Teamleader Online: online training voor de teamleider, coach en senior agent

Type product
Logo van Metier Academy Benelux
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 7,8 Metier Academy Benelux heeft een gemiddelde beoordeling van 7,8 (uit 36 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Teamleader Online is de beste training voor het opleiden van coaches en teamleiders in het contact center. Met Teamleader Online geeft u uw medewerkers de benodigde kennis om hun werk nog beter te kunnen uitvoeren. U kunt kiezen uit 17 onderwerpen, onderverdeeld in drie niveaus van complexiteit. Dat maakt Teamleader Online geschikt voor zowel de nieuwe als ervaren teamleider.

Teamleader Online is een online training met een persoonlijke coach. Elke module wordt afgesloten met een case en webcam-examen, om te toetsen of de deelnemer de stof beheerst. Met Teamleader Online worden nieuwe teamleiders effectief en efficiënt opgeleid en bestaande teamleiders functioneren beter in hun werk.

De mo…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Teamleader Online is de beste training voor het opleiden van coaches en teamleiders in het contact center. Met Teamleader Online geeft u uw medewerkers de benodigde kennis om hun werk nog beter te kunnen uitvoeren. U kunt kiezen uit 17 onderwerpen, onderverdeeld in drie niveaus van complexiteit. Dat maakt Teamleader Online geschikt voor zowel de nieuwe als ervaren teamleider.

Teamleader Online is een online training met een persoonlijke coach. Elke module wordt afgesloten met een case en webcam-examen, om te toetsen of de deelnemer de stof beheerst. Met Teamleader Online worden nieuwe teamleiders effectief en efficiënt opgeleid en bestaande teamleiders functioneren beter in hun werk.

De modules

U kunt kiezen uit 17 modules verdeeld over de volgende niveaus:

  • Niveau 1: Basisvaardigheden van de teamleider
  • Niveau 2: Excellente operationele aansturing
  • Niveau 3: Veranderen en verbeteren

Kijk voor een overzicht van alle modules op de website. Wij kunnen ook modules op maat maken, indien het door u gewenste onderwerp niet beschikbaar is.

Wat krijg je per module?

Teamleader Online bestaat uit:

  • Theorie aangevuld met voorbeelden uit de praktijk van het contact center.
  • Eindtoets om te controleren of de deelnemer alle stof heeft opgenomen.
  • Opdracht gebaseerd op een case die de deelnemer zelfstandig maakt.
  • Webcam-examen om de toepassing van de stof te toetsen. Als de deelnemer is geslaagd dan ontvangt hij of zij een certificaat.
  • Begeleiding van een persoonlijke coach, die klaar staat bij inhoudelijke vragen en ondersteunt bij het bewaken van de leervoortgang.

Customer Service Academy

Teamleader Online is onderdeel van de Customer Service Academy. 

De Customer Service Academy (CSA) is een compleet opleidingsprogramma voor contact center medewerkers, coaches en managers. De CSA leidt mensen op voor excellente performance. Medewerkers en managers kunnen in alle fasen van hun loopbaan deelnemen aan de Customer Service Academy:

  • Tijdens de werving.
  • Het gehele inwerktraject.
  • Allerlei leermomenten gedurende de loopbaan.
  • Doorgroeimogelijkheden in de eigen rol of opleiding voor managers.

Metier Academy is een autoriteit op het gebied van interactieve blended en online trainingen en een vernieuwende en flexibele partner van haar klanten. Metier Academy heeft meerdere kant-en-klare online trainingen beschikbaar op het gebied van onder andere projectmanagement en customer service. Daarnaast adviseert zij bedrijven over de opleidingsstrategie en helpt deze te ontwikkelen en ten uitvoer te brengen.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.