24 Customer Experience trainingen, cursussen & opleidingen (Pagina 2)
Bekijk ook: Google Analytics, Customer Journey, UX / User Experience Design, Neuromarketing en User Stories.
Bekijk ook: Google Analytics, Customer Journey en UX / User Experience Design.
Customer Experience Academy (e-learning)

Omschrijving: Concurrerende markten, goed geïnformeerde klanten en afnemende verschillen in producten / diensten hebben het voor organisati…
Customer Experience Strategie & Organisatie (post-master) - Online

Omschrijving: Customer experience management draait om het leveren van een bijzondere en waardevolle beleving voor de klant die leidt tot m…
Customer Experience Strategie & Organisatie (masterclass) - Online

Omschrijving: Customer experience management draait om het leveren van een bijzondere en waardevolle beleving voor de klant die leidt tot m…
Customer Experience & Journey Management (post-HBO) - Online

Omschrijving: De essentie van customer journey management is de klantreizen zó op te zetten en continu te verbeteren dat deze leidt tot een…
Customer Experience Update (training)

Omschrijving: Omschrijving: Customer Experience is al jaren een belangrijk aandachtsgebied bij organisaties. Fijn voor ons als consument, t…
Customer experience en WFM

Customer experience en WFM Customer experience (CX) is de ervaring die een klant heeft aan de hand van de contactmomenten met een organisat…
- chevron_left Vorige
- 2 van 2