MOC On Demand MS10965 IT Service Management with System Center Service Manager

Niveau
Tijdsduur
Logo van Master it Training
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 Master it Training heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 85 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Master it Training biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Eindhoven, Rotterdam, Utrecht

Beschrijving

Bij Master it Training train je met onze unieke lesmethode Active Learning, hiermee leer je aantoonbaar effectiever!

Wij zijn er namelijk van overtuigd dat je slimmer en met meer plezier leert als je actief met je lesstof omgaat. Onze klassen zijn gevuld met maximaal 8 cursisten, Hierbij luister je niet passief naar een trainer, maar ga je interactief en 1-op-1 met de trainer aan de slag om ervoor te zorgen dat jouw leerdoelen behaald worden. De theorie maak je je oveel mogelijk zelf eigen, de nadruk van de begeleiding ligt op het begrijpen en toepassen van die theorie in de praktijk. Zo leer je alleen datgene wat je echt nodig hebt.

- Je bepaalt zelf je leertempo
- De trainer coacht je bij het definiëren van jouw leertraject
- Je onthoudt en begrijpt je nieuwe kennis beter
- Alles draait om toepassing van de stof in jouw praktijk

Met onze OnDemand Learning Tracks leert de deelnemer doormiddel van online video's, handson labs en kennistests om System Center 2012 R2 Service Manager uit te rollen en te configureren. Door middel van praktische labs leer je onder andere het volgende: Waar Service Manager zit binnen het System Center 2012 R2 product; Voor welke bedrijfskundige en technische behoeften de Service Manager ontworpen is; Hoe de Service Manager zich verhoudt tot ITIL en MOF; Hoe je de architectuur opzet en implementeert bij een uitrol van System Center 2012 R2 Service Manager; Hoe een bestaande Service Manager 2010 omgeving geüpgrade kan worden naar System Center 2012; Hoe System Center 2012 R2 Service Manager a…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Microsoft System Center, Service management, IT Management & Strategie, ICT Algemeen en Systeembeheer.

Bij Master it Training train je met onze unieke lesmethode Active Learning, hiermee leer je aantoonbaar effectiever!

Wij zijn er namelijk van overtuigd dat je slimmer en met meer plezier leert als je actief met je lesstof omgaat. Onze klassen zijn gevuld met maximaal 8 cursisten, Hierbij luister je niet passief naar een trainer, maar ga je interactief en 1-op-1 met de trainer aan de slag om ervoor te zorgen dat jouw leerdoelen behaald worden. De theorie maak je je oveel mogelijk zelf eigen, de nadruk van de begeleiding ligt op het begrijpen en toepassen van die theorie in de praktijk. Zo leer je alleen datgene wat je echt nodig hebt.

- Je bepaalt zelf je leertempo
- De trainer coacht je bij het definiëren van jouw leertraject
- Je onthoudt en begrijpt je nieuwe kennis beter
- Alles draait om toepassing van de stof in jouw praktijk

Met onze OnDemand Learning Tracks leert de deelnemer doormiddel van online video's, handson labs en kennistests om System Center 2012 R2 Service Manager uit te rollen en te configureren. Door middel van praktische labs leer je onder andere het volgende: Waar Service Manager zit binnen het System Center 2012 R2 product; Voor welke bedrijfskundige en technische behoeften de Service Manager ontworpen is; Hoe de Service Manager zich verhoudt tot ITIL en MOF; Hoe je de architectuur opzet en implementeert bij een uitrol van System Center 2012 R2 Service Manager; Hoe een bestaande Service Manager 2010 omgeving geüpgrade kan worden naar System Center 2012; Hoe System Center 2012 R2 Service Manager aangepast kan worden om te voldoen aan de bedrijfsstandaarden; Hoe je incident en probleem management configureert; Hoe je Activity, Change en Release management configureert; Hoe je Service Requests configureert; Hoe je Service Level Management configureert; Hoe je rapportage en analyse configureert; Hoe je de SelfService Portal aanpast; Hoe je problemen met de Service Manager kunt oplossen en hoe je systeemherstel uitvoert; Hoe je aangepaste Service Manager formulieren kunt maken.

Let op. Deze training is exclusief het examen.

Doelgroep

Deze training is bedoeld voor cloud en datacenter beheerders die nog onbekend zijn met System Center 2012 R2 Service Manager en die verantwoordelijk voor om dit uit te rollen, configureren en uitvoeren op de cloud op in een datacenter. Deze training is ook bedoeld oor cloud en datacenter beheerders die al enige ervaring hebben met Service Manager en die hun vaardigheden willen verbeteren met de nieuwe mogelijkheden van System Center 2012 R2 Service Manager.

Voorkennis voor de MOC On Demand MS10965 IT Service Management with System Center Service Manager training

Voor deelname aan deze training dien je te beschikken over: Elementaire kennis van Windows Server 2008 R2 en Windows Server 2012; Elementaire kennis van SQL Server 2008 R2 en SCL Server 2012; Begrip van de IT management processen in ITIL en MOF zitten.

Onderwerpen in de MOC On Demand MS10965 IT Service Management with System Center Service Manager training

Module 1: Service Management OverviewModule 2: Installing System Center 2012 R2 Service ManagerModule 3: Key Concepts and FeaturesModule 4: Configuring Service Manager For Your EnvironmentIn this module you will learn some of the key configuration tasks that should be performed in Service Manager in order to customize it for your environment.LessonsModule 5: Integrating Service Manager with the Hybrid CloudModule 6: Managing Incidents and ProblemsModule 7: Managing Changes and ReleasesModule 8: Configuring and Managing the Service CatalogModule 9: Automating Business Processes with OrchestratorModule 10: Configuring Service Level ManagementModule 11: Using Reports and Analyzing Data in Service ManagerModule 12: Advanced Troubleshooting and Disaster RecoveryModule 13: Creating Forms and Items in Service Manager Using the Service Manager Authoring Tool

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Master it Training, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.