderwerp? Hoe zet ik iemand op een prettige manier op de praatstoel? Hoe voer ik een gesprek gericht op het verzamelen van informatie? Hoe luister ik effectief? Tijdens de training Interviewtechnieken leer je hoe je deze vaardigheden  efficient toepast.

Doel
Het achterhalen van informatie op een efficiënte manier is niet gemakkelijk. In deze training leer je hoe je en een prettige sfeer kan creëren en essentiële informatie kan achterhalen. Dat betekent dat je de juiste vragen leert stellen en systematisch de ander door het gesprek kan leiden om de informatie die je nodig hebt te verzamelen.

Resultaat
Na afloop van de training ben je in staat om:

  • Gesprekken effectief voorbereiden.
  • Nieuwe waardevolle informatie verzamelen.
  • Het gesprek sturen.
  • Winnen aan overtuigingskracht en overwicht.


Voor wie

Het systematisch kunnen ‘uitluisteren’ van je gesprekspartner is voor iedereen nuttig. En zelfs onmisbaar voor iedereen die interne of externe klanten spreekt, leiding geeft of überhaupt nieuwsgierig is naar wat een ander vindt.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.