Online marketing (strategie)
Beschrijving
“We doen nog (bijna) niks aan online marketing en we hebben een verouderde website. We willen meer zichtbaarheid maar weten niet waar we moeten beginnen. Wat is er allemaal mogelijk en wat past bij ons bedrijf?”
Training online marketing (strategie)
Deze maatwerktraining geeft inzicht in de mogelijke online marketing instrumenten anno nu, wat is er zoal mogelijk om je als bedrijf online op de markt te zetten. Daarna gaan we kijken wat dat kan betekenen voor jouw bedrijf, hoe je bepaalt wat er nodig is, wie je wilt bereiken en wat dan de mogelijke instrumenten zijn.
Voor wie is deze training?
Deze training is geschikt voor:
- bedrijven die zich meer/beter op internet willen presenteren. …
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
“We doen nog (bijna) niks aan online marketing en we hebben een verouderde website. We willen meer zichtbaarheid maar weten niet waar we moeten beginnen. Wat is er allemaal mogelijk en wat past bij ons bedrijf?”
Training online marketing (strategie)
Deze maatwerktraining geeft inzicht in de mogelijke online marketing instrumenten anno nu, wat is er zoal mogelijk om je als bedrijf online op de markt te zetten. Daarna gaan we kijken wat dat kan betekenen voor jouw bedrijf, hoe je bepaalt wat er nodig is, wie je wilt bereiken en wat dan de mogelijke instrumenten zijn.
Voor wie is deze training?
Deze training is geschikt voor:
- bedrijven die zich meer/beter op internet willen presenteren. Die een verandering in gang willen gaan zetten en meer online zichtbaarheid willen en nog zoeken naar de beste oplossing.
- Ook geschikt voor bedrijven waarbij nog niet iedereen binnen het bedrijf overtuigd is dat online marketing het juiste instrument is.
Inhoud van de training
Introductie online marketing
Mogelijkheden en online marketing instrumenten
Opstellen online marketingplan/strategie
ROI van online marketing
Website, zoekmachineoptimalisatie (SEO) en zoekwoorden
Social media strategie en SEA (Search Engine Advertising)
Meten is weten: Google Analytics
Wat weet je meer na afloop?
Na afloop van deze training weet je welke mogelijkheden er zijn om je bedrijf op de online kaart te zetten. Je kunt keuzes maken, hebt een overzicht van in te zetten instrumenten en weet welke wel en niet bij je bedrijf passen. Het is een eerste stap naar een online marketing plan: de uitwerking van de strategie in concrete acties.
Persoonlijk advies
Ik geef deze training alleen in company. Het is hierbij belangrijk dat alle beslissers binnen het bedrijf aanwezig zijn. In een tweede training kan bijvoorbeeld gewerkt worden aan het uitwerken van een concreet plan met alle uitvoerders.
Voor zelfstandig ondernemers en MKB bedrijven die liever direct aan de slag willen gaan met het maken van een strategie, verwijs ik graag naar mijn “Aan de rol” sessie.
Aanpak en kosten
- Locatie: in company (bij klant op locatie) of bij mij in 16Hoven (max. 6 deelnemers).
- Duur: 1 dag van 9.30 – 16.30 uur (eventueel met extra dag of dagdeel)
- Aantal deelnemers: bij mij op locatie maximaal 6. In company: bespreekbaar.
- Kosten: € 1.750,– (incl. voorbereiding en naslagwerk, excl. btw) voor 1 dag en max. 6 deelnemers.
- Meer deelnemers? Vraag vrijblijvend een offerte aan!
Wij bieden iedere training aan als in-company training, individueel of in groepsverband. Voor alle kennis en ervarings niveaus.
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.