Lean op het secretariaat

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Management Support Opleidingen
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Management Support Opleidingen heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 69 ervaringen)

trainings.full.classroom.brochure_requestable ProductCtaContext

7,8
Gemiddeld cijfer voor Lean op het secretariaat
Gebaseerd op 5 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
Riena Oosterom
Secretaresse
8
Lean op het secretariaat

"Inspirerend! Twee dagen na de training aan de slag gegaan met een bord op het secretariaat In één oogopslag overzicht welke taken er allemaal zijn, waar we mee bezig zijn en wat afgehandeld is! Gaan we nog verder uitwerken. Smaakt naar meer." - 30-01-2019 14:53

"Inspirerend! Twee dagen na de training aan de slag gegaan met een bord op het secretariaat In één oogopslag overzicht welke taken er allemaa… alles lezen - 30-01-2019 14:53

Startdata en plaatsen

place Meeting Plaza Utrecht
1 sep. 2020

Beschrijving

Je wilt excelleren in de diensten die je verleent. Zorgen dat opdrachten voldoen aan de gestelde eisen. Doorlooptijden verkorten. Fouten voorkomen en verspilling tegengaan. Je wilt een constante kwaliteit, onafhankelijk van wie de opdracht uitvoert. Bovenal wil je dat doen wat werkelijk toegevoegde waarde heeft voor jouw manager en alle andere ‘klanten’. Dit kun je bereiken met lean, want al die doelstellingen vormen de essentie van deze methode die klantwaarde centraal stelt.

Het bieden van toegevoegde waarde op de meest efficiënte wijze. Dat is wat je leert in deze training. Dit brengt jou in een unieke positie: je vervult jouw functie zoals deze bedoeld is, zonder dat hierover nog enige …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Je wilt excelleren in de diensten die je verleent. Zorgen dat opdrachten voldoen aan de gestelde eisen. Doorlooptijden verkorten. Fouten voorkomen en verspilling tegengaan. Je wilt een constante kwaliteit, onafhankelijk van wie de opdracht uitvoert. Bovenal wil je dat doen wat werkelijk toegevoegde waarde heeft voor jouw manager en alle andere ‘klanten’. Dit kun je bereiken met lean, want al die doelstellingen vormen de essentie van deze methode die klantwaarde centraal stelt.

Het bieden van toegevoegde waarde op de meest efficiënte wijze. Dat is wat je leert in deze training. Dit brengt jou in een unieke positie: je vervult jouw functie zoals deze bedoeld is, zonder dat hierover nog enige discussie ontstaat. Jij brengt alle door jou en het secretariaat uit te voeren taken terug tot de essentie, doordat je antwoord geeft op de vraag: wat doen we en wat is daarvan de bedoeling?

Wat leer je?  

  • Dé uitgangspunten van lean werken

  • Verspilling tegengaan

  • Processen optimaliseren en efficiënter werken

Na deze training

  • Heb je inzicht in het doel van je functie én wat je met lean op het secretariaat wilt bereiken.
  • Kun je werkzaamheden analyseren op basis van de waarde die ze leveren voor je manager of je klant. 
  • Herken je ‘verspillingen’ en kun je deze uitbannen – dat levert tijd, kwaliteit en geld op! 
  • Kun jij het juiste gesprek voeren met je manager over je werkelijke toegevoegde waarde.
  • Excelleren jij en je secretariaat.
7,8
Gemiddeld cijfer voor Lean op het secretariaat
Gebaseerd op 5 ervaringen
starstarstarstarstar_border
Riena Oosterom
Secretaresse
8
Lean op het secretariaat

"Inspirerend! Twee dagen na de training aan de slag gegaan met een bord op het secretariaat In één oogopslag overzicht welke taken er allemaal zijn, waar we mee bezig zijn en wat afgehandeld is! Gaan we nog verder uitwerken. Smaakt naar meer." - 30-01-2019 14:53

"Inspirerend! Twee dagen na de training aan de slag gegaan met een bord op het secretariaat In één oogopslag overzicht welke taken er allemaa… alles lezen - 30-01-2019 14:53

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
Lean op het secretariaat

"Goede training in een mooie kleine setting, waardoor de interactie met de overige cursisten heel waardevol was. Mooi was het dat Kim vd Nieuwenhuijzen zelf uit de praktijk komt en daardoor goed op de hoogte was.
Locatie van de training is goed te bereiken, wc faciliteiten (daar stond iedere keer een rij) en lunch kan beter. Lunch vindt plaats in rumoerige ruimte, tafel erg klein en sortering spreekt weinig tot de verbeelding. Past duidelijk niet bij het nivo van Managementsupport. " - 28-01-2019 10:56

"Goede training in een mooie kleine setting, waardoor de interactie met de overige cursisten heel waardevol was. Mooi was het dat Kim vd Nieu… alles lezen - 28-01-2019 10:56

starstarstarstar_borderstar_border
Loes Beumer
management assistent
6
Lean op het secretariaat

"Had beter orange belt kunnen doen (Six Sigma). Deze training leverde niet veel nieuws op. Dit ligt niet aan de trainer. Wel leuke groep. Jammer dat we om 15.30 al klaar waren. Bij de aanmelding stond dat Marianne Smits de trainer zou zijn. Waarom krijgen we dan iemand anders? Locatie is goed." - 24-01-2019 10:20

"Had beter orange belt kunnen doen (Six Sigma). Deze training leverde niet veel nieuws op. Dit ligt niet aan de trainer. Wel leuke groep. Jam… alles lezen - 24-01-2019 10:20

starstarstarstarstar_half
Ester van de Linde
Directiesecretaresse
9
Lean op het secretariaat

"Training was erg verhelderend. De oefeningen maakten het visueel en het contact met de andere cursisten was erg fijn doordat je zo ook kon sparren en zaken vanuit een andere invalshoek benaderd konden worden. Het heeft mij heel inzichten gegeven die ik direct in de praktijk kon brengen" - 17-01-2019 07:47

"Training was erg verhelderend. De oefeningen maakten het visueel en het contact met de andere cursisten was erg fijn doordat je zo ook kon s… alles lezen - 17-01-2019 07:47

starstarstarstarstar_border
Helma Slinger
8
Lean op het secretariaat

"De training was goed, de trainer paste het programma op de behoefte van de deelnemers aan.
Omdat wij al redelijk lean werken conclusie)had het voor ons niet erg veel toegevoegde waarde." - 17-01-2019 07:22

"De training was goed, de trainer paste het programma op de behoefte van de deelnemers aan. Omdat wij al redelijk lean werken conclusie)had … alles lezen - 17-01-2019 07:22

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Management Support Opleidingen, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.