Pressure Cooker: Marketing in de 21e eeuw

Niveau
Tijdsduur

Pressure Cooker: Marketing in de 21e eeuw

Masters4Professionals
Logo van Masters4Professionals

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Masters4Professionals is een kennisplatform voor ondernemende professionals en organisaties die wendbaar willen blijven in de samenleving van de 21e eeuw. Zij stelt zich ten doel om levenlang leren voor hoogopgeleide professionals flexibel, toegankelijk en toekomstgericht te maken.  Masters4Professionals richt zich op alle expertisegebieden van international business and management met specifieke aandacht voor de vaardigheden van de 21e eeuw. 

Een pressure cooker is een vorm van open innovatie die is gericht op het ontwerpen, testen en ontwikkelen van nieuwe concepten en disruptieve business modellen.

Je verspilt geen tijd en energie met het schrijven van vuistdikke business plannen of adviesrapporten die zijn gebaseerd op verouderde marketing theorieën. Wij willen dat je ontwerpt, test en levert wat de klanten willen.

In 3 dagdelen komen we met jou tot de kern van ondernemen en organiseren en hanteren daarbij de aanpak van het Business Model Canvas: wie is jouw klant, wat is jouw unieke waardepropositie en hoe ontwerp je een nieuw business model dat is gericht op de ‘fit’ tussen de klant en jouw aanbod van diensten/producten.

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Marketing, Online marketing, Marketing en Sales, Campagnes en Programmeren (algemeen).

Masters4Professionals is een kennisplatform voor ondernemende professionals en organisaties die wendbaar willen blijven in de samenleving van de 21e eeuw. Zij stelt zich ten doel om levenlang leren voor hoogopgeleide professionals flexibel, toegankelijk en toekomstgericht te maken.  Masters4Professionals richt zich op alle expertisegebieden van international business and management met specifieke aandacht voor de vaardigheden van de 21e eeuw. 

Een pressure cooker is een vorm van open innovatie die is gericht op het ontwerpen, testen en ontwikkelen van nieuwe concepten en disruptieve business modellen.

Je verspilt geen tijd en energie met het schrijven van vuistdikke business plannen of adviesrapporten die zijn gebaseerd op verouderde marketing theorieën. Wij willen dat je ontwerpt, test en levert wat de klanten willen.

In 3 dagdelen komen we met jou tot de kern van ondernemen en organiseren en hanteren daarbij de aanpak van het Business Model Canvas: wie is jouw klant, wat is jouw unieke waardepropositie en hoe ontwerp je een nieuw business model dat is gericht op de ‘fit’ tussen de klant en jouw aanbod van diensten/producten.

Aan het eind van de pressure cooker heb je een uitgewerkt klantprofiel (1 pagina), een uitgewerkte waardeproposite (1 pagina), het ontwerp van een business model (1 pagina) en heb je voor elk onderdeel een ijzersterke pitch ontwikkeld en geoefend.

Maar wij gaan verder: wij willen dat je niet alleen ontwerpt, maar ook test en levert wat de klanten écht willen. Wij begeleiden je in dit proces en laten je zien hoe je stapsgewijs jouw business model in 60 dagen kunt testen in de praktijk. Na 60 dagen laat je in de terugkomsessie zien hoe jouw ideeën worden omgevormd naar echte business: wat heb je getest, wat heb je geleerd en hoeveel vooruitgang heb je geboekt?

Na de pressure cooker en de testfase van 60 dagen heb je een eerste belangrijke stap gezet in het ontwikkelen van een nieuw business model. Maar dit is nog maar het begin! Wij kunnen je verder helpen om de nieuws waardepropositie en het nieuwe business model in de eigen organisatie stapsgewijs te implementeren. Met deze complete aanpak stellen we je in staat om te komen van een concept tot realisatie van (nieuwe) business waarmee je levert wat klanten écht willen.

Linda Vermue is een autoriteit op het gebied van marketing, communicatie, branding, sales en merkenstrategie. Haar kracht is het succesvol realiseren van complexe communicatieprojecten waarbij de nadruk ligt op het verbinden van mensen en het opzetten van communities. Grote multinationals als ABN AMRO, DHL Global Mail, Interlanden, Alliander (NUON) en ING Bank maken deel uit van haar klantportfolio.

Expertisegebieden:

marketing and sales management, entrepreneurial management, strategic vision development

21st Century Skills:

entrepreneurship, leadership, teamwork, problem-solving, communication

Registratie:

€ 725,- excl btw voor 3 dagdelen inclusief walking dinner, lunch en netwerkborrel.

Inschrijving is beperkt tot max 20 deelnemers om de kwaliteit van de interactie te borgen.

Plaats en tijd:

BLOOM Den Haag, Koninginnegracht 28, 2514 AB Den Haag

donderdag 30 april 2015, 17:00-20:00 uur incl. walking dinner

vrijdag 1 mei 2015, 09:00-16:30 uur incl. lunch en netwerkborrel

vrijdag 30 juni 2015, terugkomsessie, tijdstip nader te bepalen

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.
  • Vraag informatie aan over deze workshop. Je ontvangt vanaf dan ook een seintje wanneer iemand een ervaring deelt. Handige manier om jezelf eraan te herinneren dat je wilt blijven leren!
  • Bekijk gerelateerde producten mét ervaringen: Marketing.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Masters4Professionals, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.